bugün

/782
ikinci yarıda kazanıra bastım 3 liramı. inşallah atar da o parayla akşama Inter'e basarım. Amin.
Bu akşam renklileri itin götüne sokmuş takımımdır..

Çok yaşa beşiktaşım..
büyük ihtimal toparlanıp bu yıl şampiyon olacaktır.
yeni başkan ile beraber uçuşa geçecek takım.
bu sene küme düşmesi muhtemel olan jimnastik kulübü. evet...
haftaya galatasaraydanda küsküyü yiyince kimyaci abdonun götüne tekmeyi vuracaklar...
kadrosu çok kötü deniyor da geçen sene ankaragücü'nün en iyi adamını aldık, ankaragücü geçen seneki kadronun üstüne bir şey koymamış, e biz geçen sene daha az alternatifle ankara'da 4 atmıştık. ne oldu da bu maçta 10 kişi kalmış ankaragücü'ne gol atamadık? yeni seçilen başkan'ın acilen 'hoca'yı sorgulaması ve postalaması lazım. yoksa avrupa kupaları yalan olacak bu sene. şu sinerjiyi doğru yönetmeleri lazım. yeter idare ettiğimiz!
bu sene küme düşmesi beklenen vasat ötesi çakma futbol kulübüdür. evet.
bu sene küme düşerse yarıla yarıla güldürecek olan vasat ötesi kulüp. evet.
Tam acıların takımı amk.
Bir de 'sevinmek için sevmeyiz' derler stadları bomboş.
Bugün tiner patlaması yaşatırlar artık.
tarihinde ilk kez sahasında oynadığı üst üste dört Avrupa maçından da (Genk, Malmö, Wolves, Braga) mağlubiyetle ayrıldı. (Opta)
bugün bizi avrupa'ya yine rezil etmiş futbol kulübü. evet.
avrupada 3 te 0 yapan
türkiyede kümede kalma yarışı veren takım..

3 önce şampiyonluk kutlarken bunlar, beddua etmiştim allah belanizi versin
size bir daha şampiyonluk göstermesin demiştim
duam tuttu..
Biran önce Toparlanması gerek.
yarın akşam galatasaray tarafından delik deşik edilecek boş beleş futbol kulübü. evet.
istanbuldaki gayrimüslimlerin oturduğu semt.
yarından tez teknik direktörsüz yola devam edecek takım.
büyük ihtimal bu şampiyon olacaktır.
vasatın çok altındaki boş beleş futbol kulübüdür. evet.
Beşiktaş’ı tutmuyoruz. Beşiktaş’la hayata tutunuyoruz.
rıza çalımbay ve sergen yalçın'ı beğenmeyip pazarlama ürünü olan abdullah avcı'yı takımın başına getiren kulüp.

şu an beğenmedikleri iki hocanın takımı da zirveye oynuyor.
pek ballı takımdır. evet.
ekonomik krizden rahatlıkla çıkar. yeter ki kenetlensin.
1903 te kurulup süleyman seba ile özdeşleşmiş olan aynı zamanda da tuttuğum takım.
görsel

Liverpool malum maçın videosunu atmış ve “unutulmaz bir anfield gecesi” yazmış. Altında da bu twitler var. Beşiktaş’ı yunan’a itelemeye çalışırken, yabancı bir arkadaş “beşiktaş türk akımı” diyor. (bkz: swh)
© copyright 2005 - 2026