bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ankara nın en güzel yanı5
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- anın görüntüsü23
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- tamar tanrıyar3
- mola4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız9
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ilgi manyağı4
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- bir şeyler söyle4
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- versuch2
- gitme diye yalvarmak6
- velvet28
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- true'nun çaylak olması16
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
istanbul / optimumda uzun zamandır hayranı oluğum iskenderci . iskenderi ucuz ve kalitelidir duble fiyatı 13 tl bile değildir . tereyağsına ayrıca sevdalandığım yerdir . künefe si ile uzun süreli bir aşkımız olmuştur.
kalite ile fiyatı bir tutan zihniyet burayı sevmez . arkadaşın öve öve bitiremediği yerde iskender istediğimde karşıma çamur gibi üst üste yığılmış halde getirdiler ve tadı daha kötüydü üstelik X2 ödedik , girdi yani . o yüzden koluma dövme bile yaptırabilirim bay döneri iskender sanatının ustalarındandır gözümde . bir çok yerde iskender yapılır ama çok azı bu sanatı hakkı ile yerine getirebilir . bay döner onlardan biridir.
kalite ile fiyatı bir tutan zihniyet burayı sevmez . arkadaşın öve öve bitiremediği yerde iskender istediğimde karşıma çamur gibi üst üste yığılmış halde getirdiler ve tadı daha kötüydü üstelik X2 ödedik , girdi yani . o yüzden koluma dövme bile yaptırabilirim bay döneri iskender sanatının ustalarındandır gözümde . bir çok yerde iskender yapılır ama çok azı bu sanatı hakkı ile yerine getirebilir . bay döner onlardan biridir.
şube sayısını hızla arttıran istikrarlı bir firmadır.
konsept mimarı olarak diyebilirim ki, döneri enfestir. iç mekan atmosferine hiç değinmeyeceğim, benim elimden çıkan birşey kötü olamaz tabi ki. *
[http://www.baydoner.com]
konsept mimarı olarak diyebilirim ki, döneri enfestir. iç mekan atmosferine hiç değinmeyeceğim, benim elimden çıkan birşey kötü olamaz tabi ki. *
[http://www.baydoner.com]
bir çok şubesinde yememe rağmen kadıköy şubesinindeki konforu değişmediğim iskender döner zinciri.
kadıköy'dekinin tadı bile değişik. her hafta sonu mutlaka bir duble yedirir insana. tereyağlarının kokusu enfes. yiyin yedirin efendim.
kadıköy'dekinin tadı bile değişik. her hafta sonu mutlaka bir duble yedirir insana. tereyağlarının kokusu enfes. yiyin yedirin efendim.
dilerim yakinda "popüler olduktan sonra kalitesini yitiren mekanlar" kervanina katilmaz. Kaliteli mekan, ucuz ama kaliteli hizmet.
dönerler zinciri kurulmuş restoran.
servis kağıdının üstünde ballandıra ballandıra anlattığı, yok erzincan'ın ve erzurum dan getirtiğimiz etlerle yapılıyor, yok kaymağı bursadan geliyor gibi bir sürü nakarattan sonra gelen iskenderin içinden 1 değil, 2 değil, tam 3 tane birden kıl çıkması sonucu insana "lan bunudamı erzurum erzincan dan getirdiniz" diyesi geliyor
birde internet sitesine girip baktığımda hijyenle ilgili şu yazısına rastladım.
--spoiler--
Hijyen
Müşterilerimize sunulan tüm ürünler; yasaların belirttiği hijyen kurallarına uygun üretim yapan tedarikçilerden temin edilir.Bu tedarikçiler belirli dönemlerde uzman denetçiler tarafından iyi Üretim Uygulamaları kapsamında denetlenir.
Restoranlarımızda güvenli gıda hizmeti vermek için; ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi belgesi alınmıştır.Bu kapsamda tüm süreçlerimizde ürün ,işletme ve personel hijyenini sürekli kontrol altında tutup denetliyoruz
ilke olarak % 100 hijyeni sağlamak için; ürünün ilk kaynağından müşteriye ulaşıncaya kadarki tüm aşamaları kontrol ediyor ve gereken önlemleri alıyoruz.
--spoiler--
tamam insanlık hali olabilir kıl tüğ yün çıkar kabul ediyorum ama 3 tane kıl çıkarmı kardeşim, aşçı karsambayamı girmiş kıl döküp duruyor.
servis kağıdının üstünde ballandıra ballandıra anlattığı, yok erzincan'ın ve erzurum dan getirtiğimiz etlerle yapılıyor, yok kaymağı bursadan geliyor gibi bir sürü nakarattan sonra gelen iskenderin içinden 1 değil, 2 değil, tam 3 tane birden kıl çıkması sonucu insana "lan bunudamı erzurum erzincan dan getirdiniz" diyesi geliyor
birde internet sitesine girip baktığımda hijyenle ilgili şu yazısına rastladım.
--spoiler--
Hijyen
Müşterilerimize sunulan tüm ürünler; yasaların belirttiği hijyen kurallarına uygun üretim yapan tedarikçilerden temin edilir.Bu tedarikçiler belirli dönemlerde uzman denetçiler tarafından iyi Üretim Uygulamaları kapsamında denetlenir.
Restoranlarımızda güvenli gıda hizmeti vermek için; ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi belgesi alınmıştır.Bu kapsamda tüm süreçlerimizde ürün ,işletme ve personel hijyenini sürekli kontrol altında tutup denetliyoruz
ilke olarak % 100 hijyeni sağlamak için; ürünün ilk kaynağından müşteriye ulaşıncaya kadarki tüm aşamaları kontrol ediyor ve gereken önlemleri alıyoruz.
--spoiler--
tamam insanlık hali olabilir kıl tüğ yün çıkar kabul ediyorum ama 3 tane kıl çıkarmı kardeşim, aşçı karsambayamı girmiş kıl döküp duruyor.
izmir şubelerinde çalışan garsonları çok iticidir. ama aynı zamanda gene izmir şubelerinde çalışan komiler çok masumdurlar. lezzet olarak gerçekten harikuladedir. ama hizmet olarak izmirde sınıfta kalmışlardır.
Optimum AVM'de birkaç kez müşterisi olma keyfine nail olduğum harika mekan. iskenderine diyebilecek lafım yok ve ayrıca künefenin en lezzetlisinin de orada yapıldığına dair bahse girebilirim. Personelleri geçen yıl daha iyi, hızlı ve sevecenlerdi ancak şimdiki personeller de pek fena sayılmaz. Ölmeden önce herkesin en az bir kere gitmesi gereken mekan.
ismi manidar olan bir yer.
Adana optimum'da bulunan mekanda 0.33 ml suyu 1 Tl fiyat ile satan yer.
izmir'de kaliteli yemek yenebilecek servisi 10 numara mekan.
Bir şubesi de istanbul torium avm'de bulunan leziz iskenderci.
Kalite ve lezzet olarak hd ve bursa iskender'in çok çok önünde. Yapmanız gereken tek şey içeri girip duble iskender ve kaymaklı künefe siparişi vermek. iskenderin yanında gelen tereyağından bol bol döktürmeyi de unutmayın.
Çoğu iskendercide sular bedava değil bu arada, içtikten sonra giriyor haberiniz olsun.
Kalite ve lezzet olarak hd ve bursa iskender'in çok çok önünde. Yapmanız gereken tek şey içeri girip duble iskender ve kaymaklı künefe siparişi vermek. iskenderin yanında gelen tereyağından bol bol döktürmeyi de unutmayın.
Çoğu iskendercide sular bedava değil bu arada, içtikten sonra giriyor haberiniz olsun.
istanbul optimum'da iskenderi rezil olan mekan. ortamı iyi hoş yapmışsınızda o iskender neydi öyle be abicim! resmen kayış gibi et ve tadı tuzuda yok. pideden hiç bahsetmiyorum bile oda ayrı bir sorundu. fiyat/kalite açısından bakarsak 12 tl olan iskenderin 4 tl olması lazım. personeller resmen apaçi onuda belirtmek lazım ama servisi hızlı yapıyorlar yiğidi öldür hakkını yeme. demem o ki burada iskender falan yenmez tavsiye etmiyorum.
şüphesiz gelmiş geçmiş en lezzetli et ve iskendere sahip yer, mutlaka gidilmesi ve yenilmesi gereken iskender yeri.
(bkz: AVM dönercisi) Ahh nerde eski dönerciler dedirten Avm akımı ile türeyen dönerci zincirlerinden biri. Kısa ve net diyorum, eğer bayağılaşmış, tabiri caiz ise plastik ayarında döner yemek istiyorsanız buyrun. Salata kazığı da cabası. Ben anlayamıyorum en basit bir lokantada bile iyi-kötü salata ikram olarak gelirken, iyice doğramaya üşenilmiş, içeriği koca koca parçalara bölünmüş basit bir salata ayrıca satılır ? Terayağı iyidir o konuda olumluyum ancak esnaflıkla uzaktan yakından alakası olmayan bu AVM dönercisinin tam bir overrated olduğunu düşünüyorum. buna benzer başka bir örnek ise: (bkz: hd iskender) *
Bi arkadaşimin yemiş olduğu ve hiç beğenmediği döner markasiymiş.reklamlarda ki gibi değilmiş.
forum istanbul şubesinde yediğim iskenderden sonra şikayet maili attım bölge müdürü maile cevap döndü gerekli uyarıları yaptık diye farklı arkadaşım gitti yine aynısı yaşandı. tabak alev alev geliyor eti buz gibi kaptan mağara adamıyım tamam da tabakta yenmez ki arkadaş. semtte yer alan dönerci candır gerisi yalan.
Caaaaaağnın çektiyse durma coos
Kısmıyla mide bulandıran reklam.
Kısmıyla mide bulandıran reklam.
sürekli reklam çıkıyo merak ettim.
ustune atilan misket kofteleri lezizdir efenim. Daha fazla atsaniza yahu.
Porsiyon tabağı oldukça küçük ve derin olmayan iskenderci , kurumsal bir yemek zinciri firmasının 4 şubesinde &50 payım olarak bok atmak istemem ama hd iskender kadar iyi değil.
rezalet ötesi bir eti, ufacık porsiyonlar şeklinde servis eden
berbat marka.
ulan yılda ayda bir aldım annemi babamı,
dedim ki bi ailece gidip bi şeyler yiyelim,
ankara da bi şubesine gittik.
yan yana bir kaç iskenderci içinden bunu seçtik.
seçmez olaydık.
- servis rezalet, kola istedik adam bardak vermeye tenezzül etmedi bile, istemek zorunda kaldık.
- önümüze bir avuç et geldi, soğumaya yüz tutmuş.
- tadı ne kadar kötü olabilir ki diye baktık, bakmaz olaydık.
neticede ailemle geçirdiğim güzel bir günün,
nimete laf etmiyorum ama boktan bir şekilde sonlanmasına sebep olan vasat ötesi rezalet bir yer.
berbat marka.
ulan yılda ayda bir aldım annemi babamı,
dedim ki bi ailece gidip bi şeyler yiyelim,
ankara da bi şubesine gittik.
yan yana bir kaç iskenderci içinden bunu seçtik.
seçmez olaydık.
- servis rezalet, kola istedik adam bardak vermeye tenezzül etmedi bile, istemek zorunda kaldık.
- önümüze bir avuç et geldi, soğumaya yüz tutmuş.
- tadı ne kadar kötü olabilir ki diye baktık, bakmaz olaydık.
neticede ailemle geçirdiğim güzel bir günün,
nimete laf etmiyorum ama boktan bir şekilde sonlanmasına sebep olan vasat ötesi rezalet bir yer.
canın çektiyse durma , cosss .
Reklamı kadar kendisi de kötü olan döner markasıdır.
forum ankara alışveriş merkezi şubesinin dönerleri gerçekten berbat olan iskenderci. sanırım hazır kesilmiş dondurulmuş dönerleri mikrodalga fırında ısıtıp getiriyorlar zira tabak çok sıcak ve dönerlerin kenarları kurumuş. yeni kesilmiş dönere hiç benzemiyor. servis desen berbat,adamlar ıslak mendil getirmeye üşeniyorlar,, neden istediniz gibi bakınıyorlar. orjinal aspavalar dururken yanından bile geçilmemesi gerekiyor.
Bir dönem yayınlanan sucuk reklamlarını herkes yiyemiyor diye gece geç saatlere almışlardı. ülkemizde kişi başı et tüketimi düşük olduğu için yine reklam yayın saatleri geç saatlere alınmalı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar