bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı9
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz10
- kadınlar neden aldatır15
- türk telekom port zammı3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı5
- devşirmelik makamı13
- cayenne4
- lionel messi11
- diamond bosphoruss denen yazar6
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- 0 0 73
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- buddy dude4
- tarot falına inanan salak2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- yürüyüşe çıkmak3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sürekli esnemek6
- kıskançlık5
- gammaz çetesi çökertildi2
- kimyon4
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- şakk ı kamer2
- anın görüntüsü16
- ismail kartal16
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
En güzel tv programlarından biridir. Evet.
hayheavaryiuuğğv!
ölüyorum bu dayinin aksanina swh .
ölüyorum bu dayinin aksanina swh .
Kuşkusuz ki stv'nin bugüne kadar ortaya koyduğu tek güzel şey. Ah bir de şu abimiz biriyle konuşurken hep aynı kalıp cümleleri kurmasa her şey daha güzel olacak.
--spoiler--
How is it going on?
Everything is fine?
--spoiler--
Edit: bir de "so far so good?" var ki bunu nasıl unutabildim hala şaşkınlıklar içerisindeyim.
--spoiler--
How is it going on?
Everything is fine?
--spoiler--
Edit: bir de "so far so good?" var ki bunu nasıl unutabildim hala şaşkınlıklar içerisindeyim.
Sevgili seyirciler abimizin sundugu gezi programi. Hala devam ediyor mu la bu ?
ayrıca samimiyetsiz ibne de denebilir bu türlere.
Programın sunucusu internet sitesini verirken hep şöyle der:
"Dabili dabili dabili nokta ayna programi nokta com adresinden bizlere ulaşabilirsiniz sevgili seyirciler."
"Dabili dabili dabili nokta ayna programi nokta com adresinden bizlere ulaşabilirsiniz sevgili seyirciler."
Cemaatin akp ile arasi iyiyken gittigi okullarda allah hukumetinizi basimizdan eksik etmesin diyodu bu adam. Simdi yurt disindaki egitim sistemini vs bizimkiyle kiyaslayip turkiye'yi kotuluyo ibne.
klasik nurcu ingiizcesine sahip bir cemaatçi tarafından sunulan programdır.
'Şimdi bir Türk okulundayız'
'Müslüman kardeşlerimizle beraber..'
Programın özeti bu.
'Müslüman kardeşlerimizle beraber..'
Programın özeti bu.
onu bunu bilmem sunucu olan adamın ingilizcesini duyduktan sonra direkt kapattığım program
-yu gan go nuw . daake keğıır.
-yu gan go nuw . daake keğıır.
Cemaatin kopekligini yapan program.
Artık bu program da Bokunu çıkarmıştır.
gittiği ülkelerdeki Türk öğrencilere Türkiye kıyası yaptırıyor. Türk eğitim sistemi ile o ülkenin eğitim sistemini karşılaştırıyor. o ülkeyi övüp bizimkini itim götüne sokmaya çalışıyor.
lütfen hepiniz siktirip gidin amerikaya.
gittiği ülkelerdeki Türk öğrencilere Türkiye kıyası yaptırıyor. Türk eğitim sistemi ile o ülkenin eğitim sistemini karşılaştırıyor. o ülkeyi övüp bizimkini itim götüne sokmaya çalışıyor.
lütfen hepiniz siktirip gidin amerikaya.
kimse yok mu veya gülen okullarının (cemaat) tanıtım propagandası dışında başarılı bir belgesel program.
Sunucunun sayısız dil bildiği programdır.
geçen bir bölümüne denk geldim. adını hatırlayamadığım bir afrika ülkesindeydi...oradaki türk kolejinden dem vuruluyordu. ülkenin eski dışişleri bakanı olduğu söylenen bir adama mikrofon uzatıldı adam kolej hakkında övücü bir şeyler söyledi. lafın içinde şöyle bir şey söyledi;
- ..daha önce türkiyenin adını hiç duymamıştım.
o an içimden "lan seni dışişleri bakanı yapan yamyamı skim" dedim.
- ..daha önce türkiyenin adını hiç duymamıştım.
o an içimden "lan seni dışişleri bakanı yapan yamyamı skim" dedim.
Muhakkak bir Türk okuluna gidilen program. Emperyalist ülkelerin sömürdüğü ülkelere gider genellikle.
edit: Feto terör örgütü üyesi hep bunlar. Bana öyle gibi geliyor yani.
edit: Feto terör örgütü üyesi hep bunlar. Bana öyle gibi geliyor yani.
Türkiye'de alanındaki en iyi program denilebilir.
Sunucu kişinin dünyayı kaçıncı kez turladığını merak ettiğim enteresan belgesel.
Güzel program. Ama bazen türklerin yaptığı yardımları ( yardım ettiğini göstermenin ayıp olması) anlatarak sıkıcı hale geliyor. Ya da ben yanlışım. O bölümleri izleyen insanlar olabilir.
Stv nin tek mantikli yanidir. Sahip cikilmali.
Acaba san Fransisco yada o baklava Dilimli kazak ile mi gitmiş merak ediliyor.
Tatil günleri izlerdim babamla zarari yoktu pek birşeyler ogreniyorduk.
Keyifle izlediğim bir programdı. Kendi düşüncelerinin ve hizmetlerinin reklamını da yapsa ayna programından dünyadaki diğer ülkelere dair pek çok şey öğrendim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar