bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı8
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz6
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- biz arap değiliz biz türk üz6
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kadında güzellik aramayan erkek6
- lionel messi8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- kıskançlık5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sürekli esnemek6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- allah bu yahudilerin belası versin2
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- kimyon3
- tuncay güney2
- the god himself3
- içinizdeki trafik canavarını durdurun2
- uludağ sözlük'ün kokusu3
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- sözlükteki zengin yazarlar4
- yazın yapılabilecek işler2
- nady bondar2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- erectovanga2
- gözde celep2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- kazıklı maria3
- işsizlere tavsiyeler2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- şansın yaver gitmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
Evet sayın seyirciler, bugün kaçiçiçipu bölgesine gidiyoruz.
Evet sevgili seyirciler, kaçiçiçipu'ya geldik.
Evet sayın seyirciler, şimdi kaçiçiçipu'da yürüyoruz.
Evet sevgili seyirciler, kaçiçiçipu halkı Türkiye'yi çok seviyor.
görsel
Evet sevgili seyirciler, kaçiçiçipu'ya geldik.
Evet sayın seyirciler, şimdi kaçiçiçipu'da yürüyoruz.
Evet sevgili seyirciler, kaçiçiçipu halkı Türkiye'yi çok seviyor.
görsel
programı sunan eleman aynı şöyle röportaj yapıyordu;
+Hello?
-hellooo
+evet sayın seyirciler 20 yıldır coconat sattığını çocuklarını bununla okuttuğunu üstelik her hafta buraya geldiğini ve işlerin kesat olduğunu söylüyor.
Kale3112:neheeeey!!!
Edit:yıllarca bizi uyutmuşlar meğer.
+Hello?
-hellooo
+evet sayın seyirciler 20 yıldır coconat sattığını çocuklarını bununla okuttuğunu üstelik her hafta buraya geldiğini ve işlerin kesat olduğunu söylüyor.
Kale3112:neheeeey!!!
Edit:yıllarca bizi uyutmuşlar meğer.
önce gezip tozuyordu sonrada asıl meseleye dönüyor
feto ve onun türk okulları..
yani amaç projeydi kültür sanat vs degil...
feto ve onun türk okulları..
yani amaç projeydi kültür sanat vs degil...
biz bu programın cevabını 15 temmuzda verdik.
Eskiden cumartesi gece 10 ve 11 de başlardı ailecek izlerdik saim orhan gerçekten çok güzel sunuyordu,
anlatımı gerçekten güzeldi gezmediği ülke kalmadı sao tome princip'e bile gitti adam,
özlüyoruz.
anlatımı gerçekten güzeldi gezmediği ülke kalmadı sao tome princip'e bile gitti adam,
özlüyoruz.
Bir zamanlar Samanyolu ekranlarında yayınlanan gezi programı.
Şahsen özlediğim tek stv programı diyebilirim, bunun gibi kalitelisi bir daha yayınlanmadı ve aynı tadı veremedi.
Şahsen özlediğim tek stv programı diyebilirim, bunun gibi kalitelisi bir daha yayınlanmadı ve aynı tadı veremedi.
Evet sayın seyirciler, bu hafta papua yeni gine deyiz, gibi repliklerle başlayan efsane belgeseldir.
Feto yu oldum olası sevmem ama saim orhan in hakkını yememek lâzım, türkiye de onun gibi kaç belgeselci var?
Keşke başka bir tv de devam etse...
Feto yu oldum olası sevmem ama saim orhan in hakkını yememek lâzım, türkiye de onun gibi kaç belgeselci var?
Keşke başka bir tv de devam etse...
paralel dikdörtgen bilmem ama afrikayı gezmesini özlediğim program ulan. sabah akşam izmir marşı dinleyen laiklikte master yapmış menapoz izmirli teyzeler bile bu adamı izlemiştir.
stv'nin yaptığı belki de tek doğru dürüst yapımdır. burada da gene her ülkede bir cemaat okulu bulur iki saat överlerdi ama olsun, ben birçok ülkeyi uzun yıllardır bu programla tanıdım az çok. ayrıca zaten türk yapımı belgesel, belgesel serisi yok doğru dürüst; haklarını vermek lazım. televizyon boş şeylerle doluyken en azından adamlar bir şeylere çabalamış.
miami sahillerine gidip bikinili kızları göstermeyen tek programdı.
gerçekten yazık oldu.
not: saim orhan bunu eksiledi.
gerçekten yazık oldu.
not: saim orhan bunu eksiledi.
izlediğimde büyük keyif aldığım tek programdı, yazık oldu.
Kaç dil biliyor o adam?
Genelde gülen okullarının bulunduğu Afrika ülkelerine giden Sürekli kumaş pantolon giyen bi abinin sunduğu programdı.
Stv de toplumun tüm kesimlerinin beğenisini kazanabilmiş tek program.
Kendisi ve baklava dilimli kazağının Samanyolu tv sayesinde dünyayı gezdiği program.
Saim Orhan ın sürekli olarak giydiği polo yaka t shirtlerden artık içimize fenalık gelmiştir. Biri kendisine biraz göze de hitap etmeyi öğretsin. Sırf bu yüzden izlemiyorum.
Güya ülkeleri gezen ve tanıtan programdır. Atıyorum program eğer 2 saat ise koskoca ülkeyi tanıtması yalnızca 30 dakika sürüyor. Ardından cemaat okulu felan buluyor galiba sadece kuzey kutbunda bulamamıştı neyse işte geri kalan 1.30 saat boyunca okulun müdürü ile öğrencileri ile öğretmenleri ile veliler ile ülkenin ileri gelenlerinin okul hakkındaki düşünceleri ile geçiriyor.
ibret veren program. yatıp kalkıp köyüme şükrediyorum. afrikada millet hala dışarı sıçeya.
Arada cemaatin propagandasını kitlemeyeydi. Eydi.
Sayesinde her ülke hakkinda önemli bir iki sey ögrendigim güzel bir programdi.
STV de bana izletebilecekleri tek şey. Hakkini yememek lazım. bi de Oktay usta var.
bugün tekrarında, niagara şelalelerini konu edinen program.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar