bugün

bay döner

rezalet ötesi bir eti, ufacık porsiyonlar şeklinde servis eden

berbat marka.

ulan yılda ayda bir aldım annemi babamı,

dedim ki bi ailece gidip bi şeyler yiyelim,

ankara da bi şubesine gittik.

yan yana bir kaç iskenderci içinden bunu seçtik.

seçmez olaydık.

- servis rezalet, kola istedik adam bardak vermeye tenezzül etmedi bile, istemek zorunda kaldık.

- önümüze bir avuç et geldi, soğumaya yüz tutmuş.

- tadı ne kadar kötü olabilir ki diye baktık, bakmaz olaydık.

neticede ailemle geçirdiğim güzel bir günün,

nimete laf etmiyorum ama boktan bir şekilde sonlanmasına sebep olan vasat ötesi rezalet bir yer.
© copyright 2005 - 2026