bugün

/782
bu sezonki en büyük başarısı ahının tutması olan kulüp.

bu sezonki en büyük başarısı fenerbahçe'nin türkiye kupası'nı alamaması olan kulüp.

bu kadar işte.
bu sene şerefli 4. olacak takim..

ayy yazık yaa kiyamam...
kainatın en büyük takımı.

bak şimdi:

galatasaray'ın başında iyisiyle kötüsüyle galatasaray efsanesi fatih terim var.
fenerbahçe'nin başında iyisiyle kötüsüyle fenerbahçe efsanesi aykut kocaman var.
bjk'nin başında ise iyisiyle kötüsüyle trabzonspor efsanesi şenol güneş var.

gerçi şenol artık aynı zaman türk tiyatrosunun efsane isimlerinden biri oldu.

bjk'nin 13 şampiyonluğu ile trabzon'un 6 şampiyonluğu toplasanız 19 şampiyonluk eder.
fener'in ise 20, gs'nin haftaya 21 oluyor.

bi' de hala sorsan bjk büyük takım derler.
Bu başlığa Beşiktaşlı olanlar hariç sanki Beşiktaş validelerini şetmiş gibi herkes yazıyor son günlerde.

Beşiktaş ın şerefini, büyüklüğünü konuşmak sizin haddiniz değil. Saçma sapan argümanlarla demogoji yapmayı sever Türk halkı. Özellikle esra ve Ceyda bu konuda cb kadar çığır açmıştır.

Bir Beşiktaşlı olarak "yav he he" deyip geçiyorum. Bunlara cevap vermenin gereksizliği kadar net bişey yok dünyada
über takım. şerefli takım. zımba gibi takım. zımba gibi de hocası var.

hakkında sadece kendi taraftarının yorumlarını görmek isteyenler bjk sözlüğe gidebilir.

bu takım hakkında sadece "fact" yazsanız bile demogoji, algııı, yalaaaan diye ağlayan insanlar var. yalan makinesi gibi tabi bazı insanlar.
Bu sene şampiyonluğu iki hatalı forvet yüzünden kaptıran şanlı şerefli takımım.
yaşlı futbolcu aşığı, huzurevi.

soran olursa yanlış forvet transferi yaptı dersiniz, hahah.
şuna, ucuza ünlü ama yaşlı futbolcu almakla hatayı yaptı desene.. kısa yoldan zengin olmak isteyenler gibi, kapiş?

tarihinin en pahalı ve en geniş kadrosuyla lig 4.sü olabilmiş takım. hani şu yedeksiz takımın şampiyon olduğu ligde...

hahhaah, zımba şenorrun terim’den öğreneceği çok şey var.
asla yıkılmayan ve ilelebet payidar kalacak kulüp.
hahahaha

şenol hocayı hedef almışlar ama yıkamamışlar.

şenol hocayı yıkmakta ne var yahu? bi tane tüylü peruk gelse zaten yerlerde yuvarlanıyor kendisi.

yıkılmayan şenol hoca en son kadıköy'de çimlerde yatıyordu tr kupasında.

sonra malum kafasını falan zımbalattı.
sallanan ama yıkılmayan takımmış.. işte bu güldürür, haha .

sorarlar adama, ne zaman ayağa kalktı ki diye?
yerden çömelip biraz diklenmeye çalıştığı ilk anda terim bastı üstüne, izmarit gibi de ezdi.

beşiktaş kimdi yahu? hani şu tarihinin en pahalı ve en geniş kadrosunu kurup 4.olan takım mı? ha ha ha.

not: yedek kulübesiz şampiyonluğa koşan takım.. ama hocası terim. tıtıtı
teknik direktörü tiyatrocudur.
ek iş olarak da zımba sektörü ile ilgilenir.
başkanı 2 dakikada tam 37 kere sıyın cımırbışkınım demiştir.
ikinci başkanları allah bizi şampiyon yapacak demogojisi ile ünlüdür.
başkanları sahur programına katılıp orucun faydaları ile ilgili konularda vaaz vermiştir.
teknik direktörleri memleketine gidip eleştiri alınca, bunlar fenerli, bunları gözaltına alın emri vermiştir.
teknik direktörleri, bursa’da td iken; istanbul’un havası kirli, orada yaşayamam demiş ama şikeci bir kulüpte çalışmaktadır. teknik direktörü ve eski futbolcusu şikeden ceza almış, mapus
yatmıştır.
at arabası ile şike yapmıştır. arabacılar da denir.
başkanları afrin’e gidip komutancılık oynamıştır.
ihsan kalkavan tarafından yönetilmiş takımdır.

dur bir de acayip şekilli, anlaşılamaz bir şey yazayım da millet tav olsun. mefaili failitün olan faili fülundan anlamaz, hahaha.

sizi gidi küçük trabzon/başakşehir kırması sizi...
adam olmuşlar da cevap vermeye başlamışlar.

hahaha..

öldün, çık.
Avrupa fatihidir.Türkiyenin en buyuk takimidir.
görsel
maç fazlasıyla da olsa,
1 günlüğüne de olsa;
klasik yeri olan üçüncülüğü kapmış
dördüncü sıra takımı.
2018 - 2019 sezonu kombineleri 2 saat içinde tükendi.
fetöcüler ve natocular hakkında "iki yıllık balon" diyor.

demezler mi adama e malın evladı 2 yıllık balon mu olur? şampiyonlar ligi grubundan namağlup çıkan balon mu olur?

fetöcüler, natocular götünüzü bedava şişirmiyor, asıl balonun üzerinde siz oturuyorsunuz kıskanç oç'ler.
totoş renklilerin biri göt zoruyla türkiye kupası finaline çıkarıldı birine de lig hediye edildi.

hala gelip burada cicişlik yapıyorlar. beşiktaş devreden çıktı hala kudum kudum kuduruyorsunuz.
bu haftaki galibiyetiyle taraftarına 1 günlük dev sevinç yaşatmış takım.

tamı tamına 1 gün boyunca klasik sıralaması olan 3.lükte bulunmuş efsane efendi takımdır bjk.

tabii dün itibariyle tekrar türk futbolundaki yeni yeri olan 4.lüğe yerleşti.

artık bi 10 sene yine o civarda takılır tahminen.
(bkz: bir sezonda ofsayttan 29 gol atmak)
eziklerin yüz sürmeden duramadığı türbe gibidir beşiktaş.

bağzı mal oğlu mallar her gün gelir el ayak öper böyle.
görsel
bu sene başarılı olma ihtimali kalmadığı için muhtemelen başkanını televizyon kanallarında sahur programı konuğu olarak göremeyeceğimiz efendi jimnastik kulübü.

dördüncü.

gerçi seçim var önümüzde; fikret orman, akp mitinglerinde de görülebilir bu aralar yine.
Bir tiner faciası takım. Tamam ulen tamam barcelona sınız.
Türkiye' nin bayern münihidir net.
vincent aboubakar ile görüşmelere başlayan takım. sevgili abu'muzun porto ile sıkıntısı var, son maçlarda o yüzden kardoya alınmadı, yerine marega veya Tiquinho oynadı.

porto şampiyon oldu ve hoca gidiyor ama yeni hocayı beklemeden abu gelmek istiyorsa problem tamamen takımla ilgili. abu beşiktaş'ı seviyor, babel ve tolgay ile çok iyi arkadaşlığı vardı. bakalım neler olacak.
türkiye'nin psikolojik olarak en zayıf takımı.

iki sene başarı onları bayern münih yaptı ülkenin.
iki sene başarısızlık osasuna yapacak. malum parti aradan çekildiğinde dahada güzelleşecek her şey.

bu arada battığını söylememe gerek yok.
kap'taki bağımsız denetleme kurumuna göre teknik iflas bayrağını çekmiş durumda. bu sezon yine feda geliyor.. 8-10 sene bir şey beklemeyin.
© copyright 2005 - 2026