bugün
- kemalist dünya7
- kadir mısıroğlu'nun soyu10
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- cemevinde hain kemal sloganları2
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- nilsu berfin aktaş2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- düşün ki o bunu okuyor16
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
mitolojideki iskandinav tanrılarının yaşadığı efsanevi dünyalardan asgardia adının verildiği uzay istasyonu.
tarihin ilk uzay ülkesi. vatandaşlık başvurularıda başlamış.
asgardia.space/join
tarihin ilk uzay ülkesi. vatandaşlık başvurularıda başlamış.
asgardia.space/join
Uzayda kurulacak olan ilk ülke.
http://www.ntv.com.tr/gal...ia,NDG2FbqElkOkOXEZfs_lEg
http://www.hurriyet.com.t...0904266&utm_term=post
http://www.ntv.com.tr/gal...ia,NDG2FbqElkOkOXEZfs_lEg
http://www.hurriyet.com.t...0904266&utm_term=post
uzay istasyonunda kurulacak olan ülke.
Vatadaşlık için başvuru yaptım. yani birinin mangalı yakması lazım beceremez elin gavurları *
Vatadaşlık için başvuru yaptım. yani birinin mangalı yakması lazım beceremez elin gavurları *
(bkz: uzayda ülke kurmak)
Uzayda kurulan ilk ülke olma özelliğini taşıyan gök ülke.
Başvurularını bekleyen yeni Anayurt.
https://asgardia.space/en/join
Başvuru sayısı 100.000 i geçtiğinde Birleşmiş milletlere devlet statüsü için başvuru yapılacağı ve kendi ülkelerindeki vatandaşlıklarından vazgeçmeden asgardia vatandaşı olacakları söyleniyor. Ayrıca başvuru için ailenizden de onay bekleniyor. Zira gidenlerin risk aldıkları ve geri dönemeyebilecekleri söyleniyor, ya da ufak bir terslik sonucu ölebilecekleri. Dünyanın yaşam standartları göz önüne alındığı vakit gayet makul bir risk.
https://asgardia.space/en/join
Başvuru sayısı 100.000 i geçtiğinde Birleşmiş milletlere devlet statüsü için başvuru yapılacağı ve kendi ülkelerindeki vatandaşlıklarından vazgeçmeden asgardia vatandaşı olacakları söyleniyor. Ayrıca başvuru için ailenizden de onay bekleniyor. Zira gidenlerin risk aldıkları ve geri dönemeyebilecekleri söyleniyor, ya da ufak bir terslik sonucu ölebilecekleri. Dünyanın yaşam standartları göz önüne alındığı vakit gayet makul bir risk.
hani herkes bir an için bile olsa demiştir ya, dünyadan siktir olup gitsek diye, işte o imkanı bize sunabilecek bir fırsat olabilir bu mekan. dünyadan sıkılmış her bireye ilaç gibi gelebilir faaliyete geçtiğinde.
dediklerine göre, Yeryüzü’ndeki diğer ülkelerin kısıtlamalarından tamamiyle bağımsız, özgür bir ortam olacakmış burası. yani insanların kendi hür iradesiyle koyduğu kurallar olacak ve kısıtlamalar, sansürler, herkesin uyması zorunlu olan sıkıcı, genel toplumsal kurallar olmayacakmış. böyle söyleyince ütopik, masal gibi geliyor insana. herhangi bir yerinde belli bir kıyafet giyme zorunluluğunun olmadığı, giyimin, saçın, sakalın, alkolün, seksin, sporun, fanatizmin, sinemanın, aklınıza gelebilecek her şeyin, ama her şeyin özgür ve kısıtlama olmadığı apayrı bir masal dünyası. bir nevi alice harikalar diyarında gibi. ama tüm bunların hepsini bokunu çıkarmadan yapmamız gerektiğinin de bilince olmamız gerek. aksi takdirde insanlık için bir kaos başlar orada da. özgürlük, canının istediği her şeyi yapmak demek değildir neticede. eline bir silah alıp gidip istediğine sıkmak, gidip birinin zorla ırzına geçmek, gidip bir mekanı soymak ve buna benzer davranışlar sergilemek özgürlük değildir. terörizmdir. ama inanıyorum ki, asgardia'da yaşam mümkün olsa ileride, bu dediklerimin hepsi olur orada. terör bile sarkar oraya. çünkü bizim doğamız bu. insanlık tarihi vahşetle dolu. gücünü ilan etme hastalığıyla dolu. insanlık tarihi bencil. insanlık tarihi empatiten yoksun. o yüzden asgardia da olsa, jüpiter de bile hayat olduğu kanıtlansa, hiçbir yerde özgürce yaşayabileceğimizi sanmıyorum. insanlık, gerekirse uzayın da amına kor maalesef.
ha ama denemeye değer mi, tabii ki değer. bir terslik sonucu ölüm riski olduğunu söyleseler bile. çünkü bu dünyadan bir bok olmaz artık. hem belli mi olur, çok çok düşük bir ihtimal de olsa, belki masallar diyarındaki kaf dağında mutlu mesut yaşayan mitolojik karakterlere nazaran biz de asgardi'da mutlu mesut yaşarız. şu anki dünya'da yaşayacağımıza, denemekten bir şey kaybetmeyiz diye düşünüyorum.
dediklerine göre, Yeryüzü’ndeki diğer ülkelerin kısıtlamalarından tamamiyle bağımsız, özgür bir ortam olacakmış burası. yani insanların kendi hür iradesiyle koyduğu kurallar olacak ve kısıtlamalar, sansürler, herkesin uyması zorunlu olan sıkıcı, genel toplumsal kurallar olmayacakmış. böyle söyleyince ütopik, masal gibi geliyor insana. herhangi bir yerinde belli bir kıyafet giyme zorunluluğunun olmadığı, giyimin, saçın, sakalın, alkolün, seksin, sporun, fanatizmin, sinemanın, aklınıza gelebilecek her şeyin, ama her şeyin özgür ve kısıtlama olmadığı apayrı bir masal dünyası. bir nevi alice harikalar diyarında gibi. ama tüm bunların hepsini bokunu çıkarmadan yapmamız gerektiğinin de bilince olmamız gerek. aksi takdirde insanlık için bir kaos başlar orada da. özgürlük, canının istediği her şeyi yapmak demek değildir neticede. eline bir silah alıp gidip istediğine sıkmak, gidip birinin zorla ırzına geçmek, gidip bir mekanı soymak ve buna benzer davranışlar sergilemek özgürlük değildir. terörizmdir. ama inanıyorum ki, asgardia'da yaşam mümkün olsa ileride, bu dediklerimin hepsi olur orada. terör bile sarkar oraya. çünkü bizim doğamız bu. insanlık tarihi vahşetle dolu. gücünü ilan etme hastalığıyla dolu. insanlık tarihi bencil. insanlık tarihi empatiten yoksun. o yüzden asgardia da olsa, jüpiter de bile hayat olduğu kanıtlansa, hiçbir yerde özgürce yaşayabileceğimizi sanmıyorum. insanlık, gerekirse uzayın da amına kor maalesef.
ha ama denemeye değer mi, tabii ki değer. bir terslik sonucu ölüm riski olduğunu söyleseler bile. çünkü bu dünyadan bir bok olmaz artık. hem belli mi olur, çok çok düşük bir ihtimal de olsa, belki masallar diyarındaki kaf dağında mutlu mesut yaşayan mitolojik karakterlere nazaran biz de asgardi'da mutlu mesut yaşarız. şu anki dünya'da yaşayacağımıza, denemekten bir şey kaybetmeyiz diye düşünüyorum.
abartılmış balon,tırt bir uzay projesidir. elon musk ın mars kolonisine alternatif bile olamaz.
pis dünyalı olmaktan bizi kurtaracak olan girişim. belki bizde iş görmez ama torunlarımız "ulan dedem iyi ki zamanında böyle bir şey yapmış" derler.
şimdiden yaşamak için yarım milyon başvuru alan gezegen.
http://www.posta.com.tr/u...-yapildi-galerisi-1304109
http://www.posta.com.tr/u...-yapildi-galerisi-1304109
ütopik bir hayalden öteye geçemeyecek çünkü elde varolan teknoloji imkanı bu hayali gerçekleştirmeyi imkansız kılıyor.
teknoloji bu hızla gelişmeye devam ederse 150-200 yıl sonra asgardia ütopyası gerçekleşebilir.
asgardia eğer ileri bir zamanda gerçekleşecekse emin olun biz göremeyeceğiz.
teknoloji bu hızla gelişmeye devam ederse 150-200 yıl sonra asgardia ütopyası gerçekleşebilir.
asgardia eğer ileri bir zamanda gerçekleşecekse emin olun biz göremeyeceğiz.
Suriyeli mültecilerin vize için kapışacağı ülke.
yaşanılacak yer.
ilk iş türkler olarak bağımsızlığımızı talep etmeliyiz.
orada da tarih bizi yazsın. *
orada da tarih bizi yazsın. *
vatandaşlık başvurusu yaptığım ülke.
Vatandaşı olmayı herşeyden çok istediğim ülke.
En çok vatandaşlık başvurusu türkiye' den gelen uzay ülkesi.
Türkiyede fazla bilinmezken üye olduğum uzay zımbırtısı.
Edit: inşallah uzay gemisinde giderken meteor çarpar ölür gideriz.
Edit: inşallah uzay gemisinde giderken meteor çarpar ölür gideriz.
en çok başvuru yapan ikinci ülkeyiz, birinci çin. en çok başvuru yapan ilk şehir istanbul.
neden ülkemizden bu kadar başvuru yapılmış herhalde hepimiz biliyoruz...
http://www.ntv.com.tr/gal...ya,mkRff7VeZEmWyQyw6Wssiw
neden ülkemizden bu kadar başvuru yapılmış herhalde hepimiz biliyoruz...
http://www.ntv.com.tr/gal...ya,mkRff7VeZEmWyQyw6Wssiw
rte yüzünden türklerin huzurlu bir yaşam için fazlaca başvuru yaptığı uzay ülkesi.
yakın gelecekteki memleketimiz.
nüfusu kaç oldu acaba?
nüfusu kaç oldu acaba?
An itibariyle en çok başvuruyu yapan ülke durumundayız, eksik olmayın.
görsel
görsel
Güzel data çektiler yalnız kerizler ciddi bişey sanıyo ya şaka gibi ahahahah.
Milli marş için oy verirken Türk kardeşimizinkine oy vermenizi temenni ederim. Hoş en iyisi de o zaten.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar