bugün

gerçekçiliğe ve farklı bir bakış açısına sahip yazardır.
Duyulduğunda güzel bi' kadını çağrıştıran isim. Tüm açelyalar mı güzel, yoksa güzel kadınların isimleri mi açelya?
(bkz: abim) yazarı.
(bkz: Hem okur hem yazar)
(bkz: wikipedia)
şiirsel anlatımını tavisyre ederim. entrylerini okuyunuz bol bol. pek yetenekli bir yazardır kendisi.
eskişehir'de ikamet eden, ikinci nesil yazar.
BANA ÖLMEYi EMREDEN YAZAR.
(bkz: BAŞÜSTÜNE)
#14119868

şu entry'i giren yazar. eğer fotoğraftaki kendi biletiyse ben de onun yıllardır görüşmediği, varlığından haberinin olmadığı kardeşiyim. ehehe

düzeltme: bi yanlışlık olmuş, hastanede dosyalar karışmış.
yıllar geçse de hala en sevdiğim kız isimlerinden birisidir.
uzun zamandır ç harfi içeren nickname görmemiş bu bünyeyi şaşırtmış yazar.
*özlenen yazar.
ızgarası iyi olur yazarı.
Dünyanın en güzel çiçeklerinden.
ıslatıp ıslatıp dövülesice şey..
neyse işte *
Açelya, orman gülü adlarıyla da bilinir. Kireçli toprağı sevmez.
böyle de bir şarkı geçmiş hayatımdan.

--spoiler--
pembe yeşil güzelim açelya
yakışır o başka yarınlara
çiçeklenir coşar ışık suyla
kırılgandır koyu karanlıkta
açelyalar hep hatırlatır seni bana.
--spoiler--

dinledim, hüzünlendim, özledim..
doğum günü yazarı olabilme ihtimaline binaen; (bkz: risk budur)

doğum günü kutlanan yazardır.

kaçıncı olduğunu da merak etmekteyiz.
yahu yapmayın şöyle şarkılar.
türkiyenin değerlerindendir "yeni türkü".
yazan ellerine sağlık harika bir şarkı. uzun süredir dinlemeyince insanı çok duygulandırıyor.
yedi ay boyunca çiçek verdiğini söylediler çiçekçiler.
*
çiğbörek delisi yazar. afiyetle takip ediyoruz efendim.
ofis ortamında bakmaya çalışmayın. ölüyorlar.
efendim yeni türkü'nün şarkısı olup fırat tanış'ın ruh verdiği şarkıdır. bu tanım bu şarkıyı anlatmaya yetmez. açın dinleyin. zira 'bütün ömrün gün görmeden öyle gelip geçti, bir solukta..' kısmı derin bir nefes almaya neden olur.

https://www.youtube.com/watch?v=imE8JW-n-gU
çok güzel bir kız adı.
gözlerinin içine baktığım, elini tuttuğum, dudaklarının sıcaklığını hissettiğim, başkasının elini tutuşuna ağladığım, görmediğimde kahrolduğum, sesini duymadığımda yalnızlığımı hissettiğim, başkası için üzüldüğünde beni sevmemesine daha çok üzüldüğüm, gelse dünyamı alt üst edecek aynı zamanda sevinçlerim olacak kadın.
Çünkü seni sahiplenmeyi istiyorum,
Çünkü seni paylaşmak istemiyorum,
Çünkü seni ben mutlu etmek istiyorum,
Çünkü seni seviyorum.

Bir kurdun yavrusunu koruduğu gibi,
Bir aslanın yemeğini paylaşmaması gibi
Bir bebeğin annesini sevindirdiği gibi,
Bir aşığın seni seviyorum demesi gibi...
© copyright 2005 - 2026