bugün
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- makarna süzmek4
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 65 şut çekip gol atamamak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı4
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- bugün de meme atan olmaması13
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek2
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- yürüyüş partisi3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- lucas luthor2
- futbol9
- kaçak çay2
- paris te son tango6
- oyuncu2
- gocu abi2
- iş kadını yazarlar6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- meloş nerede sorunsalı5
- amazon com tr2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- gocu bey meh meh bey birader4
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
herhangi bir ortama dahil olan kişinin, bunu çevresindekilere duyurma amaçlı kullandığı söz öbeği.
sözlükten uzun süre ayrı kalan er uuserin geri dönüş haykırışı. gidişim iyiydi dönüşüm fevkalade olacak...
genelde okuldan dönen çocuğun,anne kişisinin olası "geldin mi" karşılamasını bertaraf edecek cümle.
-ben geldim
+beni niye beklemedin?
-he yo ben geldim işte!
+ya bi siktir git şimdi hadi.
+beni niye beklemedin?
-he yo ben geldim işte!
+ya bi siktir git şimdi hadi.
- ben geldim.
+ ne zaman gidicen?
+ ne zaman gidicen?
o anda dikkatleri üstüne çekmek içinde kullanılır. ve genelde yüzde tatlı bir gülümseme bırakılır.
- ben geldim.
- bok mu var geldin.
- evet, ben kuburcuyum.
- sana zahmet su tıkanan kuburu ac bakalim usta.
- bok mu var geldin.
- evet, ben kuburcuyum.
- sana zahmet su tıkanan kuburu ac bakalim usta.
kays aşkından çöllere düşüp mecnun ismini aldıktan sonra, leyla yanına gelir...
-ben geldim
mecnun 'ben' kelimesine kızar...
-ben ne demek? sen, ben değilsen ben kimim?
-ben geldim
mecnun 'ben' kelimesine kızar...
-ben ne demek? sen, ben değilsen ben kimim?
sen mi geldin sorusunun cevabı. bir de süper bir şarkı;
kimseye sormadım yolu kendim buldum geldim
simsiyahların içinden sana kar beyaz geldim.
kimseye sormadım yolu kendim buldum geldim
simsiyahların içinden sana kar beyaz geldim.
burun ucunu sızlatan şarkı.
herşeyi boşvermişliğin aynı zamanda herseye göğüs germişliğin şarkısı. acı dolu, caresizlik dolu aşk dolu bir şarkı.
sözlerine tekrar bi bakıldıgında, "acaba hangisi etkiledi beni bu kadar?, hangiside döküldü bu sakladıgım gözyaşı?" dendiğinde cevabı bulamadıgınız, tekrar tekrar dinlediginizde her seferinde kalbinizin baska yerini acıtan, baska bi yaranın kabugunu kanatan...
herşeyi boşvermişliğin aynı zamanda herseye göğüs germişliğin şarkısı. acı dolu, caresizlik dolu aşk dolu bir şarkı.
sözlerine tekrar bi bakıldıgında, "acaba hangisi etkiledi beni bu kadar?, hangiside döküldü bu sakladıgım gözyaşı?" dendiğinde cevabı bulamadıgınız, tekrar tekrar dinlediginizde her seferinde kalbinizin baska yerini acıtan, baska bi yaranın kabugunu kanatan...
güzel cümle aslında. (bkz: nerdeydin)
cem adrian'ın ikinci albümünde yer alan şarkı. şöyle bir cümlesi vardır ki dinleyeni transa sokar; ''beni tanrıya tekrar inandırabilir misin?''.
Yürüdüm yürüdüm çok yollardan geçtim inan çok büyüdüm..
Düşündüm düşündüm sebebini bulamadım neden neden neden çok üzüldüm?..
Aç kapını lütfen,çünkü ben geldim
Çok üşüdüm, çok soğuk yerden geldim
Bana bana biraz gülümser misin?
Kimseye sormadım, yolu kendim buldum geldim
Simsiyahların içinden sana karbeyaz geldim
Beni biraz sever misin? Ben geldim!..
Üstüm biraz tozlu, yolda çok düştüm geldim
Ellerim çizik üzgünüm, dikenliklerden geldim
Kalbim paramparça ama sana topladım geldim
Bir bilsen neler yazdım, hepsini yaktım geldim
Annemi bıraktım sana, kimsesiz geldim
Çocukluğumun söküklerini dikebilir misin?
izin ver de oturayım lütfen, bacaklarımı çok yordum geldim
Kusura bakma üstüm ıslak, büyük yağmurlardan geldim
Anlatsam herşeyi, dinler misin?
Yanıma para almadım, beş kuruşsuz geldim
Yolda biraz acıktım ama sana,dayandım geldim
Hiç yokken hep olmak nedir, bilir misin?
Kendime.. devdim! devdim! devrildim geldim
Kardım, buzdum eridim, erittim geldim
Aşkı sırtıma aldım, taşıdım, evladım dedim
Açtım, soldum, sarardım geldim
Yandım, söndüm, kül oldum geldim
Ellerinle ellerime su dökebilir misin?
Yüzüme vurdu rüzgar yağmuru, daha çok dedim
Yağmur çarptı kendini bana, "bu yetmez" dedim
Kırılmış kanatlarıma birkez dokunabilir misin?
Taştım, dağdım, kum oldum geldim
Camdım,kayaydım, tuz buz oldum geldim.
Beni tanrı'ya tekrar inandırabilir misin?
Bin kere öldüysem, bin kere dirildim geldim
Canımdan can, kan verdim ama adını yaşattım geldim
Yedi kat yerin dibinden beni duyabilir misin?
Kimse inanmadı sana, bir ben taptım geldim
Dönecek yerim kalmadı, herşeyi mahvettim geldim
Şimdi beni biraz sever misin?
Ben geldim!
cem adrian
Düşündüm düşündüm sebebini bulamadım neden neden neden çok üzüldüm?..
Aç kapını lütfen,çünkü ben geldim
Çok üşüdüm, çok soğuk yerden geldim
Bana bana biraz gülümser misin?
Kimseye sormadım, yolu kendim buldum geldim
Simsiyahların içinden sana karbeyaz geldim
Beni biraz sever misin? Ben geldim!..
Üstüm biraz tozlu, yolda çok düştüm geldim
Ellerim çizik üzgünüm, dikenliklerden geldim
Kalbim paramparça ama sana topladım geldim
Bir bilsen neler yazdım, hepsini yaktım geldim
Annemi bıraktım sana, kimsesiz geldim
Çocukluğumun söküklerini dikebilir misin?
izin ver de oturayım lütfen, bacaklarımı çok yordum geldim
Kusura bakma üstüm ıslak, büyük yağmurlardan geldim
Anlatsam herşeyi, dinler misin?
Yanıma para almadım, beş kuruşsuz geldim
Yolda biraz acıktım ama sana,dayandım geldim
Hiç yokken hep olmak nedir, bilir misin?
Kendime.. devdim! devdim! devrildim geldim
Kardım, buzdum eridim, erittim geldim
Aşkı sırtıma aldım, taşıdım, evladım dedim
Açtım, soldum, sarardım geldim
Yandım, söndüm, kül oldum geldim
Ellerinle ellerime su dökebilir misin?
Yüzüme vurdu rüzgar yağmuru, daha çok dedim
Yağmur çarptı kendini bana, "bu yetmez" dedim
Kırılmış kanatlarıma birkez dokunabilir misin?
Taştım, dağdım, kum oldum geldim
Camdım,kayaydım, tuz buz oldum geldim.
Beni tanrı'ya tekrar inandırabilir misin?
Bin kere öldüysem, bin kere dirildim geldim
Canımdan can, kan verdim ama adını yaşattım geldim
Yedi kat yerin dibinden beni duyabilir misin?
Kimse inanmadı sana, bir ben taptım geldim
Dönecek yerim kalmadı, herşeyi mahvettim geldim
Şimdi beni biraz sever misin?
Ben geldim!
cem adrian
(bkz: selam)
bulunma halidir.
ben geldim şehrime, hoşgeldim hatta.
ben geldim şehrime, hoşgeldim hatta.
cem adrian ı sevme nedenlerinden biri.
"aç kapını lütfen çünkü ben geldim.."
"aç kapını lütfen çünkü ben geldim.."
(bkz: şimdi ne yapmamız lazım)
nakaratları hariç tam 25 kere "geldim" dediğinde artık "ulan hoşgeldin tamam" dedirten bir cem adrian şarkısı. ama güzel.
- ben geldim.
- anlamak zor olmadı.
- anlamak zor olmadı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar