beşiktaş

kadrosu çok kötü deniyor da geçen sene ankaragücü'nün en iyi adamını aldık, ankaragücü geçen seneki kadronun üstüne bir şey koymamış, e biz geçen sene daha az alternatifle ankara'da 4 atmıştık. ne oldu da bu maçta 10 kişi kalmış ankaragücü'ne gol atamadık? yeni seçilen başkan'ın acilen 'hoca'yı sorgulaması ve postalaması lazım. yoksa avrupa kupaları yalan olacak bu sene. şu sinerjiyi doğru yönetmeleri lazım. yeter idare ettiğimiz!
© copyright 2005 - 2026