bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- lip balm kullanan erkek6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- aldım kabul ettim6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- online yazarlar8
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 0 0 75
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- frenkler2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- yaz aşkı bulamamak2
- amy adams3
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- 2026 dünya kupası15
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
herhangi bir ortama dahil olan kişinin, bunu çevresindekilere duyurma amaçlı kullandığı söz öbeği.
sözlükten uzun süre ayrı kalan er uuserin geri dönüş haykırışı. gidişim iyiydi dönüşüm fevkalade olacak...
genelde okuldan dönen çocuğun,anne kişisinin olası "geldin mi" karşılamasını bertaraf edecek cümle.
-ben geldim
+beni niye beklemedin?
-he yo ben geldim işte!
+ya bi siktir git şimdi hadi.
+beni niye beklemedin?
-he yo ben geldim işte!
+ya bi siktir git şimdi hadi.
- ben geldim.
+ ne zaman gidicen?
+ ne zaman gidicen?
o anda dikkatleri üstüne çekmek içinde kullanılır. ve genelde yüzde tatlı bir gülümseme bırakılır.
- ben geldim.
- bok mu var geldin.
- evet, ben kuburcuyum.
- sana zahmet su tıkanan kuburu ac bakalim usta.
- bok mu var geldin.
- evet, ben kuburcuyum.
- sana zahmet su tıkanan kuburu ac bakalim usta.
kays aşkından çöllere düşüp mecnun ismini aldıktan sonra, leyla yanına gelir...
-ben geldim
mecnun 'ben' kelimesine kızar...
-ben ne demek? sen, ben değilsen ben kimim?
-ben geldim
mecnun 'ben' kelimesine kızar...
-ben ne demek? sen, ben değilsen ben kimim?
sen mi geldin sorusunun cevabı. bir de süper bir şarkı;
kimseye sormadım yolu kendim buldum geldim
simsiyahların içinden sana kar beyaz geldim.
kimseye sormadım yolu kendim buldum geldim
simsiyahların içinden sana kar beyaz geldim.
burun ucunu sızlatan şarkı.
herşeyi boşvermişliğin aynı zamanda herseye göğüs germişliğin şarkısı. acı dolu, caresizlik dolu aşk dolu bir şarkı.
sözlerine tekrar bi bakıldıgında, "acaba hangisi etkiledi beni bu kadar?, hangiside döküldü bu sakladıgım gözyaşı?" dendiğinde cevabı bulamadıgınız, tekrar tekrar dinlediginizde her seferinde kalbinizin baska yerini acıtan, baska bi yaranın kabugunu kanatan...
herşeyi boşvermişliğin aynı zamanda herseye göğüs germişliğin şarkısı. acı dolu, caresizlik dolu aşk dolu bir şarkı.
sözlerine tekrar bi bakıldıgında, "acaba hangisi etkiledi beni bu kadar?, hangiside döküldü bu sakladıgım gözyaşı?" dendiğinde cevabı bulamadıgınız, tekrar tekrar dinlediginizde her seferinde kalbinizin baska yerini acıtan, baska bi yaranın kabugunu kanatan...
güzel cümle aslında. (bkz: nerdeydin)
cem adrian'ın ikinci albümünde yer alan şarkı. şöyle bir cümlesi vardır ki dinleyeni transa sokar; ''beni tanrıya tekrar inandırabilir misin?''.
Yürüdüm yürüdüm çok yollardan geçtim inan çok büyüdüm..
Düşündüm düşündüm sebebini bulamadım neden neden neden çok üzüldüm?..
Aç kapını lütfen,çünkü ben geldim
Çok üşüdüm, çok soğuk yerden geldim
Bana bana biraz gülümser misin?
Kimseye sormadım, yolu kendim buldum geldim
Simsiyahların içinden sana karbeyaz geldim
Beni biraz sever misin? Ben geldim!..
Üstüm biraz tozlu, yolda çok düştüm geldim
Ellerim çizik üzgünüm, dikenliklerden geldim
Kalbim paramparça ama sana topladım geldim
Bir bilsen neler yazdım, hepsini yaktım geldim
Annemi bıraktım sana, kimsesiz geldim
Çocukluğumun söküklerini dikebilir misin?
izin ver de oturayım lütfen, bacaklarımı çok yordum geldim
Kusura bakma üstüm ıslak, büyük yağmurlardan geldim
Anlatsam herşeyi, dinler misin?
Yanıma para almadım, beş kuruşsuz geldim
Yolda biraz acıktım ama sana,dayandım geldim
Hiç yokken hep olmak nedir, bilir misin?
Kendime.. devdim! devdim! devrildim geldim
Kardım, buzdum eridim, erittim geldim
Aşkı sırtıma aldım, taşıdım, evladım dedim
Açtım, soldum, sarardım geldim
Yandım, söndüm, kül oldum geldim
Ellerinle ellerime su dökebilir misin?
Yüzüme vurdu rüzgar yağmuru, daha çok dedim
Yağmur çarptı kendini bana, "bu yetmez" dedim
Kırılmış kanatlarıma birkez dokunabilir misin?
Taştım, dağdım, kum oldum geldim
Camdım,kayaydım, tuz buz oldum geldim.
Beni tanrı'ya tekrar inandırabilir misin?
Bin kere öldüysem, bin kere dirildim geldim
Canımdan can, kan verdim ama adını yaşattım geldim
Yedi kat yerin dibinden beni duyabilir misin?
Kimse inanmadı sana, bir ben taptım geldim
Dönecek yerim kalmadı, herşeyi mahvettim geldim
Şimdi beni biraz sever misin?
Ben geldim!
cem adrian
Düşündüm düşündüm sebebini bulamadım neden neden neden çok üzüldüm?..
Aç kapını lütfen,çünkü ben geldim
Çok üşüdüm, çok soğuk yerden geldim
Bana bana biraz gülümser misin?
Kimseye sormadım, yolu kendim buldum geldim
Simsiyahların içinden sana karbeyaz geldim
Beni biraz sever misin? Ben geldim!..
Üstüm biraz tozlu, yolda çok düştüm geldim
Ellerim çizik üzgünüm, dikenliklerden geldim
Kalbim paramparça ama sana topladım geldim
Bir bilsen neler yazdım, hepsini yaktım geldim
Annemi bıraktım sana, kimsesiz geldim
Çocukluğumun söküklerini dikebilir misin?
izin ver de oturayım lütfen, bacaklarımı çok yordum geldim
Kusura bakma üstüm ıslak, büyük yağmurlardan geldim
Anlatsam herşeyi, dinler misin?
Yanıma para almadım, beş kuruşsuz geldim
Yolda biraz acıktım ama sana,dayandım geldim
Hiç yokken hep olmak nedir, bilir misin?
Kendime.. devdim! devdim! devrildim geldim
Kardım, buzdum eridim, erittim geldim
Aşkı sırtıma aldım, taşıdım, evladım dedim
Açtım, soldum, sarardım geldim
Yandım, söndüm, kül oldum geldim
Ellerinle ellerime su dökebilir misin?
Yüzüme vurdu rüzgar yağmuru, daha çok dedim
Yağmur çarptı kendini bana, "bu yetmez" dedim
Kırılmış kanatlarıma birkez dokunabilir misin?
Taştım, dağdım, kum oldum geldim
Camdım,kayaydım, tuz buz oldum geldim.
Beni tanrı'ya tekrar inandırabilir misin?
Bin kere öldüysem, bin kere dirildim geldim
Canımdan can, kan verdim ama adını yaşattım geldim
Yedi kat yerin dibinden beni duyabilir misin?
Kimse inanmadı sana, bir ben taptım geldim
Dönecek yerim kalmadı, herşeyi mahvettim geldim
Şimdi beni biraz sever misin?
Ben geldim!
cem adrian
(bkz: selam)
bulunma halidir.
ben geldim şehrime, hoşgeldim hatta.
ben geldim şehrime, hoşgeldim hatta.
cem adrian ı sevme nedenlerinden biri.
"aç kapını lütfen çünkü ben geldim.."
"aç kapını lütfen çünkü ben geldim.."
(bkz: şimdi ne yapmamız lazım)
nakaratları hariç tam 25 kere "geldim" dediğinde artık "ulan hoşgeldin tamam" dedirten bir cem adrian şarkısı. ama güzel.
- ben geldim.
- anlamak zor olmadı.
- anlamak zor olmadı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar