bugün
- devşirmelik makamı9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur6
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- biz arap değiliz biz türk üz2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi2
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş'ın kılıçdaroğlu nu reddetmesi2
- orospum3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kürtçüleri komünist sanmak2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- evlenmek için gereken minimum para6
- uludağ sözlük kazları2
- donald trump4
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- babanın ölmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- dut ağacı5
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- sedat pekmez12
- 2026 dünya kupası15
- forlove192
- altin2
- karı hoplatmak3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- chp'deki değişimciler5
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- eren ali bingöl2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- utanmadan şort giyen erkek7
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
bilgili ve mantıklı bir yazar. Ne kadar fazla girdi yazarsa sözlüğü aşağıya çekenleri o kadar etkisiz bırakacaktır.
(#8777858) hükümet yalayıcısı yazar.
nezaket sahibi yazadır. teşekkür edilesi.
lafı 12 den gediğine koyan arslan yürekli yazar.
"yazdıklarının altına imzamı atarım" dediğim yazar. fikren kendime en yakın bulduğum bir kaç yazardan biridir.
o tam bir evet mücahidi. istanbul teşkilatları arasında ayın elemanı ödülünü hak ediyor bence.
(bkz: başlıkla alakasız görsel eklemek)
(bkz: başlıkla alakasız görsel eklemek)
güzel insan.
enfes ve zekice görsel ekleyen yazar.
(bkz: ikinci nesil çaylak)
sözlükte kaliteyi yükselten 2 yazardan birisi. diğeri için,
(bkz: 23 m ist)
(bkz: 23 m ist)
iki gözüm yazarıdır.
abimdir, kardeşimdir, gözümdür. en sevdiğim insanlar dairesindedir.
bir laf diyorsa boş demiyordur. mutlaka bir hakikat payı vardır. mayasından kaynaklı olarak.
abimdir, kardeşimdir, gözümdür. en sevdiğim insanlar dairesindedir.
bir laf diyorsa boş demiyordur. mutlaka bir hakikat payı vardır. mayasından kaynaklı olarak.
ne sebeple olursa olsun ettiği küfürlerden sonra silinmesi gerekmektedir. eğer silinmeyecekse burada birilerinin kayırılıdığını göstermektedir. sonuçta herkes haklı olduğunu düşünerek karşı tarafa küfür eder.
haklı olup olmaması değil, önemli olan ettiği küfürlerdir. tez zamanda atılmalıdır.
haklı olup olmaması değil, önemli olan ettiği küfürlerdir. tez zamanda atılmalıdır.
anaya küfretmeyi hasan karakaya' nın fatih altaylı' ya yazdığı yazıdan öğrenen yazar:
--spoiler--
bugüne kadar; bu köşeyi hanımlar da okuyor diye, mümkün olduğu kadar argo"kullanmamaya, mümkün olduğu kadar "sövmemeye" özen gösterdim. ne var ki; okuma hakları ellerinden alınan "başörtülü" öğrenciler için "fahişe" diyebilecek kadar adileşen, pespayeleşen bir "orospu çocuğu"na, hakettiği dilden cevap vereceğim.
dikkat edin; "orospu'nun çocuğu" değil, "orospu çocuğu" diyorum. çünkü; "ana"sının kabahati yok. bilseydi, büyüyünce böyle bir "mahlukat" olacağını hiç doğurur muydu onu?.. evet; o, kafası orospulaşmış bir fahişe!.. o, bir orospu çocuğu!.. o, mümkün değil ki, anasının rahminde büyümüş bir "cenin" olamaz!.. olsa olsa; '9 ay 10 gün çektiği kabızlık"tan sonra makatından defettiği bir "bok"tur!.. düşünüyorum da; bir "insan"dan, mümkün değil, böyle bir "yaratık" çıkamaz!.. bir kadın, böyle bir "enik" doğuramaz! aklım, havsalam almıyor. hiçbir ana-baba, böylesine bir "pislik", böylesine bir "mikrop" üretemez!.. hele hele; 9 ay boyunca taşıyamaz bünyesinde!..
o halde, nereden çıktı bu mahluk?.. "insan" desen, insana benzemiyor!..
--spoiler--
--spoiler--
bugüne kadar; bu köşeyi hanımlar da okuyor diye, mümkün olduğu kadar argo"kullanmamaya, mümkün olduğu kadar "sövmemeye" özen gösterdim. ne var ki; okuma hakları ellerinden alınan "başörtülü" öğrenciler için "fahişe" diyebilecek kadar adileşen, pespayeleşen bir "orospu çocuğu"na, hakettiği dilden cevap vereceğim.
dikkat edin; "orospu'nun çocuğu" değil, "orospu çocuğu" diyorum. çünkü; "ana"sının kabahati yok. bilseydi, büyüyünce böyle bir "mahlukat" olacağını hiç doğurur muydu onu?.. evet; o, kafası orospulaşmış bir fahişe!.. o, bir orospu çocuğu!.. o, mümkün değil ki, anasının rahminde büyümüş bir "cenin" olamaz!.. olsa olsa; '9 ay 10 gün çektiği kabızlık"tan sonra makatından defettiği bir "bok"tur!.. düşünüyorum da; bir "insan"dan, mümkün değil, böyle bir "yaratık" çıkamaz!.. bir kadın, böyle bir "enik" doğuramaz! aklım, havsalam almıyor. hiçbir ana-baba, böylesine bir "pislik", böylesine bir "mikrop" üretemez!.. hele hele; 9 ay boyunca taşıyamaz bünyesinde!..
o halde, nereden çıktı bu mahluk?.. "insan" desen, insana benzemiyor!..
--spoiler--
anaya küfretmeyi hasan karakaya' nın fatih altaylı' ya yazdığı yazıdan öğrenen yazardır.
bize de nasıl edileceğini öğretmiştir. bundan sonra kendisine küfür etmeyi serbest kılmıştır.
bize de nasıl edileceğini öğretmiştir. bundan sonra kendisine küfür etmeyi serbest kılmıştır.
en kısa sürede sözlükten atılması gereken kişidir. buna rağmen hala küfürlerine devam etmektedir.
(bkz: ikinci nesil çaylak)
o kadar küfür etmesine rağmen sadece çaylak oluşu birşeylerden şüphelendirmektedir.
çaylak olmasına üzüldüğüm değerli yazar.
anneye sövmeyi normal görenlerin değerli bildiği.
çaylak olmasını emsal olarak alırsak bundan sonra önüme gelenin annesine söverim arkadaş. 7 gün çaylak olurum ne var.
çaylak olmasını emsal olarak alırsak bundan sonra önüme gelenin annesine söverim arkadaş. 7 gün çaylak olurum ne var.
yahu arkadaş sen öyle bir başlık açıyosun, binlerce insana alenen orospu diyorsun, ondan sonra saygılı cevap bekliyosun bir de. arkadaşım siktirin gidin, çok ciddiyim siktirin gidin. insanları çileden çıkarmayın.
başlığı açandan daha fazla ceza alırsa, sikerim sözlüğünüzü.
başlığı açandan daha fazla ceza alırsa, sikerim sözlüğünüzü.
silinmesi gerektiğini savunan yazarların olduğunu görmemize vesile olup gülmemize neden olan yazar. yahu adam ışık evleri genellemesine karşı tavrını koydu diye neden silinsin ki?
düz mantıkla düşünün şimdi; kendisini tanımıyorum, tanımışılıktan dolayı da savunmuyorum ama o ünlü x de ki mantık hatası aynen bilgehan başlığına mantar olmuş. birileri uçsun diyor, birileri gitsin diyor falan da, arkadaşım olayın neden olduğunu kimse araştırmıyor.
velev ki bilgehan adlı arkadaşımız ışık evlerinde hizmet eden bir belletmen, abi, şakirt olsun. öyledir demiyorum, olabilir de, herkesin kendi hür iradesi. nasıl ki iktidarsız bir jigolo olunabiliyorsa bu arkadaşımız da istediği gibi her şey olabilir. konu fazla dağılmadan; bu arkadaşımız bu evlerde zamanının büyük bir bölümünü harcayan bir belletmen/abi/şakirt [adı her ne ise] olsun. bu evlerle afedersiniz sabah akşam sikişilen bir evi versuslayan birisine aynı minvalde tepki göstermesi neden uçma sebebi olsun diye soruyorum size. en fazla entirisi silinir. çünkü seviyesizlik içinde söylenen seviyesiz şeyler ilk söyleyenin seviyesizliği ile değerlendirilmelidir.
bilgehan tepkisini doğrudan vermiştir, ha bazılarına göre yanlıştır/doğrudur o tartışılır. ama bana kalırsa etik açıdan bir sakıncası yoktur.
düz mantıkla düşünün şimdi; kendisini tanımıyorum, tanımışılıktan dolayı da savunmuyorum ama o ünlü x de ki mantık hatası aynen bilgehan başlığına mantar olmuş. birileri uçsun diyor, birileri gitsin diyor falan da, arkadaşım olayın neden olduğunu kimse araştırmıyor.
velev ki bilgehan adlı arkadaşımız ışık evlerinde hizmet eden bir belletmen, abi, şakirt olsun. öyledir demiyorum, olabilir de, herkesin kendi hür iradesi. nasıl ki iktidarsız bir jigolo olunabiliyorsa bu arkadaşımız da istediği gibi her şey olabilir. konu fazla dağılmadan; bu arkadaşımız bu evlerde zamanının büyük bir bölümünü harcayan bir belletmen/abi/şakirt [adı her ne ise] olsun. bu evlerle afedersiniz sabah akşam sikişilen bir evi versuslayan birisine aynı minvalde tepki göstermesi neden uçma sebebi olsun diye soruyorum size. en fazla entirisi silinir. çünkü seviyesizlik içinde söylenen seviyesiz şeyler ilk söyleyenin seviyesizliği ile değerlendirilmelidir.
bilgehan tepkisini doğrudan vermiştir, ha bazılarına göre yanlıştır/doğrudur o tartışılır. ama bana kalırsa etik açıdan bir sakıncası yoktur.
ışık evleri ile genelevlerin kıyaslanması ışık evlerine destek verip oralarda kalan binlerce anneye, vatandaşımıza küfretmek olduğu için küfre küfürle karşılık vermiş yazardır.
halen değerlidir, hatta yaptığı güzel bir harekettir. kimse kimsenin küfrünün altında kalmak zorunda değil.
başlığı açan yazar bilgehan'dan daha fazla ceza almalı. değersiz olan biri varsa o da başlığı açan insanımsıdır.
halen değerlidir, hatta yaptığı güzel bir harekettir. kimse kimsenin küfrünün altında kalmak zorunda değil.
başlığı açan yazar bilgehan'dan daha fazla ceza almalı. değersiz olan biri varsa o da başlığı açan insanımsıdır.
yanlış olan bir başlığı açanın ve bir çok kişinin annesine küfretmiş yazar.
ulan şikayet edersin silinir o başlığı açan. milletin anasına sövüyorsun bir de destek görüyorsun. pes.
ulan şikayet edersin silinir o başlığı açan. milletin anasına sövüyorsun bir de destek görüyorsun. pes.
hiç kimse kendisinin de içerisinde bulunduğu bir topluluğa aşağılıkça küfredildiğinde şikayet etmek gibi bir eylemin içerisine girmez. bunu söyleyenler de öyle.
eğer "ben olsam şikayet ederdim silinirdi başlığı açan" diyebilen varsa anormal olan odur.
destek görmesi olağan olandır. zira benim ve diğer bir çok yazarın hakkını savunmuş ve çaylak olmuştur.
eğer "ben olsam şikayet ederdim silinirdi başlığı açan" diyebilen varsa anormal olan odur.
destek görmesi olağan olandır. zira benim ve diğer bir çok yazarın hakkını savunmuş ve çaylak olmuştur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar