(bkz: kıçı açık uyumak)
Tam tersi olduğunu düşündüğüm saçmalık.
doğrusunu yalnız allah bilir kadınlar rahat olun. yalnız yalan ve dedikodu kadınların yaratılışında var galiba.
Bu hadisi yattigi yerden birisi yazmis inanmayin rehber kuran dir.
Saçma sapan uyduruktan şey allah bilir onu.
Buna uyduruk diyen müslüman değil, pis bir kâfirdir. Muhammed Miraca çıktığı vakit cehennemi ve cenneti gezmiştir. Tabii efsaneye göre.
o zaman cehenneme gitmek gerek. cennette sakallı dayılarla ne işim olur.
Huridir onlar huri..
başkan huriler hani daha çoktu? Onlar cennette ise cehennemdeki kadınlar kim.

(bkz: yapma böyle gözün sevem)
Buhari için "islâm'ın pavlus'u" desek yanlış olmaz.

Luka'nın inciline etkisi ve yazmış olduğu 13 mektuba bakıp Hıristiyanlık dininin kurucusu gibi de pavlus'a bakıldığı düşünülürse, Buhari'nin peygamber efendimiz öldükten yüzlerce yıl sonra doğması ve hadis adı altında falanca dan duymuş o'da filanca dan söylemiş gibi kaynaklarla kitap yazması sonunda bu hadis kitapları asıl kaynak olan Kur'an önüne geçip tarikatlar mezhepler cemaat elinde yeni bir din ve bu kitabın dini olarak görünmesi ile buna muhalefet eden ve Kur'an din için asıl kaynak diyeni dinsiz imansız görenler (örn: hiç bir cemaat tarikat mezhep inanışını kabul etmeyen ve eleştirenler) için dinden çıkmış diye aforoz eden sapmış diyenler papa veya Vatikan ya da engisizyon dan Hıristiyanlardan ne farkları var?

Evet, Buhari veya pavlus'a bakıp (bu örnekler çoğaltılabilir. Hele ki şu an yaşayan tarikat cemaat liderleri için din inanç açısından papa misyonu yüklenmesi gibi) nice örnekler ele alınırsa,
Ve bu insanların kadına karşı yaklaşımları tanrı öğüdü, tanrı emri, dinin gereği ise; inandıkları tanrının misanthropy rahatsızlığı yaşayan bir tanrı ve öğretileri emirleri bunun için mizojinist öğeler barındırdığı anlamı çıkar.

Bırakın böyle teknik (psikolojik teolojik felsefe) yaklaşımları, sıradan iki insan yıllar sonra karşılaştığında birisi böyle kadın cehennemlik (kötülüklerin kaynağı, insanı tanrı yolundan ayıran, dünya aldatmacasına saptıran, şeytanın ortağı, Adem'in cennetten kovulma nedeni vb Hıristiyanlık içinde yer alan yaklaşımlar) vb sözler etse arkadaşı ya bu eşcinsel olmuş ya da eşi bunu aldatmış diye düşünür.

Eğer bir tanrı inancımız varsa ve bu yaratan insanı dişi ve erkek olarak yaratmış ise içimizde ki hastalıklı ruh halini tanrı tasviri inanç şekillerine yansıtmak inandığımız tanrıya ve dine ettiğimiz en büyük kötülük.

Az daha unutuyordum: pavlus da ve Buhari de Yahudi kökenlidir ve Peygamberimizden yüzlerce yıl sonra doğan Buhari'nin babası ka'bu'l-ahbar bir Yahudi alimidir.
ilk dini eğitimini Tevrat olarak benî israil alimi olan babasından almıştır.
Bu durumu "Buhari'nin babasının elinde değiştirilmiş tarife uğramamış Allah'ın yolladığı Tevrat vardı. Ondan aldı"diye savunan insanlar var.

Tamam da Allah'ın yolladığı Tevrat öyle yüzlerce sayfa değildi.
Altı üstü öldürme çalma yalan söyleme vb 10 tane emirdir.
1-Allah'tan başka ilâhların olmayacak.
2. Kendin için oyma put yapmayacaksın.
3. Allah'ın ismini boş yere anmayacaksın.
4. Cumartesi günü hiçbir iş yapmayacaksın.
5. Babana ve anana hürmet edeceksin.
6. Adam öldürmeyeceksin.
7. Zina etmeyeceksin.
8. Çalmayacaksın.
9. Yalan şahitliği yapmayacaksın.
10. Komşunun hiçbir şeyine göz dikmeyeceksin.

Aslında Kur'an bu konuda " isrâ sûresinin 101. âyetinde, "Andolsun biz Musa'ya açık seçik dokuz âyet verdik. Haydi isrâiloğullarına sor." Der ve 10 değil 9 dur.
Neyse, bu başka bir konu...

Kısacası: Buhari'nin babasından aldığı Tevrat Yahudi eğitimi Allah'ın yolladığı değişmemiş Tevrat olamaz. 10 emir kitap değil yazsan bir satır ve bunun eğitimi mi olur?
Kadınları cehennem'e düşüren en büyük hataları kocalarına lanet etmeleriymiş.
Sizler konuşun bizlede hepten çıkalım dinden imandan. Bi yaradana olan inancımız kaldıydı ufak ufak onuda yok edin de içiniz rahat etsin....
Cennet veya cehennemin bileti klitoris ya da testislere bakıp kesilmez.
Üstelik cennet annelerin ayakları altındadır diye de hadis varken kalkıp cehennemi kadınlar matinesi diye tarif etmek saçmalık olur.

Aklıma fedarasyonun Fenerbahçe'ye saha cezası verip kadın ve çocuklara açması ve iki misli fazla kadın çocuk gelip babaları eşleri sevgilileri saha dışında olması akla geldi.
Neyse, espri yapmayım.

görsel
“Hayır, hayır! Senin Rabbin hakkı için, onlar aralarında ihtilâf ettikleri meselelerde seni hakem kılıp, sonra da verdiğin hükümden ötürü içlerinde hiçbir sıkıntı duymaksızın sana tam bir teslimiyetle bağlanmadıkça, iman etmiş olmazlar.”(Nisa, 4/65),

“O kendi heva ve hevesiyle konuşmuyor. O, kendisine vahyedilen bir vahiyden başka bir şey değildir.”(Necm, 53/3-4)

mealindeki ayetler, sünnetin, teşriin ikinci kaynağı olduğunun delilidir.

Buna göre, Hz. Peygamber (asm)'in -fiilî, kavlî, takrirî- sünnetini bize ulaştıran sahih hadisleri inkâr etmek büyük bir dinî risk taşımaktadır. Hz. Peygamber'in sünnetinin teşri kaynağı olduğunu inkâr eden veya sahih bir hadisin Hz. Peygamber'in sözü olduğuna inandığı hâlde kabul etmeyen dinin dışına çıkmış olur. Bu husus âlimlerin ittifakla kabul ettiği bir konudur.

Nitekim, imam Ebu ishak b. Rahuye: “Hz. Peygamber'den kendisine gelen bir haberin doğru olduğuna inandığı hâlde –hayatî bir zorlama olmaksızın- onu reddeden kâfir olur.” hükmünü vermiştir.

Yine Suyutî şu şekilde fetva vermiştir:

“Hadis otoriteleri tarafından sıhhatin şartı olarak kabul edilen kriterlere sahip olan bir hadisi inkâr eden kimse kâfir olup Yahudî, Hristiyan ve diğer kâfir kafilelerle birlikte haşrolur.” (bk. Suyutî, Miftahu’l-Cenne fi’l-ihticaci bi’s-Sünne, s.14).
Keza Allam ibnu’l-Vezîr de şunları söylemiştir:

“Hz. Peygamberin hadisi (sözü) olduğunu bildiği hâlde, onu inkâr eden kimse kâfir olur.(bk. el-Avasım ve’l-kavasım, 2/274).
"Fetava’l-lecneti’d-daime" adlı fetva kitabında şu görüşlere yer verilmiştir:

“Sünnetle amel etmeyi inkâr eden kimse kâfir olur. Çünkü, sünneti yalanlamak, hem Allah’ı hem Resulünü hem de ümmetin icmaını tekzip manasına gelir.(bk. Lecne, el-Mecmuatu’s-sanî, 3/194).

https://sorularlaislamiye...-ehl-i-sunnetten-cikar-mi
Ondokuzcular gibi, (Yalnız Kur'an) diyenler de, hadisleri inkâr ediyorlar, hepsinin uydurma olduğunu söylüyorlar. Hadislerin tamamını inkâr etmek küfür olur mu?

CEVAP

Evet, hadis-i şeriflerin tamamını inkâr etmek küfür olur. Farzı inkâr gibi, mütevatir hadisleri de inkâr küfürdür. Bir hadis mütevatir olup, hakkında icma hâsıl olmuşsa, bütün Müslümanların kabul ettiğini kabul etmemek küfür olur. ibni Âbidin hazretleri buyuruyor ki:
icma’a uymak farzdır. icma’ı inkâr ise küfürdür. (Redd-ül-muhtar)

Mütevatir hadis nedir?
Hadis-i mütevatir: Birçok Sahâbînin, Resul-i ekremden “sallallahü aleyhi ve sellem” ve başka birçok kimsenin de bunlardan işittiği ve kitaba yazılıncaya kadar, böyle hep, çok kimselerin haber verdiği hadis-i şeriflerdir ki, bunların, bir yalan üzerinde söz birliği yapmalarına imkân olmaz. Mütevatir olan hadis-i şeriflere muhakkak inanmak lazımdır. inanmayan kâfir olur. (Hindiyye - S. Ebediyye)

Meşhur hadisler için de S. Ebediyye’de deniyor ki:
Hadis-i meşhur: ilk zamanda bir kişi bildirmişken, ikinci asırda şöhret bulan hadis-i şeriflerdir. Yani bir kimsenin Resul-i ekremden “sallallahü aleyhi ve sellem” o kimseden de, çok kimselerin ve bunlardan da, başka kimselerin işittiği hadis-i şerifler olup, son duyulan kimseye kadar, artık hep mütevatir olarak bildirilmiştir. Meşhur hadislere inanmayan da kâfir olur. (ibni Âbidin)

Mütevatir hadisleri inkâr niye küfürdür? Bir kimsenin, (Hazret-i Ömer, Hazret-i Ali diye birileri yaşamamıştır) demesine imkân var mıdır? Çünkü bu zatların yaşadığı tevâtür hâlini almıştır. inkârı mümkün değildir. Mütevatir hadisleri inkâr etmek de böyledir. Çünkü herkesçe bilinen bir husustur.

Bu hadisler nasıl Eshab-ı kiram arasında mütevatir olmuşsa, Kur’an-ı kerimin toplanması ve kitap hâline getirilmesi de tevâtür hâlini almıştır. Ondokuzcular gibi, (Kur’an’daki bazı âyetler fazladır) demek veya ibni Sebeciler gibi (Kur’anda bazı âyetler eksiktir) demek de bu tevâtürlüğü inkâr etmek olur. Kur’an-ı kerimi de, hadis-i şerifleri de bildiren Peygamber efendimizdir. Âyetleri de, hadis-i şerifleri de toplayan Eshab-ı kiramdır. Onun için mütevatir hadislere inanmamak, Kur’an âyetlerine inanmamak gibi küfür oluyor. (Yalnız Kur’an) sloganıyla çıkıp, hadislere uydurma diyenlerin esas maksadı, Kur’an âyetlerine gölge düşürmektir. Bu işte ileri gidenler, (Uydurma hadisleri toplayanlar, âyetleri toplayanlardır. Hadislere hile yapmaktan çekinmeyenler, âyetlere niye hile yapmasınlar?) diyorlar. Âyetlere ilave edildiğini söyleyen, (Yalnız Kur’an) diyen böyle bir haine, (Kur’an’da değişiklik yapılamaz, çünkü onu Allah koruyor. Bu konuda âyet var) dedim. Hain bana, (Uydurma hadisleri toplayan sahabenin, öyle bir âyet yazmayacağını nereden biliyorsun? Değiştirirler, sonra da, bunları Allah korur derler) dedi. Vahametin boyutunu buradan anlamalı. Hadislere gölge düşünce, âyetleri de kendi anladıkları gibi yorumlayıp, islamiyet’i sulandırıp yıkmaya çalışıyorlar.

imam-ı Süyûtî hazretleri, mütevatir hadisleri (el-Ezhâru'l-Mütenâsira fi'l-Ahbâri'l-Mütevâtira) isimli kitabında bildirmiştir. Piyasada da mütevatir hadisleri bildiren kitaplar vardır. Mütevatir olan bazı hadisleri bildirelim:
Peygamber efendimiz söylemediği hâlde, (Bu hadistir) diye hadis uyduranın Cehenneme gideceğini bildiren hadis, mütevatirdir.

http://m.dinimizislam.com/detay.asp?Aid=14540
ne cinsiyetcilik ama.
peygamberimizin önemli bir sözü. gördünüz o bile söylüyor kadınların cehennemlik olduğunu. ek olarak o dönem kadınlar daha terbiyeliydi ona rağmen böyle düşünün. şimdi ki kevaşeleri yakacak odun yetmez cehennemde.
Buhari hadislerini, hatta kutubu sitte (6 hadis kitabı) inkar eden sünneti inkar etmiştir.

--spoiler--
Peygamberimiz uyarıyor: Sünnetim inkâr edilecek

Hz peygamber (s.a.s) Bundan yaklaşık 1388 yıl önce şöyle bir uyarıda bulunuyor:

Süslü koltuğuna yaslanmış adama, benim hadislerimden biri okunur da o kişinin vaziyetini hiç bozmadan: Bizlerle sizler arasında Allahu Teala'nın Kitabı (Kur'an-ı Kerim) vardır. Ondan bulduğumuz helal şeyleri helal sayıyoruz, haram olarak bulduğumuz şeyleri de haram kabul ediyoruz deme zamanı yaklaşmıştır.

Sizleri de ikaz ediyorum. Kur'an-ı Kerim'de bulunan bütün hükümler haktır ve Resulullah'ın haram kıldığı şeyler Allah'ın haram kıldığı şeyler gibidir. (Ebu Davud, Sünne, 6; hd:
4604; Tirmizi, ilim, 10 hd: 2661; ibn Mace, Mukaddime, 2; Şerhu Maani, IV/209; ibn Hibban, 1/107: Darekutni, sünnet, IV, 287)

Bu hadis bir mucizedir

Yaklaşık 14 asır önce söylenen bu söz bugün aynen gerçekleşti. Hz. Peygamber (s.a.v.) açık ve net ifadelerle şu noktaları seçkince işaretliyor:

1- Birileri ilerde benim sünnetimi -hadislerimi- reddedeceklerdir.

2- Hadisleri inkâr ederken, Kur'an-ı Kerim'i istismar edip bize Kur'an yeter diyecekler.

Böylece Müslüman için tek bilgi kaynağı Kur'an'dır demek isteyecekler.
Resulullah'ı devre dışı bırakacaklar.

3- Sünnet inkârcıları, Kur'an'ın içinde yer alan helal ve haramdan başka helal ve haram kabul etmediklerini ileri sürecekler.

4- Bunu söylerken, yani Peygamber'in hadislerini yok sayarken; son derece bilmiş bir havada edepsiz bir tavır içinde olacaklardır.

5- Hz. Peygamber'in (s.a.v.) sözlerini -hadislerini- duyarken asla bir saygı, edep, hassasiyet içinde olmayacaklar. Hz.
Resulullah'a (s.a.v.) karşı şımarık ve tekebbür içinde olacaklar.

6- Kur'an-ı Kerim'deki bütün hükümler haktır.

7- Dikkat ediniz (ikaz ediyorum); Hz. Peygamber'in (s.a.v.) -haram kıldığı şeyler (yani hadis ve sünnetin içerdiği bütün hükümler) Allah'ın haram kıldığı şeyler gibidir.

8- Bazı kişiler; Müslüman'ı, Kur'an'la hadisler Hz.Peygamber arasında tercihe zorlayacaklardır.
Bu şeytani hamleye karşı; Allah'ın kitabına ve efendimizin sünnetine bağlı kalın.

9- Bu sünnet düşmanı taife sözde peygambere karşı olmadıklarını söyleyecek ve böylece belli bir zaman diliminde Efendimizi direkt hedef almayacaklar. Ama zaman içinde Resulullah'ı da tartışmaya başlayacaklar.

Asrı saadetteki bazı dönem veya olayları tahrif ederek efendimize saldıracaklar. Mesele sadece, kademe kademe işleyecek.

Hadisler yazıldı mı?

Biliyorsunuz Efendimiz ilk dönemlerde Kur'an'dan başka bir metnin yazılmasını yasakladı. (En önemli gerekçeleri okur-yazar sayısının az olması ve onların da vahiy kâtibi olarak ayrılmasıdır.) Daha sonra ise bu yasağı kaldırdı. (Hattabi, Mealim, 4/184) Büyük alim Ramehurmuzi de yasağın geçici olduğunu söyler. (Ramehurmuzi, Muhaddisul Fasıl, s: 386) Netice itibariyle Hz. Peygamber (s.a.v.) döneminde de, hadislerin bazı sahabelerce kayıt altına alındığını biliyoruz. Abdullah bin Amr'ın, Hz. Ali'nin, Sa'd bin Ubade'nin hadis dosyalarının olduğunu biliyoruz.

Efendimizin yazdırdığı siyasi dini mektupları, zekât gibi konularda Kur'an dışında aldırdığı emirler ve düzenlemeler hadislerin daha ilk dönemde yazıldığını gösteriyor.

Hadis rivayeti mi, yazılması mı...

Hadis rivayeti ile kitabeti (resmi kanaldan yazıya geçirilmesi) arasında fark vardır.
Peygamberimizin hadisleri -sözleri- 23 sene zarfında sürekli gündemde oldu. Konuşuldu.

Peygamber efendimiz (s.a.v.) 23 sene boyunca Kur'an tefsiri olarak her soruya, her konuya, her ihtiyaca, her uygulamaya dair konuştu. Peygamberimiz her sözü ve konuşması arkadaşları tarafından dilden kulağa, kulaktan kalbe böyle işlendi. Bu aktarımda hiç bir zaman kesinti olmadı.

Hadislerin yazılması ise iki süreçte oldu.

Birincisi; halk arasında dilden dile dolaşan veya bazı sahifelere kaydedilmiş veya efendimizce yazdırılmış hadislerin yazıya geçirilmesi. Ki Hz. Peygamber (s.a.v.) döneminde de bu yazım olmuştur.

ikinci süreç ise; büyük hadis araştırmacılarının müstakil eserlerle bunu kayda almalarıdır.
(Bunlara tasnif ve tedvin dönemleri denir.) Bu hususta en büyük resmi hareket -yani hadisleri resmi kanaldan toplamahicri 101'deki Ömer bin Abdülaziz'in halife olarak gerçekleştirdiği hadisleri derleme, toplama tedvin çalışmasıdır.
Yukarıdaki hadis, 1300 sene önce yazıldı.

Peygamberimiz'in (s.a.v.) sözlerinin ileride inkâr edileceğine dair uyarısı, en azından (Buhari'yi mesela esas alırsak) 1168 sene önce kayda alınmıştır. Ömer bin Abdülaziz veya en önemli hadis derleyicisi Zühri'yi esas alırsak yaklaşık 1300 sene önce kayda alınmıştır. Yani, bundan 1300 sene önce; peygamberimizin, hadislerin inkâr edileceği hususunda ümmetini uyardığı konusu kitaplarda kayıt altına alınmıştır.

Yani; Efendimiz'in (s.a.v.) kayda alınmış sözünde buyuruyor ki; benim hadislerimi inkâr edecek bir grup çıkacak.

Bunlar benim sözlerimi inkâr etmek ve benimle Kur'an arasında ayrım koymak için size diyecekler ki, bırakın peygamberi ve sözlerini bize Kur'an yeter.

Bugün denildiği gibi. Bunu söyleyenlerin Kur'an'a bağlı oldukları boş bir oyalamadır.
Kandırmacadır. Zira onlar sünneti -hadisleri- inkâr ederek Kur'an'ı heva ve heveslerine göre istedikleri gibi yorumlamak için peygamberden kurtulmaya çalışıyorlar.

Önce sahabeyi eleştirdiler, sonra hadisleri reddettiler, sonra büyük hadis imamlarına hakaret ettiler, sonra Peygamber'i inkârdan önce mucizelerini yok saydılar. Mirac'ı inkâr ettiler.

Şefaati yok saydılar, kaderi inkâr ettiler, Peygamber sıradan bir insandır -haşa- geleceği bilemez dediler.

Kısacası kademe kademe ilerliyorlar.
Bu yolculuğun sonunda önce Peygamber (s.a.v.) inkâr edilecek sonra da Kur'an reddedilecek!

Peygambersiz bir din bu yoldan gerçekleştirilecek.

Peygambersiz islam, peygambersiz ve sünnetsiz Kur'an hamlesi, hiç şüpheniz olmasın bir haçlı projesidir.

Bunun ilk hamlesini oryantalistler başlatmışlardır.

Mısır'daki Maruf olan bazı reformistler ise bu zehiri islam âlemine enjekte etmişlerdir. Deizm ve Peygamber nefreti bu yoldan pazarlanıyor.

https://www.sabah.com.tr/...or-sunnetim-inkr-edilecek
--spoiler--
görsel

Yav hee he.
Hakka suresi:
44-Eğer peygamber bize atfen bazı sözler uydurmuş olsaydı,
45- Elbette onu kıskıvrak yakalardık.
46-Sonra onun can damarını koparırdık.
47-Hiçbiriniz buna mâni olamazdınız.
Bu nerede yazıyor?
Kur'an da...
Bu kimin sözü?
Allah'ın...
Kur'an değişmiş mi?
Hayır!

O zaman bunlar ne?
Kuran : O’nun benzeri gibi hiçbir şey yoktur.
42- Şura Suresi 11

Hadis: “Allah ahirette Peygamberlere kimliğini kanıtlamak için bacağını açıp baldırını gösterir.”
Müslim-iman 302; Buhari 97/24, 10/29; Hanbel 3/1
Bari Allah'ın kaç bacaklı olduğu, ten rengi ile beden ölçüsünde verseydin (haşa)

ALLAH EL SIKIŞIR MI?
Kuran: Ve hiçbir şey O’nun dengi değildir.
112- ihlas Suresi 4

Hadis: “Allah benimle görüştü ve el sıkıştı. Elini iki omuzum arasına koydu. Öyle ki parmaklarının soğukluğunu iki göğsüm arasında hissettim.”
Hanbel 5/243
El sıkışma ki, beşeri bir ilişki aynı seviyede insanların bir anlaşma mutabakat tanışma veda selamlaşma vb durumlarda ki hareketi.
Mesela bir siyasi, oy isterken sadece el şıkışır oyu alıp iktidar olunca el sıkmak şöyle dursun yanına bile yaklaşmasına izin vermez.

DiN DEĞiŞTiREN ÖLDÜRÜLSÜN MÜ?
Kuran: Dinde zorlama yoktur.
2-Bakara Suresi 256

Hadis: “Dinini değiştireni öldürün.”
Nesei 7-8/14; Buhari 12/1883
Allah burada yanlış mı hüküm vermiş? Bilmiyor veya yolladığı dini anlamamış mı?
Ama falanca ayet de öldürün diyor.
O zaman Kur'an değişmiş demek ki.
Çünkü; bu çelişki Kur'an da olmaz.
Bunun ispatı yine Kur'an da yazıyor.
"Hâlâ Kur'an okuyup iyice düşünmüyorlar mı? Eğer o Allah’tan başkasının katından olsaydı elbette içinde birçok çelişki bulacaklardı"
4-Nisa Sûresi 82

KADIN DÜŞMANLIĞI
Kuran: Ben sizden erkek olsun, kadın olsun hiçbir çalışanın ürettiğini boşa çıkarmayacağım. Hepiniz birbirinizdensiniz.
3-Ali imran Suresi 195
Hadis: “Kadınlar arasında iyi kadın, yüz tane karga arasında alaca bir karga gibidir.”
Buhari 9/1391

Kuran: De ki; “Allah’ın kulları için çıkardığı süsü ve temiz rızıkları kim haram etti?” De ki: “Bunlar dünya hayatında iman edenler içindir, kıyamet gününde ise yalnızca onlarındır.” Bilen bir topluluk için Biz ayetleri böyle detaylı anlatırız.
7-Araf Suresi 32
Hadis: “Altın ve ipek ümmetimin kadınlarına helal, erkeklerine ise haramdır.”
Müslim 2/16

Vs.
Vs.
Vs.
Vs.

Az daha unutuyordum, bir de deve sidiği var.
Afiyet olsun.

Din için tek kaynak Kur'an.
Allah'ın hesap günü Kur'an üzerinde olacak. Bu peygamberi inkâr anlamında demek değildir. Binlerce yıl önce o zaman ki hukuk siyaset yasa yaşam toplum değerleri ile günümüz toplum değerlerini eşitlemek Allah'ı zamanı aklı inkar demektir.
Arpa veya deve yiyecek ulaşım için kullanılmıyor, avakado ve Mercedes kullanılıyor.
Bunun için sadaka fitre de zenginlik tarifi de günümüze göre yapılmalıdır.
osmanlı müslümanlığında kadınların ulşatığı saygınlıktan rahatsız olan arap emperyalizmi, arap müslümanlığını gerçek mülümanlık diye yutturmaya çalışarak, osmanlı müslümanlığını unutturmaya çalışıyor. olay budur.
(bkz: hadisler arasındaki çelişkilere örnekler)

(bkz: buhari nin hadis inkarcısı olması)

bonus: https://youtu.be/psY4-Q7xB0U

özet: buhari'nin peygamber ağzından uydurduğu, kur'an'da yer almayan bir iftiradır.
cennette huri sıkıntısı yaşanacağına işaret eden hadistir.
-abi damsız giriliyormu?
Kaynak: (bkz: götüm)