bugün
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- burç saçmalığı4
- cut the crap3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek4
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek2
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- nofap5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tekerlek kaşar4
- sedat pekmez18
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- tarot falına inanan salak8
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- kadınlar neden aldatır16
- eski uludağ sözlük ortamı2
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- 2026 dünya kupası15
- futbol8
- devşirmelik makamı13
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- özbekistan2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- portekiz2
- aldım kabul ettim4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- hoşçakal leyla2
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- lionel messi11
- elmas bey birader gitmesin kampanyası3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ithal et3
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- fransız arabaları3
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
iyi ki var diye düşündüren mesaj. ayrıca bitirmek için canınızı dişinize takıp, olur olmaza mesaj çekmek de işin tadı, tuzudur.
olsa da yesek tadında mesajdir.
acil mesaj cekmeniz gerektiginde kontörünüz yoksa,abonesi oldugunuz operatörden hızır gibi yetişen kurtarıcılardır. ancak nedense mesaj çekme özgürlüğüne kavuştuğunuzda mesaj atacak kimsecik kalmaz,siz de boşa gitmesin diye gerekli-gereksiz,elaleme hal hatır sorarsınız. *
harcanmak için gsm operatörüne bile gönderilir reklamlara cevap olarak.
kontör olmadığında hızır gibi yetişen msjdır.
19 mayis 2004 tarihinde turkcell in gerçekleştirdiği kampanya ile tüm üniversiteli * gençlerin yaşadığı faciadır.
beleş mesaj yollanabildiği haberinin duyulduğu andan itibaren tüm öğrenciler biçim değiştirmişlerdir. artık kimse eskisi gibi değildir. ne işi olduğu da önemli değildir. isterse ertesi gün final sınavı olsun, isterse bahar şenliğindeki en baba konser, istersede otelde deli gibi hazırlandığın ertesi gün televizyonda canlı yayınlanacak yarışma * olsun. artık o andan itibaren geri dönülmez noktaya gelinmiştir.
önce arkadaşlara "- kanka mesaj beleşmiş bugün haberin var mı? ben bissürü yolladım kontör düşmüyo" diye mesaj atılır. sonra yıllardır arayıp sormadığın "- lan belki bi gün işim düşer" diye numarasını silmediğin arkadaşlar, eş dost, akraba. artık mesaj yolayacak kimse kalmadıktan sonra forward mailler gibi saçma sapan mesajları telefon rehberindeki herkese yollarsın.
saat 23:59 olduğunda tüm telefonlar susar herkeste bi tedirginlik "- abaca bi mesaj daha yollasam kontör gider mi" diye. lan a.mcık ağızlı tüm gün o kadar mesaj yolladın, telefonun tuşlarını aşındırdın bırak ta iki kontörün gitsin ne var.
saat 00:00 herkes normal hayatına döner, az önce mesaj yolladığınız arkadaş size mesaj yerine çağrı atar.
türk üniversite gençliğinin hayatlarında koca bir günü yemeden içmeden, kafasını telefondan kaldırmadan, yan odadaki arkadaşına bile mesaj atarak geçirmelerini sağlayan turkcell e bi sözüm var.
"- 578 mesaj yolladım o gün naberrrr!! nası kitledim ama sana....."
beleş mesaj yollanabildiği haberinin duyulduğu andan itibaren tüm öğrenciler biçim değiştirmişlerdir. artık kimse eskisi gibi değildir. ne işi olduğu da önemli değildir. isterse ertesi gün final sınavı olsun, isterse bahar şenliğindeki en baba konser, istersede otelde deli gibi hazırlandığın ertesi gün televizyonda canlı yayınlanacak yarışma * olsun. artık o andan itibaren geri dönülmez noktaya gelinmiştir.
önce arkadaşlara "- kanka mesaj beleşmiş bugün haberin var mı? ben bissürü yolladım kontör düşmüyo" diye mesaj atılır. sonra yıllardır arayıp sormadığın "- lan belki bi gün işim düşer" diye numarasını silmediğin arkadaşlar, eş dost, akraba. artık mesaj yolayacak kimse kalmadıktan sonra forward mailler gibi saçma sapan mesajları telefon rehberindeki herkese yollarsın.
saat 23:59 olduğunda tüm telefonlar susar herkeste bi tedirginlik "- abaca bi mesaj daha yollasam kontör gider mi" diye. lan a.mcık ağızlı tüm gün o kadar mesaj yolladın, telefonun tuşlarını aşındırdın bırak ta iki kontörün gitsin ne var.
saat 00:00 herkes normal hayatına döner, az önce mesaj yolladığınız arkadaş size mesaj yerine çağrı atar.
türk üniversite gençliğinin hayatlarında koca bir günü yemeden içmeden, kafasını telefondan kaldırmadan, yan odadaki arkadaşına bile mesaj atarak geçirmelerini sağlayan turkcell e bi sözüm var.
"- 578 mesaj yolladım o gün naberrrr!! nası kitledim ama sana....."
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar