beşiktaş

ulan sinirden kendimi sikicem.

hakem ilk yarıdaki penaltımızı verse maç uzamayacak, bizim salaklar mal mal hata yapmasa maç uzamayacak, bizim amk kazmaları son vuruş yapabilse maç uzamayacak.

hepinizin amk.

en kötüsü de bu gs taraftarının bi bok yaptık başarılıyız zannetmesi, sike sike hak ettiğimiz maçı önce hakem sonra kendi mallıklarımızla adamların eline verdik.

son kez hepinizin amk ben uyuyorum.
© copyright 2005 - 2026