bugün
- velvet22
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- kemalist dünya17
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cemevinde hain kemal sloganları8
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- ona bir şey söyle9
- devletin her şeye karışması3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- arda güler4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- lahmacunu elle yiyen kız20
- kemalistler9
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
mitolojideki iskandinav tanrılarının yaşadığı efsanevi dünyalardan asgardia adının verildiği uzay istasyonu.
tarihin ilk uzay ülkesi. vatandaşlık başvurularıda başlamış.
asgardia.space/join
tarihin ilk uzay ülkesi. vatandaşlık başvurularıda başlamış.
asgardia.space/join
Uzayda kurulacak olan ilk ülke.
http://www.ntv.com.tr/gal...ia,NDG2FbqElkOkOXEZfs_lEg
http://www.hurriyet.com.t...0904266&utm_term=post
http://www.ntv.com.tr/gal...ia,NDG2FbqElkOkOXEZfs_lEg
http://www.hurriyet.com.t...0904266&utm_term=post
uzay istasyonunda kurulacak olan ülke.
Vatadaşlık için başvuru yaptım. yani birinin mangalı yakması lazım beceremez elin gavurları *
Vatadaşlık için başvuru yaptım. yani birinin mangalı yakması lazım beceremez elin gavurları *
(bkz: uzayda ülke kurmak)
Uzayda kurulan ilk ülke olma özelliğini taşıyan gök ülke.
Başvurularını bekleyen yeni Anayurt.
https://asgardia.space/en/join
Başvuru sayısı 100.000 i geçtiğinde Birleşmiş milletlere devlet statüsü için başvuru yapılacağı ve kendi ülkelerindeki vatandaşlıklarından vazgeçmeden asgardia vatandaşı olacakları söyleniyor. Ayrıca başvuru için ailenizden de onay bekleniyor. Zira gidenlerin risk aldıkları ve geri dönemeyebilecekleri söyleniyor, ya da ufak bir terslik sonucu ölebilecekleri. Dünyanın yaşam standartları göz önüne alındığı vakit gayet makul bir risk.
https://asgardia.space/en/join
Başvuru sayısı 100.000 i geçtiğinde Birleşmiş milletlere devlet statüsü için başvuru yapılacağı ve kendi ülkelerindeki vatandaşlıklarından vazgeçmeden asgardia vatandaşı olacakları söyleniyor. Ayrıca başvuru için ailenizden de onay bekleniyor. Zira gidenlerin risk aldıkları ve geri dönemeyebilecekleri söyleniyor, ya da ufak bir terslik sonucu ölebilecekleri. Dünyanın yaşam standartları göz önüne alındığı vakit gayet makul bir risk.
hani herkes bir an için bile olsa demiştir ya, dünyadan siktir olup gitsek diye, işte o imkanı bize sunabilecek bir fırsat olabilir bu mekan. dünyadan sıkılmış her bireye ilaç gibi gelebilir faaliyete geçtiğinde.
dediklerine göre, Yeryüzü’ndeki diğer ülkelerin kısıtlamalarından tamamiyle bağımsız, özgür bir ortam olacakmış burası. yani insanların kendi hür iradesiyle koyduğu kurallar olacak ve kısıtlamalar, sansürler, herkesin uyması zorunlu olan sıkıcı, genel toplumsal kurallar olmayacakmış. böyle söyleyince ütopik, masal gibi geliyor insana. herhangi bir yerinde belli bir kıyafet giyme zorunluluğunun olmadığı, giyimin, saçın, sakalın, alkolün, seksin, sporun, fanatizmin, sinemanın, aklınıza gelebilecek her şeyin, ama her şeyin özgür ve kısıtlama olmadığı apayrı bir masal dünyası. bir nevi alice harikalar diyarında gibi. ama tüm bunların hepsini bokunu çıkarmadan yapmamız gerektiğinin de bilince olmamız gerek. aksi takdirde insanlık için bir kaos başlar orada da. özgürlük, canının istediği her şeyi yapmak demek değildir neticede. eline bir silah alıp gidip istediğine sıkmak, gidip birinin zorla ırzına geçmek, gidip bir mekanı soymak ve buna benzer davranışlar sergilemek özgürlük değildir. terörizmdir. ama inanıyorum ki, asgardia'da yaşam mümkün olsa ileride, bu dediklerimin hepsi olur orada. terör bile sarkar oraya. çünkü bizim doğamız bu. insanlık tarihi vahşetle dolu. gücünü ilan etme hastalığıyla dolu. insanlık tarihi bencil. insanlık tarihi empatiten yoksun. o yüzden asgardia da olsa, jüpiter de bile hayat olduğu kanıtlansa, hiçbir yerde özgürce yaşayabileceğimizi sanmıyorum. insanlık, gerekirse uzayın da amına kor maalesef.
ha ama denemeye değer mi, tabii ki değer. bir terslik sonucu ölüm riski olduğunu söyleseler bile. çünkü bu dünyadan bir bok olmaz artık. hem belli mi olur, çok çok düşük bir ihtimal de olsa, belki masallar diyarındaki kaf dağında mutlu mesut yaşayan mitolojik karakterlere nazaran biz de asgardi'da mutlu mesut yaşarız. şu anki dünya'da yaşayacağımıza, denemekten bir şey kaybetmeyiz diye düşünüyorum.
dediklerine göre, Yeryüzü’ndeki diğer ülkelerin kısıtlamalarından tamamiyle bağımsız, özgür bir ortam olacakmış burası. yani insanların kendi hür iradesiyle koyduğu kurallar olacak ve kısıtlamalar, sansürler, herkesin uyması zorunlu olan sıkıcı, genel toplumsal kurallar olmayacakmış. böyle söyleyince ütopik, masal gibi geliyor insana. herhangi bir yerinde belli bir kıyafet giyme zorunluluğunun olmadığı, giyimin, saçın, sakalın, alkolün, seksin, sporun, fanatizmin, sinemanın, aklınıza gelebilecek her şeyin, ama her şeyin özgür ve kısıtlama olmadığı apayrı bir masal dünyası. bir nevi alice harikalar diyarında gibi. ama tüm bunların hepsini bokunu çıkarmadan yapmamız gerektiğinin de bilince olmamız gerek. aksi takdirde insanlık için bir kaos başlar orada da. özgürlük, canının istediği her şeyi yapmak demek değildir neticede. eline bir silah alıp gidip istediğine sıkmak, gidip birinin zorla ırzına geçmek, gidip bir mekanı soymak ve buna benzer davranışlar sergilemek özgürlük değildir. terörizmdir. ama inanıyorum ki, asgardia'da yaşam mümkün olsa ileride, bu dediklerimin hepsi olur orada. terör bile sarkar oraya. çünkü bizim doğamız bu. insanlık tarihi vahşetle dolu. gücünü ilan etme hastalığıyla dolu. insanlık tarihi bencil. insanlık tarihi empatiten yoksun. o yüzden asgardia da olsa, jüpiter de bile hayat olduğu kanıtlansa, hiçbir yerde özgürce yaşayabileceğimizi sanmıyorum. insanlık, gerekirse uzayın da amına kor maalesef.
ha ama denemeye değer mi, tabii ki değer. bir terslik sonucu ölüm riski olduğunu söyleseler bile. çünkü bu dünyadan bir bok olmaz artık. hem belli mi olur, çok çok düşük bir ihtimal de olsa, belki masallar diyarındaki kaf dağında mutlu mesut yaşayan mitolojik karakterlere nazaran biz de asgardi'da mutlu mesut yaşarız. şu anki dünya'da yaşayacağımıza, denemekten bir şey kaybetmeyiz diye düşünüyorum.
abartılmış balon,tırt bir uzay projesidir. elon musk ın mars kolonisine alternatif bile olamaz.
pis dünyalı olmaktan bizi kurtaracak olan girişim. belki bizde iş görmez ama torunlarımız "ulan dedem iyi ki zamanında böyle bir şey yapmış" derler.
şimdiden yaşamak için yarım milyon başvuru alan gezegen.
http://www.posta.com.tr/u...-yapildi-galerisi-1304109
http://www.posta.com.tr/u...-yapildi-galerisi-1304109
ütopik bir hayalden öteye geçemeyecek çünkü elde varolan teknoloji imkanı bu hayali gerçekleştirmeyi imkansız kılıyor.
teknoloji bu hızla gelişmeye devam ederse 150-200 yıl sonra asgardia ütopyası gerçekleşebilir.
asgardia eğer ileri bir zamanda gerçekleşecekse emin olun biz göremeyeceğiz.
teknoloji bu hızla gelişmeye devam ederse 150-200 yıl sonra asgardia ütopyası gerçekleşebilir.
asgardia eğer ileri bir zamanda gerçekleşecekse emin olun biz göremeyeceğiz.
Suriyeli mültecilerin vize için kapışacağı ülke.
yaşanılacak yer.
ilk iş türkler olarak bağımsızlığımızı talep etmeliyiz.
orada da tarih bizi yazsın. *
orada da tarih bizi yazsın. *
vatandaşlık başvurusu yaptığım ülke.
Vatandaşı olmayı herşeyden çok istediğim ülke.
En çok vatandaşlık başvurusu türkiye' den gelen uzay ülkesi.
Türkiyede fazla bilinmezken üye olduğum uzay zımbırtısı.
Edit: inşallah uzay gemisinde giderken meteor çarpar ölür gideriz.
Edit: inşallah uzay gemisinde giderken meteor çarpar ölür gideriz.
en çok başvuru yapan ikinci ülkeyiz, birinci çin. en çok başvuru yapan ilk şehir istanbul.
neden ülkemizden bu kadar başvuru yapılmış herhalde hepimiz biliyoruz...
http://www.ntv.com.tr/gal...ya,mkRff7VeZEmWyQyw6Wssiw
neden ülkemizden bu kadar başvuru yapılmış herhalde hepimiz biliyoruz...
http://www.ntv.com.tr/gal...ya,mkRff7VeZEmWyQyw6Wssiw
rte yüzünden türklerin huzurlu bir yaşam için fazlaca başvuru yaptığı uzay ülkesi.
yakın gelecekteki memleketimiz.
nüfusu kaç oldu acaba?
nüfusu kaç oldu acaba?
An itibariyle en çok başvuruyu yapan ülke durumundayız, eksik olmayın.
görsel
görsel
Güzel data çektiler yalnız kerizler ciddi bişey sanıyo ya şaka gibi ahahahah.
Milli marş için oy verirken Türk kardeşimizinkine oy vermenizi temenni ederim. Hoş en iyisi de o zaten.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar