bugün

beşiktaş

fetöcüler ve natocular hakkında "iki yıllık balon" diyor.

demezler mi adama e malın evladı 2 yıllık balon mu olur? şampiyonlar ligi grubundan namağlup çıkan balon mu olur?

fetöcüler, natocular götünüzü bedava şişirmiyor, asıl balonun üzerinde siz oturuyorsunuz kıskanç oç'ler.
© copyright 2005 - 2026