bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak3
- erkekler neden erken ölür3
- içtim şarabı13
- enjoy im vaccinated3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her kadın güzeldir3
- cilveli dişi yazar botu2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- ellerim bos gonlum hos2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- venezuella depremi3
- büstiyer2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- true'nun çaylak olması16
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
suriye devlet başkanının asıl ismidir.
wikipedia'da böyle düşünüyor:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Be%C5%9F%C5%9Far_Esad
wikipedia'da böyle düşünüyor:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Be%C5%9F%C5%9Far_Esad
TÜRKiYE SEVDALISIDIR. türkiye'nin hep yanında olmuştur ve hiç pkk'ya destek olmamıştır.
dünyanın en demokrat lideridir. seçimLERi %100 ÖTESi BiR ŞEFFAFLIK VE GÜVENiLiRLiKTEDiR.
babası da o da ülkesindeki sünnilere norveç'ten bile çok hak vermiştir ama yarananamıştır.
bir masum dahi öldürmemiştir. bunların hepsi amerikanın yalanıdır. ölüler,sakatlar ve kentlerin toplu bombalanması sahneleri hollywood tarafından propaganda için yapılmıştır.
rusya yanlısı bir komünist asla değildir.
o fatımiler misali hz ali soyundan gelen bir alevi dedesi,büyüğü ve hakiki islamın temsilcisi olan şiiliğin kahraman bir bayraktarıdır.
sovyetler çökünce abd ile hiç yakın ilişki kurmamıştır ve bu açıdan küba'yı dahi geçmiştir. dinsiz ve emperyalist avrupa ile ne ticareti ne de silah alımı olmamıştır.
MUHABERATIN MAHKEMESiZ ADAM YARGILADIĞI VE KEYFi iNFAZ EDEBiLDiĞi VE MOSSAD KADAR ViCDANSIZ OLMASI KÜLLiYEN YALANDIR VE iSRAiL UYDURMASIDIR.
HER DÖNEMDEKi TÜRK YETKiLiLERiN DE iRAN iLE TÜRKiYE KARŞITI OLUŞUMLARA,ÖRGÜT VE AYAKLANMALARA HEP DESTEK VERDiĞi TESPiTLERi KOMEDi GiBiDiR VE SADECE GÜLÜNMELiDiR.
NOT:SÖZLÜKTE NE YAZIK Ki MODA OLAN VE REVAÇ BULAN BU HAKiKATLERDiR(!) VE BENDE SIKÇA OKUDUĞUMUZ BU MÜTHiŞ FiKiRLERi +ARTI OY ALMAK iÇiN UĞRAŞIP DERLEDiM.
dünyanın en demokrat lideridir. seçimLERi %100 ÖTESi BiR ŞEFFAFLIK VE GÜVENiLiRLiKTEDiR.
babası da o da ülkesindeki sünnilere norveç'ten bile çok hak vermiştir ama yarananamıştır.
bir masum dahi öldürmemiştir. bunların hepsi amerikanın yalanıdır. ölüler,sakatlar ve kentlerin toplu bombalanması sahneleri hollywood tarafından propaganda için yapılmıştır.
rusya yanlısı bir komünist asla değildir.
o fatımiler misali hz ali soyundan gelen bir alevi dedesi,büyüğü ve hakiki islamın temsilcisi olan şiiliğin kahraman bir bayraktarıdır.
sovyetler çökünce abd ile hiç yakın ilişki kurmamıştır ve bu açıdan küba'yı dahi geçmiştir. dinsiz ve emperyalist avrupa ile ne ticareti ne de silah alımı olmamıştır.
MUHABERATIN MAHKEMESiZ ADAM YARGILADIĞI VE KEYFi iNFAZ EDEBiLDiĞi VE MOSSAD KADAR ViCDANSIZ OLMASI KÜLLiYEN YALANDIR VE iSRAiL UYDURMASIDIR.
HER DÖNEMDEKi TÜRK YETKiLiLERiN DE iRAN iLE TÜRKiYE KARŞITI OLUŞUMLARA,ÖRGÜT VE AYAKLANMALARA HEP DESTEK VERDiĞi TESPiTLERi KOMEDi GiBiDiR VE SADECE GÜLÜNMELiDiR.
NOT:SÖZLÜKTE NE YAZIK Ki MODA OLAN VE REVAÇ BULAN BU HAKiKATLERDiR(!) VE BENDE SIKÇA OKUDUĞUMUZ BU MÜTHiŞ FiKiRLERi +ARTI OY ALMAK iÇiN UĞRAŞIP DERLEDiM.
suriye devlet başkanıdır. esed'den sonrasını okumadım. esed diyen adamın yazdıklarını okumaya da gerek yok zaten. iyi ve ya kötü adam kendi ülkesini yönetiyor. bize mi düştü onların derdi.
binlerce müslüman eziyetten muzdaripken ırakta, afganistanda ve dünyanın diğer ülkelerinde kafayı suriyeye takıyorsa birileri bu işte bir sorun vardır. bu bağlamda bir din kardeşliği olgusunu güdüyorsa insan, önce kendisini tartışmalıdır dedirtir bu başlık
arapçadan zerre anlamayan cahillerin bu katile esed demenin yanlış ve ideolojik, esad demenin ise iyi ve doğru olduğunu sandığı diktatördür.
ayrıca babası da bu adam da hep kimi öldürdü ve öldürüyor allah aşkına. ehli sünnet olan sünni müslüman tüm olası muhalefetini ve halkını değil mi?
tek amerika saldırınca cihad edin ama rusya ve uzantıları saldırınca,müslüman kanı dökünce cihad-islam kardeşliği bahisleri açmayına lafı getiren solcularımıza da gülüyor ve ömer muhtarın italyanlara dediği gibi bende içimizdeki *italyan-*rus karması yeni solcu tiplere diyorum ki:"dinimizi sizden öğrenecek değiliz."
ümmet kimlerin ulul emr kimlerin firavun olduğunu icma ile çok iyi biliyor.
ayrıca babası da bu adam da hep kimi öldürdü ve öldürüyor allah aşkına. ehli sünnet olan sünni müslüman tüm olası muhalefetini ve halkını değil mi?
tek amerika saldırınca cihad edin ama rusya ve uzantıları saldırınca,müslüman kanı dökünce cihad-islam kardeşliği bahisleri açmayına lafı getiren solcularımıza da gülüyor ve ömer muhtarın italyanlara dediği gibi bende içimizdeki *italyan-*rus karması yeni solcu tiplere diyorum ki:"dinimizi sizden öğrenecek değiliz."
ümmet kimlerin ulul emr kimlerin firavun olduğunu icma ile çok iyi biliyor.
geçen bir gazeteci kendisini atatürk'e benzettiğini söylemişti...
doğru sözü ne hacet. gerçekten benzeşiyorlar...
suriye devletinde sürdürdüğü zalim dikta sona geldi... zira artık esed'in ordusuyla değil, israil ve iran ajanlarıyla savaşıyor halk.
doğru sözü ne hacet. gerçekten benzeşiyorlar...
suriye devletinde sürdürdüğü zalim dikta sona geldi... zira artık esed'in ordusuyla değil, israil ve iran ajanlarıyla savaşıyor halk.
başbakan'ı istifaye davet etmiş. güzel espri...
bir ayaklanma ihtimali olabilir diye tüm kemalistleri öldürmeye orduyu sevk etse ve ordu 80 bin tane sivil öldürse yine de bu davetinin bir anlamı olmazdı, çünkü kendi hala istifa etmedi.
gülün lan!
bir ayaklanma ihtimali olabilir diye tüm kemalistleri öldürmeye orduyu sevk etse ve ordu 80 bin tane sivil öldürse yine de bu davetinin bir anlamı olmazdı, çünkü kendi hala istifa etmedi.
gülün lan!
esed : aslan.
eset: mutluluk, uğur, saadet.
eset: mutluluk, uğur, saadet.
gerçek "dış güçler"in gerçek mağduru.
Kendisi şu anda herhalde türksel reklamındaki Pers Kralı gibidir.
Şeddeli isimlerden yumuşağı. Velhasıl Saddam öyle miydi. Söylerken bile dosta güven düşmana korku salıyordu.
Dünyanın en zeki liderlerinden.
Ülkesinde ne kadar vatan haini veya boş beleş adam varsa türkiye'ye gönderdi. Ama fındık kadar beyin var o ayrı.
Dünyanın en zeki liderlerinden.
Ülkesinde ne kadar vatan haini veya boş beleş adam varsa türkiye'ye gönderdi. Ama fındık kadar beyin var o ayrı.
Şerefsiz, diktatör suriye başkanıdır. Kendi halkına zulmeden bu köpeği ülkemizde destekleyen birçok sözde darbe düşmanı vardır. örnek vermek gerekirse: CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, BTP Genel Başkanı Haydar Baş.
Zalimler için yaşasın Cehennem!
Zalimler için yaşasın Cehennem!
halkına değil dünyanın dört bir yanından gelmiş eli kanlı teröristlere zulm eden suriye'nin seçilmiş devlet başkanıdır.
nükleer bomba kullanmasını dört gözle beklemekteyiz , bir de şu suriyelilerini gelip götürsün yoksa ben suriyeye gideceğim orada daha az var.
suriyelidir. yakında oda gelir buralara.
diğer liderler gibi göt yalamadığı için ülkemizdeki çomar orospu cocukları tarafından sevilmeyen adam gibi adam.
Vatanını batı Güdümlü cihatçılara karşı savunan lider.
Kafa kesen, tacizci radikaller mi, Esad mı desen esad'ı seçerim.
Not: sünniyim.
Kafa kesen, tacizci radikaller mi, Esad mı desen esad'ı seçerim.
Not: sünniyim.
din düşmanı lider.
Tayyip beyimin izniyle.
Tayyip beyimin izniyle.
Kendi ülkesini yerle bir eden meşruiyetini kaybetmiş rejimin lideri.
Kanında boğulsun.
Kanında boğulsun.
Suriye'nin meşru başkanı olan Nusayri kökenli lider.
Hiç kuşkusuz son 50 yılın en iyi lideri. Ülkesinde boş, işe yaramayan ne kadar korkak varsa hepsini Türkiye'ye gönderdi.
kendini ingiliz sananlarda bugün;..............
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar