bugün

insanlığın yok olma noktasında surların dışındaki dev insanlarla mücadelesini konu alan anime. Geceleri yatmadan çerez niyetine güzel gidiyor.
Manga 100ü yeni okudum en efso bölümlerden biri olmuş de bu arada mikasa nere kayboldu amk.
Çok heyecanlı lan.
https://anizm.tv/shingeki-no-kyojin-1-bolum
izlemek isteyenler için link. Dünyanın bana göre Naruto ile birlikte en mükemmel animesi.
Uzman onbaşı levi ‘nin askerleriyiz.
Fena dizi.
Yarıda bırakmıştım zamanında. Sıkıcı gibi. Abartıldığı kadar olduğunu düşünmüyorum.
(bkz: annie leonhart) böyle manitam olsa.
Benim de sevdiğim, etkilendiğim, izlediğim tek anime dizisi olmuştu.
Geçmiş gözlerimin önüne geldi.
kesinlikle en iyi animelerden birisi. ama en iyisi için (bkz: fullmetal alchemist brotherhood)
2.sezondan itibaren kaçırdım olayı tekrardan başlamam gerek takıldığım nokta ilk sezondaki evin altında bir sandık vardı galiba ne vardı içinde bilen dm atsın.Sağlam animedir.
Hayatımda izlediğim en anlamlı ve en derin animasyondu. Hâlâ etkisindeyim...
© copyright 2005 - 2026