bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- içtim şarabı13
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- kadir inanır22
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- kemalist dünya24
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- true'nun çaylak olması16
- insan olmaya ceyrek kala3
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
Bilgi içerikli entry leri nedeniyle takibe aldığım yazar. Ancak dini konulara karşı aşırı duyarlılığı bana eskilerden bir yazarı, yazdıkça yazan bir yazarı hatırlattı. Neyse hoşgelmiştir.
Bazı yazılarını okudum fakat küçük çaplı bilgi krizine sokabilir insanı.
Hayır uzun yazılar iyi güzelde bilgilerin bir gerçekliği yok çoğu uydurmaca.
Bir şeyin niceliği değil niteliği önemlidir.
bilgisinin kaynağı neresiyse acilen orayi bırakmalı. Eğer kendisi yazıyorsa da biran önce bilgilenmesi gereken yazar.
Hayır uzun yazılar iyi güzelde bilgilerin bir gerçekliği yok çoğu uydurmaca.
Bir şeyin niceliği değil niteliği önemlidir.
bilgisinin kaynağı neresiyse acilen orayi bırakmalı. Eğer kendisi yazıyorsa da biran önce bilgilenmesi gereken yazar.
benim sevdigim yazar kendisi. Felsefe okudugunu ya da mezunu oldugunu dusunuyorum. Ayrica bazi yazilarini okuyunca insanlardan nefret etme egilimi kazaniyorum, duyarli paylasimlarindan dolayi.
Entrylerine göz gezdirip, kendisi takip etme kararı aldığım yazardır.
Sözlük yazarlarından bir gruba aşırı sinir olduğu belli olan yazar. Tamam o kadarda şey yapma. Evet.
Tebrik ediyorum, sabaha kadar üşenmeden sadece aval aval bakmakla yetindiğim onlarca başlık açtı, yüzlerce entry girdi, baya baya tüm gece esneye esneye bu herifin aktivitesini izledim.
Sonuç: Elhamdülillah hala müslümanım.
Sonuç: Elhamdülillah hala müslümanım.
at gözlüğü ile bakan bir yazardır ne yazık ki, kolay gelsin aynı cümleleri çevirip çevirip yazmakta marifet ister, zaman ister, tabi birazda akıl ister.
bir üsttekinin fake i.
Yeni ateist olmuş ergen olma ihtimali bi hayli yuksek yazar.
bilim yuvası ama peygamberlerle sıkıntısı var sanırım adamın hasımları.
Takıntılı bir troll. insanlıktan falan bahsediyor fakat entrylerinin tamamına yakını nefret söylemi. Sabah akşam islamcılara, müslümanlara ne laf soksam diye araştırma yapıyor galiba. ilginç.
ehlisunnet musluman yazardir.
ozelden imam malik'in soyundan geldigini soyledi.
ozelden imam malik'in soyundan geldigini soyledi.
islamiyetle bir derdi olduğunu anladığım yazar. (bkz: saygı)
Bakınız, modlar şu an çaylağı basabilir ama zerre umrumda değil, bu şahıs geri zekalıdır.
Açık ve seçik.
Israrla bir şeyi tutturmuş gidiyor. Aksi gibi okuduğunu anlamıyor yahut kapasitesi yetmiyor. Boş teneke misali tıngırdıyor.
Donuz, donuz, donuz.
Şükürler olsun.
Açık ve seçik.
Israrla bir şeyi tutturmuş gidiyor. Aksi gibi okuduğunu anlamıyor yahut kapasitesi yetmiyor. Boş teneke misali tıngırdıyor.
Donuz, donuz, donuz.
Şükürler olsun.
biraz kafa siken biri...
donuzlanan kişinin başlıklarını da görmek istemiyoruz ey yönetim!
bu özellik geldiyse ve benim haberim yoksa, biri bilgilendirsin.
donuzlanan kişinin başlıklarını da görmek istemiyoruz ey yönetim!
bu özellik geldiyse ve benim haberim yoksa, biri bilgilendirsin.
"abdullah öcalan vs terörizm karşılaştırmasıdır; özdeştir." entrysinden sonra bir erdoğan'ın döneklik nidası ile:
"vatana, millete herhangi bir hayrı dokunmayacak geri zekalı bireyler yetiştirmek ile eline silah alıp bu toprakların evlatlarına sıkmak arasında herhangi bir fark yoktur. her halükarda zarar gören o toprakların masum insanlarıdır. "
bu yazarın annesine, kız kardeşine, karısına, oğluna hunharca tecavüz edip öldürmek mübahtır. söylemleri bu çıkarımı doğruluyor.
çünkü tecavüzcülük ve katillik ile eğitim seviyesinin yüksek olmayışı, özdeş türden sonuçlar olarak varsayılmaktadır.
halbuki, bir insanın herhangi bir alanda yararı dokunmayacak seviyede eğitim aldığı konusundaki gözlemlerimiz, o insanın herhangi birinin can ve mal güvenliğini tehdit ettiği çıkarımı hakkında bir bilgi veremez.
bir insana tecavüz edip öldürme eyleminin özdeşi, eğitim seviyesinin herhangi bir insana yararı dokunmayacak seviyede olması olayı değildir.
bu, yanlış ve hatalı bir analoji örneğidir:
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1387420/+
tecavüzcü ve katil insanlar, bu yazar gibi düşünür."
entrylerinden karakterini fazlasıyla ortaya koymaktadır. ayrıca, direkt olarak açık saldırıya geçmesi de, zihninde bir türlü zincire vuramadığı, bir türlü içinde tutamadığı canavarı fazlasıyla belli etmekte. insanlara saçma sapan bir şekilde saldırması da, henüz ergenlik çağını atlatamadığını gösteriyor. kızmayayım diyorum, sakin olayım diyorum, olmuyor. küfürlerimi dahi hak etmeyen başarısız vasat bir troll olmaktan öteye gidemeyecek uludağ sözlük yazarıdır.
entrylerini silmezse eğer:
(bkz: imam hatip liseleri vs terörizm/#36276123)
(bkz: imam hatip liseleri vs terörizm/#36276209)
"vatana, millete herhangi bir hayrı dokunmayacak geri zekalı bireyler yetiştirmek ile eline silah alıp bu toprakların evlatlarına sıkmak arasında herhangi bir fark yoktur. her halükarda zarar gören o toprakların masum insanlarıdır. "
bu yazarın annesine, kız kardeşine, karısına, oğluna hunharca tecavüz edip öldürmek mübahtır. söylemleri bu çıkarımı doğruluyor.
çünkü tecavüzcülük ve katillik ile eğitim seviyesinin yüksek olmayışı, özdeş türden sonuçlar olarak varsayılmaktadır.
halbuki, bir insanın herhangi bir alanda yararı dokunmayacak seviyede eğitim aldığı konusundaki gözlemlerimiz, o insanın herhangi birinin can ve mal güvenliğini tehdit ettiği çıkarımı hakkında bir bilgi veremez.
bir insana tecavüz edip öldürme eyleminin özdeşi, eğitim seviyesinin herhangi bir insana yararı dokunmayacak seviyede olması olayı değildir.
bu, yanlış ve hatalı bir analoji örneğidir:
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1387420/+
tecavüzcü ve katil insanlar, bu yazar gibi düşünür."
entrylerinden karakterini fazlasıyla ortaya koymaktadır. ayrıca, direkt olarak açık saldırıya geçmesi de, zihninde bir türlü zincire vuramadığı, bir türlü içinde tutamadığı canavarı fazlasıyla belli etmekte. insanlara saçma sapan bir şekilde saldırması da, henüz ergenlik çağını atlatamadığını gösteriyor. kızmayayım diyorum, sakin olayım diyorum, olmuyor. küfürlerimi dahi hak etmeyen başarısız vasat bir troll olmaktan öteye gidemeyecek uludağ sözlük yazarıdır.
entrylerini silmezse eğer:
(bkz: imam hatip liseleri vs terörizm/#36276123)
(bkz: imam hatip liseleri vs terörizm/#36276209)
Arada sırada güldüren giydirmeler yapan, güzel yazılarıolan yazar. Mahlası arch-linux'u çağrıştırmakta şahsıma.
edit: belirtmeyi unuttum, müthiş bir araştırma becerisi var. Ya da hırs...
edit: belirtmeyi unuttum, müthiş bir araştırma becerisi var. Ya da hırs...
Yönetimin kendisini uçurma olasılığını yüksek gördüğüm yazarımsı.
açtığı başlıklara sadece peki tamam yazarak kurtulabileceğimize inanıyorum.
Zeka geriliği konusunda tıbbın çaresiz kaldığı vakalardan biri ile karşı karşıyayız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar