beleş mesaj

acil mesaj cekmeniz gerektiginde kontörünüz yoksa,abonesi oldugunuz operatörden hızır gibi yetişen kurtarıcılardır. ancak nedense mesaj çekme özgürlüğüne kavuştuğunuzda mesaj atacak kimsecik kalmaz,siz de boşa gitmesin diye gerekli-gereksiz,elaleme hal hatır sorarsınız. *
© copyright 2005 - 2026