bugün
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması7
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- yagmurcu ile revani yemek4
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sedat pekmez12
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- türk siyasetçiliği yapan araplar2
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur2
- red pill2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadında güzellik aramayan erkek2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- dut ağacı4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- muşlettin amca4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- haziran 2026 arnavutluk protestoları2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- utanmadan şort giyen erkek7
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- agresif süs köpeği2
- yazarlara gelen son mesaj4
- sofra adabı2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ismet gurbuz 202418
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- uludağ sözlük ün kokusu2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- diamond bosphoruss denen yazar2
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- küfreden kız iticiliği8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- eski mesajları okumak3
Sayesinde new york ta nerdeyse dizel benzin satan istasyon olmadığını ve dizel in normalden daha pahalı olduğunu öğrenmiş bulunduk. Ayrıca new york un boğaz köprülerinden geçiş bedelinin 11 dolar olduğunu da öğrendik.
zap yaparken denk gelince izlediğim tek samanyolu tv programı.
geçen izledim new york'tan bahsediyordu. ama new york'un sadece maddi yönlerinden bahsediyor. işte burda köprüden geçiş için vizeler 11$. benzin parası gişelerden çok daha ucuza mal oluyor falan gibisinden. ayrıca yaptığı bi başka şeyse kendi adamlarının reklamını yapıyor olması. new york'taki türklerden bahsedelim biraz diyor yaklaşık 20 dakika (tipinden belli oluyor zaten ) abilerin konuğu oldular.
hayır madem gezi programı yapıyorsun o bölgenin tarihi yerlerinden bahset. bunu yapıyosun tamam da çok az yapıyorsun. zaten program bitmeden değiştirdim kanalı.
geçen izledim new york'tan bahsediyordu. ama new york'un sadece maddi yönlerinden bahsediyor. işte burda köprüden geçiş için vizeler 11$. benzin parası gişelerden çok daha ucuza mal oluyor falan gibisinden. ayrıca yaptığı bi başka şeyse kendi adamlarının reklamını yapıyor olması. new york'taki türklerden bahsedelim biraz diyor yaklaşık 20 dakika (tipinden belli oluyor zaten ) abilerin konuğu oldular.
hayır madem gezi programı yapıyorsun o bölgenin tarihi yerlerinden bahset. bunu yapıyosun tamam da çok az yapıyorsun. zaten program bitmeden değiştirdim kanalı.
nihayet çığlığımızı duymuş sanki program. en sonunda rotayı avrupa ülkelerine çevirmiştir. ne var sanki afrikada ki çoğunlukla afrikayı yayınlıyordunuz. neyseki durumu düzeltmişler ve bir iki haftadan beri programlarında afrika yerine avrupadan ülkeleri taşımışlardır. seneye okul arıyoruz işte avrupada , hep böyle avrupadan ülkeler seçinden de bir karar verelim nerede okuyacağımıza..
sabah sabah bana irandaki gazetelerin trajlarından bahseden gereksiz gezi programı.
kaliteli bir programdır.çok şey öğretmiştir.
izlemekten keyif aldığım programlardan biridir. saim orhan' ın çok şanslı olduğunu düşünüyorum ve de kıskanıyorum.
ne kadar eleştrilse de izlediğim bir program. adamın gezmediği yer bilmediği dil yok. insan kıskanmıyor değil hani. dünya da okadar gezecek yer varki. bizim yaşam alanımız yeri geliyor bir odadan ibaret oluyor. başta ekonomik sebepler büyük rol oynuyor. gezip görmek yaşamak istiyor insan. biz sadece hayal kurabiliyoruz.
meksika usulü meyva tabağına acı, ekşi, tuz atan meksikalı kadının yaptığı nimete burun kıvırarak başkasına ve o kadına yedirerek, kadını kameralar karşısında küçük düşüren mal sunucuya sahip program.
ukraynaya gitse, bir tane sarışın hatun göstermeyecek olan program ama güzel.
caanım ülkemde zilyon tane gezip görülecek yer varken elin memleketlerinde cirit atan program.
Brezilyada yagan yagmuru Allahin rahmeti yagiyor seklinde ifade eden program. ilk basta kanali farketmedigim icin sasirip stv amblemini gorunce haa, tamam o zaman dedigim program ayni zamanda.
sunucusu şoray olsa daha bir keyifli olurdu.
kaliteli bir program. ayrıca türkiye'nin en fazla izlenen belgeseli..
stv de izlediğim tek programdır. Enteresan şeyler çıkabiliyor. Mesela zıplayan tohumlar gibi.
california programı güzeldi. genelde pek izlemem gereksiz ve tanınmamış asya ve afrika ülkerine gittiği için. ama bazen tanınmış ülkelere de gittiği oluyor. o zaman bakıyorum tabi. yalnız koskoca california sahillerinde o kadar sahil ve kumarhane göstermesine rağmen bir tane striptizci kadın, hayat kadını veya sahilde bikinili görmememiz ilginç. demek en sonunda california da imana geldi de biz bilmiyoruz. *
Saim Orhan'ın dünyayı gezip para almasına neden olan program. Zamanında cami filan yaptırdıysa demek ki.
Stv kanalında yayınlanan türkiyenin en çok izlenen belgesel programı. Dünya ülkelerini gezip tanitan bir formata sahip.
Nezaman bu belgesele denk gelsem adını bile duymadigim ülkeleri gezerken buluyorum.
Bi kac sefer denk geldikten sonra bağımlısı olabiliyorsunuz. Özellikle vize final gecelerinde "şu stv yi acsana la bizim eleman nereye gitmis acaba" diyerek kafa dagitiyoruz.
Müslüman olmayan bir ülkeye gidilmişse sunucumuz ağzına tek bir lokma koymuyor program boyunca. Sanırım çekimlere giderken sefer tasıyla falan gidiyorlar.
Nezaman bu belgesele denk gelsem adını bile duymadigim ülkeleri gezerken buluyorum.
Bi kac sefer denk geldikten sonra bağımlısı olabiliyorsunuz. Özellikle vize final gecelerinde "şu stv yi acsana la bizim eleman nereye gitmis acaba" diyerek kafa dagitiyoruz.
Müslüman olmayan bir ülkeye gidilmişse sunucumuz ağzına tek bir lokma koymuyor program boyunca. Sanırım çekimlere giderken sefer tasıyla falan gidiyorlar.
Sunucusunun yerinde olmak istediğim program. Kıskanıyorum adamı resmen. *
Nerdeyse Gittiği her ülkenin dilini konuşabilen bir sunucuya sahip keyifli programı. Ayrıca sunucu saim orhan ın programın sonunda bize ulaşabileceğiniz web sitemiz diye http://www.Aynaprogrami.Com derken ki ayna programi vurgusu da çok komik geliyor bana.
güzel program, izlenilesi belgesel.
Fakat tek bir şey eksik aslında her gittiği ülkeden insanlarla kısa söyleyişi yapıp türkiye ve türk insanı hakkındaki düşüncelerini sorması lazım merak ediyor insan.
Yabancılar hakkımızda ne düşünüyorlar.
Fakat tek bir şey eksik aslında her gittiği ülkeden insanlarla kısa söyleyişi yapıp türkiye ve türk insanı hakkındaki düşüncelerini sorması lazım merak ediyor insan.
Yabancılar hakkımızda ne düşünüyorlar.
stvnin izlenebilecek tek programı.
islami usul diyenler de izlemesin bi zahmet. sanki çıplak kadın göstermek için yapılıyor o program hayret bişi.
islami usul diyenler de izlemesin bi zahmet. sanki çıplak kadın göstermek için yapılıyor o program hayret bişi.
sunucunun arap olması muhtemeldir . italyada pizza yerken yüzünü ekşitmişti hatırlıyorum . birde sürekli afrika türk okullarını gezmeseler .
hangi ülkeye giderse ülkede ki herşeyi siktir edip cami ve feto okulu bulmaya endekslenen abinin sunduğu bir program. dün fildişi sahillerindeydi yine cami buldu amnk.
feto okullarının reklamını yapan yavşağın gezilerini anlatır.
kimsenin izleme zorunluluğu olmayan program. hayır yok oraya gitmiş onu yapmış ama şunlar çok sacmaymis falan filan. izleme dostum o zaman bak ben izlemiyorum mesela. adam senin için programın formatını degistirecek değil ya. o sunucunun kaç dil konuşabildiğini biliyor musunuz? yok cami gösteriyormuş, yok okullara gidiyormuş hep. büyük ihtimal senin haritada yerini bile gösteremeyeceğin ülkelere gidiyor bu adam. boş boş konusacagina cik yap daha iyi bir program bizde onu izleyelim o zaman. sırf elestirmis olmak için sacmalamayin lütfen. buradan adama istek parça mı gönderiyorsunuz? programın derdinin, amacinin ne olduğu zaten az çok belli, ıstersen izlersin yok eğer memnun degilsen izlemezsin bu kadar basit.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar