bugün
- ilişkiye bir süre ara vermek3
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- bir şeyler söyle4
- ona bir şey söyle11
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 19 yaşında kızla yatmak5
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ankara nın en güzel yanı2
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- anın görüntüsü22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- kemalist dünya24
- sözlükteki gizli düşmanım10
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- gitme diye yalvarmak6
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- genç olmanın en güzel yanı5
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- x in memeleri3
- amerika birleşik devletleri7
- rakı sevmemek7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- aşure yapan sözlük kızları7
- portekiz5
şu anda türkiye'nin en çok kıskanılan takımı.
holosko gönderilip fink takımda tutulursa yerli rotasyonu için bursa'dan sercan alınırsa çok daha sağlam bir kadro oluruz.
robinho nun da geldiğni varsayıyorum.
robinho nun da geldiğni varsayıyorum.
çaylaklıgım sebebi ile 3 haftadır hakkında tespit yapamadığım takımım, ibb maçında alınan 2-0 lık mağlubiyetin schuster ve takım için çok yararlı olacağına adım gibi eminim önce uefada gruplara kalınacak ardından karabük deplasmanında 3 puan söke söke alınacaktır yeter ki quaresma kadar inanılsın.
(bkz: beşiktaş taraftarının yıldız görmemişliği)
hakkında hala şu şekilde başlık açılabiliyorsa gerçek manada bir kıtlık var insanlarda, daha ne olsun demek şahsımı basitleştirir ancak robinho'yu da almış bir takım artık ne yapsın.
hakkında hala şu şekilde başlık açılabiliyorsa gerçek manada bir kıtlık var insanlarda, daha ne olsun demek şahsımı basitleştirir ancak robinho'yu da almış bir takım artık ne yapsın.
ibb maçında ilk gol geldiğinde kenardaki Guti'nin nasıl üzüldüğüne bakalım. Q7'nin kaçırdıkça deliren kahrolan haline bakalım. farketmediysek tekrar izleyip dikkat edelim. 40 yıllık beşiktaşlı gibi takılan bu yıldızlara saygı duyalım. Üzülmeyelim. Beşiktaş Taraftarı hakedene hakettiğini hep vermiştir tarih boyunca.
masallara inanmayacak kadar akıllı taraftarları olan kulüptür.
nihat kahveciyi yuhalarlar çünkü nihat kahveci "beşiktaşın evladıdır" hikayesine inanmazlar yuhalamalarının sebebi nihatın kötü değil resmen ruhsuz oynamasıdır işte bu sebeple bobo nihat'tan daha beşiktaşlıdır.
nihat kahveciyi yuhalarlar çünkü nihat kahveci "beşiktaşın evladıdır" hikayesine inanmazlar yuhalamalarının sebebi nihatın kötü değil resmen ruhsuz oynamasıdır işte bu sebeple bobo nihat'tan daha beşiktaşlıdır.
(bkz: beşiktaşşak)
kadrosuna guti ve quaresma'yı katan, robinho'yu bitirmesine ramak kalan ama tanrının bir lütfu olarak sağ bekte ısrarla erhan güven isimli 3.lig topçusunu oynatan takım.
ve size yemin edebilirim ki her sene mutlaka kadrosunda kazma futbolcu kontenjanları var.
bu sene için bu kontenjanın erhan'a ayrıldığını düşünüyorum.
robinho da gelirse olay tam bir tragedyaya dönüşecek.
guti quaresma'ya pas veriyor, quaresma'nın ortasında robi golü yazıyor..bir köşede de rakip için otobana dönmüş bir beşiktaş sağ beki...
100 futbol takımı kurulacak paraya dünya yıldızları alıyoruz, sağ bekimizin bankosu erhan güven !
inanılır gibi değil haşmet...inanılır gibi değil....
ve size yemin edebilirim ki her sene mutlaka kadrosunda kazma futbolcu kontenjanları var.
bu sene için bu kontenjanın erhan'a ayrıldığını düşünüyorum.
robinho da gelirse olay tam bir tragedyaya dönüşecek.
guti quaresma'ya pas veriyor, quaresma'nın ortasında robi golü yazıyor..bir köşede de rakip için otobana dönmüş bir beşiktaş sağ beki...
100 futbol takımı kurulacak paraya dünya yıldızları alıyoruz, sağ bekimizin bankosu erhan güven !
inanılır gibi değil haşmet...inanılır gibi değil....
ömer güvenç ve sinan engin'in dediğine göre robinho bitmiş bir de orta sahanın göbeğine ernst'in yanında alternatif yerli bir isim aranıyormuş. anladığım kadarıyla marco aurelio brito dos prazeres
tabata da gitti diyebiliriz demek ki. hatta belki fink de...
tabata da gitti diyebiliriz demek ki. hatta belki fink de...
en güçlü taraftara sahip takım.
edit : eksiliyen varlık madem beşiktaşlı değilsin , niye bu başlığa girdin lan ?
edit : eksiliyen varlık madem beşiktaşlı değilsin , niye bu başlığa girdin lan ?
iddia ediyorum en kolpa taraftara sahip takım. ne bizde ne de galatasaray'da ve hatta ne de trabzonspor'da bu kadar kolpa adam biraraya gelmez. istisnalar kaideyi bozmaz adam gibi olanları da var kesinlikle. rahmetli vedat okyar vefatından sonra da medya içinde adam yazan bir tane de yazarı yoktur bunların. kimse de kusura bakmasın ama 100 yıllık rekabetin sürekli kenarında kalmıştır. başkanına haftalarca ana avrat sövüp şimdi de deliriyoruz başkan bize huni diye bağırıyorlar. sezon sonu görüşürüz, küfürler tekerrür edince ben burada olacağım. rahat olun.
not: ahmet vardar var eski yönetici yanlış değilsem, en azından adam gibi yazıyor. ona haksızlık yapmayayım.
özel not: valla eksiden korksaydım burada olmazdım ergen tayfası sizi. tamam şampiyon sizsiniz!!* kolpa çarşıcılar. delikanlı gibi itiraf edin biz kolpayız diye canımı yiyin benim. robinho'yu alın sizi şampiyon ilan edicem merak etmeyin!
not: ahmet vardar var eski yönetici yanlış değilsem, en azından adam gibi yazıyor. ona haksızlık yapmayayım.
özel not: valla eksiden korksaydım burada olmazdım ergen tayfası sizi. tamam şampiyon sizsiniz!!* kolpa çarşıcılar. delikanlı gibi itiraf edin biz kolpayız diye canımı yiyin benim. robinho'yu alın sizi şampiyon ilan edicem merak etmeyin!
liverpooldan 8 yedikten sonra bile futbolcularını alkışlayan taraftara sahip kulüptür.diğerleri gibi 2 maç yenilgiden sonra yönetim istifa demez,şampiyonluk gitti diye stadını yakacak derecede vefasızlık yapmaz.
edit:alıngan ergenler yüzünden entrye (+18) sınırı konulmasından mütevellit cinsel içerikli kelimeler değiştirilmiştir.
edit:alıngan ergenler yüzünden entrye (+18) sınırı konulmasından mütevellit cinsel içerikli kelimeler değiştirilmiştir.
sezon itibariyle kurdukları kadroyla deliler gibi her maçlarında gol atabilecek takım. hücum güçleri inanılmaz yüksek ama futbol sadece ofansif oyunla kazanılmıyor. eğer beşiktaş arkayı sağlama almazsa attığı kadar da yiyecektir.
(bkz: 21 ağustos 2010 beşiktaş ibb maçı)
(bkz: 21 ağustos 2010 beşiktaş ibb maçı)
öyle bir aşktır ki ne robinho ne guti ne de quaresma ile ne bir nebze artar ne bir nebze azalır, öylesine dopdolu.
trabzonspor'dan 3 yiyen takımlarını eleştirmektense hala beşiktaş bizi kadıköy'de yenemez diye böğüren taraftarları gördükçe kendi kadromuzdan bende korkuyorum, bekleyin!
fenerbahçeli eziklerin ezildikçe geldikleri başlıktır.
laz sapladıkça zihni açılır bu malların gelir beşiktaş başlığına ağlarlar.
laz sapladıkça zihni açılır bu malların gelir beşiktaş başlığına ağlarlar.
rakip taraftarların zaman zaman hakkında 'asla fb ve gs ile re rö rö' vb. cümleler kurduğu takım. kardeşim kendi takımızını tek başına savunmaktan bu kadar mı acizsiniz yahu? neden fb ve gs birlikte geçiyor her zaman?
varsın olsun üstümüzden gitmesin keder,
siyah beyaz forman bize bir ömür yeter,
senin aşkın uğruna ölmeye değer,
beşiktaşım sevmişiz seni.
siyah beyaz forman bize bir ömür yeter,
senin aşkın uğruna ölmeye değer,
beşiktaşım sevmişiz seni.
schuster'in bir şekilde ikna edilip- ernst-necip-quaresma-guti-bobo-zapo-üzülmez-hakan arıkan 8 lisini asla bozmaması sağlanmalıdır şu durumda bu takım tutulmaz.
süper ligde en geniş kadroya sahip olan beşitaşda, kazanan takımı bozan schuster'i anlayamıyorum. zapo ve bobo'nun kadro dışında kaldığı beşiktaş'ı guti ve necip'te yedekte beklerken izlemekten hiç zevk almadım..
ibb mağlubiyeti beşiktaş tarihinin en hayırlı mağlubiyetidir, bu ilerleyen haftalarda çok daha net bir şekilde görülecektir.
an itibariyle mehmet aurello'yla 2 yıllık sözleşme imzalamış takımımdır.
hücumu her ne kadar kuvvetli olsa da savunmasından çok canı acıyacak olan futbol takımı..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar