bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu15
- üniversitelerin gereksiz olması8
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- kemalist dünya8
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sözlüğü bırakmak istemek3
- cemevinde hain kemal sloganları5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- gönüllü moderatörlük2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- aile evinde yaşamak4
- okulların kapanması3
- kemalistler9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- 2026 dünya kupası23
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- nilsu berfin aktaş3
- arda güler3
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- aşure3
- hızlı para kazanmanın yolları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- uğurcan çakır2
- bir insanı sevmek11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
hani herkes bir an için bile olsa demiştir ya, dünyadan siktir olup gitsek diye, işte o imkanı bize sunabilecek bir fırsat olabilir bu mekan. dünyadan sıkılmış her bireye ilaç gibi gelebilir faaliyete geçtiğinde.
dediklerine göre, Yeryüzü’ndeki diğer ülkelerin kısıtlamalarından tamamiyle bağımsız, özgür bir ortam olacakmış burası. yani insanların kendi hür iradesiyle koyduğu kurallar olacak ve kısıtlamalar, sansürler, herkesin uyması zorunlu olan sıkıcı, genel toplumsal kurallar olmayacakmış. böyle söyleyince ütopik, masal gibi geliyor insana. herhangi bir yerinde belli bir kıyafet giyme zorunluluğunun olmadığı, giyimin, saçın, sakalın, alkolün, seksin, sporun, fanatizmin, sinemanın, aklınıza gelebilecek her şeyin, ama her şeyin özgür ve kısıtlama olmadığı apayrı bir masal dünyası. bir nevi alice harikalar diyarında gibi. ama tüm bunların hepsini bokunu çıkarmadan yapmamız gerektiğinin de bilince olmamız gerek. aksi takdirde insanlık için bir kaos başlar orada da. özgürlük, canının istediği her şeyi yapmak demek değildir neticede. eline bir silah alıp gidip istediğine sıkmak, gidip birinin zorla ırzına geçmek, gidip bir mekanı soymak ve buna benzer davranışlar sergilemek özgürlük değildir. terörizmdir. ama inanıyorum ki, asgardia'da yaşam mümkün olsa ileride, bu dediklerimin hepsi olur orada. terör bile sarkar oraya. çünkü bizim doğamız bu. insanlık tarihi vahşetle dolu. gücünü ilan etme hastalığıyla dolu. insanlık tarihi bencil. insanlık tarihi empatiten yoksun. o yüzden asgardia da olsa, jüpiter de bile hayat olduğu kanıtlansa, hiçbir yerde özgürce yaşayabileceğimizi sanmıyorum. insanlık, gerekirse uzayın da amına kor maalesef.
ha ama denemeye değer mi, tabii ki değer. bir terslik sonucu ölüm riski olduğunu söyleseler bile. çünkü bu dünyadan bir bok olmaz artık. hem belli mi olur, çok çok düşük bir ihtimal de olsa, belki masallar diyarındaki kaf dağında mutlu mesut yaşayan mitolojik karakterlere nazaran biz de asgardi'da mutlu mesut yaşarız. şu anki dünya'da yaşayacağımıza, denemekten bir şey kaybetmeyiz diye düşünüyorum.
dediklerine göre, Yeryüzü’ndeki diğer ülkelerin kısıtlamalarından tamamiyle bağımsız, özgür bir ortam olacakmış burası. yani insanların kendi hür iradesiyle koyduğu kurallar olacak ve kısıtlamalar, sansürler, herkesin uyması zorunlu olan sıkıcı, genel toplumsal kurallar olmayacakmış. böyle söyleyince ütopik, masal gibi geliyor insana. herhangi bir yerinde belli bir kıyafet giyme zorunluluğunun olmadığı, giyimin, saçın, sakalın, alkolün, seksin, sporun, fanatizmin, sinemanın, aklınıza gelebilecek her şeyin, ama her şeyin özgür ve kısıtlama olmadığı apayrı bir masal dünyası. bir nevi alice harikalar diyarında gibi. ama tüm bunların hepsini bokunu çıkarmadan yapmamız gerektiğinin de bilince olmamız gerek. aksi takdirde insanlık için bir kaos başlar orada da. özgürlük, canının istediği her şeyi yapmak demek değildir neticede. eline bir silah alıp gidip istediğine sıkmak, gidip birinin zorla ırzına geçmek, gidip bir mekanı soymak ve buna benzer davranışlar sergilemek özgürlük değildir. terörizmdir. ama inanıyorum ki, asgardia'da yaşam mümkün olsa ileride, bu dediklerimin hepsi olur orada. terör bile sarkar oraya. çünkü bizim doğamız bu. insanlık tarihi vahşetle dolu. gücünü ilan etme hastalığıyla dolu. insanlık tarihi bencil. insanlık tarihi empatiten yoksun. o yüzden asgardia da olsa, jüpiter de bile hayat olduğu kanıtlansa, hiçbir yerde özgürce yaşayabileceğimizi sanmıyorum. insanlık, gerekirse uzayın da amına kor maalesef.
ha ama denemeye değer mi, tabii ki değer. bir terslik sonucu ölüm riski olduğunu söyleseler bile. çünkü bu dünyadan bir bok olmaz artık. hem belli mi olur, çok çok düşük bir ihtimal de olsa, belki masallar diyarındaki kaf dağında mutlu mesut yaşayan mitolojik karakterlere nazaran biz de asgardi'da mutlu mesut yaşarız. şu anki dünya'da yaşayacağımıza, denemekten bir şey kaybetmeyiz diye düşünüyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar