bugün

beşiktaş

teknik direktörü tiyatrocudur.
ek iş olarak da zımba sektörü ile ilgilenir.
başkanı 2 dakikada tam 37 kere sıyın cımırbışkınım demiştir.
ikinci başkanları allah bizi şampiyon yapacak demogojisi ile ünlüdür.
başkanları sahur programına katılıp orucun faydaları ile ilgili konularda vaaz vermiştir.
teknik direktörleri memleketine gidip eleştiri alınca, bunlar fenerli, bunları gözaltına alın emri vermiştir.
teknik direktörleri, bursa’da td iken; istanbul’un havası kirli, orada yaşayamam demiş ama şikeci bir kulüpte çalışmaktadır. teknik direktörü ve eski futbolcusu şikeden ceza almış, mapus
yatmıştır.
at arabası ile şike yapmıştır. arabacılar da denir.
başkanları afrin’e gidip komutancılık oynamıştır.
ihsan kalkavan tarafından yönetilmiş takımdır.

dur bir de acayip şekilli, anlaşılamaz bir şey yazayım da millet tav olsun. mefaili failitün olan faili fülundan anlamaz, hahaha.

sizi gidi küçük trabzon/başakşehir kırması sizi...
adam olmuşlar da cevap vermeye başlamışlar.

hahaha..

öldün, çık.
© copyright 2005 - 2026