bugün

beşiktaş

rakip taraftarların zaman zaman hakkında 'asla fb ve gs ile re rö rö' vb. cümleler kurduğu takım. kardeşim kendi takımızını tek başına savunmaktan bu kadar mı acizsiniz yahu? neden fb ve gs birlikte geçiyor her zaman?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026