bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek3
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- bir şeyler söyle4
- ona bir şey söyle11
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 19 yaşında kızla yatmak5
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ankara nın en güzel yanı2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- kemalist dünya24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- gitme diye yalvarmak6
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- genç olmanın en güzel yanı5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- x in memeleri3
- amerika birleşik devletleri7
- rakı sevmemek7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- aşure yapan sözlük kızları7
- portekiz5
aurelio transferi ile yeniden çift ön liberolu sisteme dönebilecek takım, bu kadar geniş kadro ise beşiktaş tarihinde hiç olmamıştı.
del bosque döneminde olduğu gibi kadroyu yığınla adamla dolduran, muhtemelen yine o dönemdeki gibi devreye yakın krize girecek kulüp.
siyah ve beyazında bir renk olduğunu kavrayamamış taraftar kitlesine sahip futbol takımıdır .
(bkz: erkek adam renkli takım tutmaz)
(bkz: kendini bitirim sanan taraftar kitlesi)
edit : hala siyah ve bayezın renk olduğunu kavrayamayan ısrarcı kitle eksileyin ..mikimdeydi.
(bkz: erkek adam renkli takım tutmaz)
(bkz: kendini bitirim sanan taraftar kitlesi)
edit : hala siyah ve bayezın renk olduğunu kavrayamayan ısrarcı kitle eksileyin ..mikimdeydi.
aurelio-ernst-necip uefa-türkiye kupasıve lig için yeter sayıda oyuncu olması gerekliliği için doğru bir transferdir, yaşı itibari ile mevkisini kaldırabilir.
körü körüne sevdiğimiz takım. hiç bir menfaat beklemeksizin, uğruna dolmabahçeler de, şaiirler parkında sabahlara kadar bira içip türküler söyleyerek, ertesi gün yapacağı karşılaşmayı beklediğimiz takım. her maçına sanki sevgilimle buluşacakmış gibi hazırlanarak gittiğim takım. sanki birazdan boynuma sarılıp "çok özledim seni" diye kulağıma bir seyler fısıldayacakmış gibi kapalısına kulağımı dayadığım takım. siyahını ve beyazını bir frida kahlo şaheseri gibi taşıdığımız takım. yendiğinde bolşevik devrimi olmuşçasına aleme-i semaya yumruklarımızı kaldırdığımız, yenildiğin de ise boynumuzu kaşkolumuzun içerisine alarak evlerimize dağıldımız, asla ama asla (rengine ve armasına duyulan saygıdan ötürü) küfretmediğimiz takım. kendisini hiç kimseyle kıyaslamayan, kartallar yüksek uçar düsturunu şiar edinmiş, renk aşkı yar aşkından ağır başmış takımdır.
herkes elini vicdanına koysun ve cevap hakkı kendinde saklı kalsın; hanginiz de takımınızı bu denli sevecek yürek vaR?
ama bizim, sadece yurt genelinde bu yüreği taşıyan 22 milyon insanımız/kardeşimiz var. lütfen kıstas yaparken bunu da göz önünde bulundurun.
saygılar...
herkes elini vicdanına koysun ve cevap hakkı kendinde saklı kalsın; hanginiz de takımınızı bu denli sevecek yürek vaR?
ama bizim, sadece yurt genelinde bu yüreği taşıyan 22 milyon insanımız/kardeşimiz var. lütfen kıstas yaparken bunu da göz önünde bulundurun.
saygılar...
(bkz: mehmet aurelio/#9140623)
mehmet aurelio transferinden sonra uğur inceman ve mert nobre' yi bedelsiz olarak galatasaray' a vermesi gereken kulüp. ver gitsin.
Mehmet Aurelio transferiyle yabancı sınırlaması sorununun da önüne geçmeyi planlayan ve şampiyonluğun en büyük adayı olan kulüp.
transfer olayını abartmış takım. aurelio yu da aldılar. yakında top toplatmak için de futbolcu alacakları söyleniyor.*
aurelio'ya bonservis ücreti ödememiş takım, yıllık maaş olarakta 1,1milyon euro ödenecek yönetimi tebrik etmek gerek.
güntekin onay'ın beşiktaşlılara olan mesajından kulübe ne gerektiği ortaya çıkıyor aslında;
''Stadın en güzel yerinde (kapalı tribünün ortasında) gerçek değerinin 5`de 1 fiyatına oturalım.
Kapalı tribüne loca yaptırmayalım.
Stadın isim hakkını sponsorlara vermeyelim.
Formanın arkasında önünde sponsor olmasın.
Forma ve kombine satışları bir dünya kulübünün sadece 2 günde ulaşacağı rakamlarda kalsın.
Ama Schuster, Guti, Quaresma geldi! Yetmez Robinho ve Klose de gelsin.
Hiç bir şey yapma, yapılanı beğenme ama sürekli iste.
Beşiktaş bu yıldızlara en az 27-28 bin kombine satmalı, forma satışları da yüzbinler ile ölçülmeli.
Schalke bir kaç gün içinde 50 bin Raul forması satıyorsa, Aletico Madrid 48 bin 600 olan geçen yılki kombine sayısını bu sezon 50 binin üstüne çıkartmayı hedefliyorsa, taraftar olarak Beşiktaşlılar`ın da öğreneceği bir şeyler olmalı.
Böyle dünya kulübü olunmaz, yapılan transferler de karşılıksız kalır.''
''Stadın en güzel yerinde (kapalı tribünün ortasında) gerçek değerinin 5`de 1 fiyatına oturalım.
Kapalı tribüne loca yaptırmayalım.
Stadın isim hakkını sponsorlara vermeyelim.
Formanın arkasında önünde sponsor olmasın.
Forma ve kombine satışları bir dünya kulübünün sadece 2 günde ulaşacağı rakamlarda kalsın.
Ama Schuster, Guti, Quaresma geldi! Yetmez Robinho ve Klose de gelsin.
Hiç bir şey yapma, yapılanı beğenme ama sürekli iste.
Beşiktaş bu yıldızlara en az 27-28 bin kombine satmalı, forma satışları da yüzbinler ile ölçülmeli.
Schalke bir kaç gün içinde 50 bin Raul forması satıyorsa, Aletico Madrid 48 bin 600 olan geçen yılki kombine sayısını bu sezon 50 binin üstüne çıkartmayı hedefliyorsa, taraftar olarak Beşiktaşlılar`ın da öğreneceği bir şeyler olmalı.
Böyle dünya kulübü olunmaz, yapılan transferler de karşılıksız kalır.''
robinho konusunda taraftarına çok net bir açıklama yapması gereken kulübümüz, bekle bekle kötü olduk.
taraftara robinho açıklamasını geçen hafta resmi sitesinden yapmış kulüp. hala anlamaları için nasıl bir açıklama yapmaları bekleniyor anlayamadık.
(bkz: canım)
siyah ulan.
simsiyah dünyanın bembeyaz ışığıdır.
alayına gideri olan yegane kulüp.
21. yüzyılda tribune adam sokarak kendi taraftarına sağlam bi dayak attıran başkana sahip güzel semt.
(bkz: yıldırım demirören)
edit: bu entryi kötüleyenler beşiktaşlıysa ben değilmişim..
(bkz: yıldırım demirören)
edit: bu entryi kötüleyenler beşiktaşlıysa ben değilmişim..
robinho'yu alamasada aurelio'yu alarak orta sahasına can katmış siyah beyaz aşk.
tüm sözlüğün şahit olduğu bir gerçek var o da ne transferde ne de şampiyonlar liginde aradığını bulamayan daum ile bile yollarını adam gibi ayıramayan, 2 dakikalık şampiyonun acılı taraftarlarının sol framede türlü başlıklarla beşiktaş'A saldırdığı gerçeği,
sizce de çok komik olmuyormusunuz.
sizce de çok komik olmuyormusunuz.
13041 kombine satarak 18.5 milyon tl gelir elde etmiş futbol takımı. 31 ağustosa kadar 15000'i bulur herhalde.
http://www.haber1903.com/...mbine-185-milyon-tl-gelir
http://www.haber1903.com/...mbine-185-milyon-tl-gelir
yönetimden şikayetçi takımdır. yönetim iyi transferler yapmıştır ama bir türlü taraftara yaranamamaktadır.
taraftarlar bu günlerde şu tezahüratı yapıyorlar:
`realden interden topçu almayın
taraftarı çıldırtmayın
robinhoda neyin nesi
gelsin artık lionel messi...`
(bkz: saçma tezahüratlar)
taraftarlar bu günlerde şu tezahüratı yapıyorlar:
`realden interden topçu almayın
taraftarı çıldırtmayın
robinhoda neyin nesi
gelsin artık lionel messi...`
(bkz: saçma tezahüratlar)
tüm kapalı üst ve alt kombinelerini satarak tarihi bir rekor kırmıştır, ortalama 1300 tl den 5400 kombineyi kısa sürede tüketmeside taraftarının güzelliği.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar