bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi17
- öldükten sonra bana ne olacak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- sözlüğün kırbacı2
- erkekler neden erken ölür4
- 1 kilometrelik gökdelen2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- şafak çak4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- owner of a lonely heart2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- içtim şarabı13
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- kadir inanır22
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- rakı sevmemek7
- ellerim bos gonlum hos2
- aşure yapan sözlük kızları7
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- kemalist dünya24
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- venezuella depremi3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- true'nun çaylak olması16
- avrupada hava sıcaklıkları2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- büstiyer2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
Bilgi içerikli entry leri nedeniyle takibe aldığım yazar. Ancak dini konulara karşı aşırı duyarlılığı bana eskilerden bir yazarı, yazdıkça yazan bir yazarı hatırlattı. Neyse hoşgelmiştir.
Bazı yazılarını okudum fakat küçük çaplı bilgi krizine sokabilir insanı.
Hayır uzun yazılar iyi güzelde bilgilerin bir gerçekliği yok çoğu uydurmaca.
Bir şeyin niceliği değil niteliği önemlidir.
bilgisinin kaynağı neresiyse acilen orayi bırakmalı. Eğer kendisi yazıyorsa da biran önce bilgilenmesi gereken yazar.
Hayır uzun yazılar iyi güzelde bilgilerin bir gerçekliği yok çoğu uydurmaca.
Bir şeyin niceliği değil niteliği önemlidir.
bilgisinin kaynağı neresiyse acilen orayi bırakmalı. Eğer kendisi yazıyorsa da biran önce bilgilenmesi gereken yazar.
benim sevdigim yazar kendisi. Felsefe okudugunu ya da mezunu oldugunu dusunuyorum. Ayrica bazi yazilarini okuyunca insanlardan nefret etme egilimi kazaniyorum, duyarli paylasimlarindan dolayi.
Entrylerine göz gezdirip, kendisi takip etme kararı aldığım yazardır.
Sözlük yazarlarından bir gruba aşırı sinir olduğu belli olan yazar. Tamam o kadarda şey yapma. Evet.
Tebrik ediyorum, sabaha kadar üşenmeden sadece aval aval bakmakla yetindiğim onlarca başlık açtı, yüzlerce entry girdi, baya baya tüm gece esneye esneye bu herifin aktivitesini izledim.
Sonuç: Elhamdülillah hala müslümanım.
Sonuç: Elhamdülillah hala müslümanım.
at gözlüğü ile bakan bir yazardır ne yazık ki, kolay gelsin aynı cümleleri çevirip çevirip yazmakta marifet ister, zaman ister, tabi birazda akıl ister.
bir üsttekinin fake i.
Yeni ateist olmuş ergen olma ihtimali bi hayli yuksek yazar.
bilim yuvası ama peygamberlerle sıkıntısı var sanırım adamın hasımları.
Takıntılı bir troll. insanlıktan falan bahsediyor fakat entrylerinin tamamına yakını nefret söylemi. Sabah akşam islamcılara, müslümanlara ne laf soksam diye araştırma yapıyor galiba. ilginç.
ehlisunnet musluman yazardir.
ozelden imam malik'in soyundan geldigini soyledi.
ozelden imam malik'in soyundan geldigini soyledi.
islamiyetle bir derdi olduğunu anladığım yazar. (bkz: saygı)
Bakınız, modlar şu an çaylağı basabilir ama zerre umrumda değil, bu şahıs geri zekalıdır.
Açık ve seçik.
Israrla bir şeyi tutturmuş gidiyor. Aksi gibi okuduğunu anlamıyor yahut kapasitesi yetmiyor. Boş teneke misali tıngırdıyor.
Donuz, donuz, donuz.
Şükürler olsun.
Açık ve seçik.
Israrla bir şeyi tutturmuş gidiyor. Aksi gibi okuduğunu anlamıyor yahut kapasitesi yetmiyor. Boş teneke misali tıngırdıyor.
Donuz, donuz, donuz.
Şükürler olsun.
biraz kafa siken biri...
donuzlanan kişinin başlıklarını da görmek istemiyoruz ey yönetim!
bu özellik geldiyse ve benim haberim yoksa, biri bilgilendirsin.
donuzlanan kişinin başlıklarını da görmek istemiyoruz ey yönetim!
bu özellik geldiyse ve benim haberim yoksa, biri bilgilendirsin.
"abdullah öcalan vs terörizm karşılaştırmasıdır; özdeştir." entrysinden sonra bir erdoğan'ın döneklik nidası ile:
"vatana, millete herhangi bir hayrı dokunmayacak geri zekalı bireyler yetiştirmek ile eline silah alıp bu toprakların evlatlarına sıkmak arasında herhangi bir fark yoktur. her halükarda zarar gören o toprakların masum insanlarıdır. "
bu yazarın annesine, kız kardeşine, karısına, oğluna hunharca tecavüz edip öldürmek mübahtır. söylemleri bu çıkarımı doğruluyor.
çünkü tecavüzcülük ve katillik ile eğitim seviyesinin yüksek olmayışı, özdeş türden sonuçlar olarak varsayılmaktadır.
halbuki, bir insanın herhangi bir alanda yararı dokunmayacak seviyede eğitim aldığı konusundaki gözlemlerimiz, o insanın herhangi birinin can ve mal güvenliğini tehdit ettiği çıkarımı hakkında bir bilgi veremez.
bir insana tecavüz edip öldürme eyleminin özdeşi, eğitim seviyesinin herhangi bir insana yararı dokunmayacak seviyede olması olayı değildir.
bu, yanlış ve hatalı bir analoji örneğidir:
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1387420/+
tecavüzcü ve katil insanlar, bu yazar gibi düşünür."
entrylerinden karakterini fazlasıyla ortaya koymaktadır. ayrıca, direkt olarak açık saldırıya geçmesi de, zihninde bir türlü zincire vuramadığı, bir türlü içinde tutamadığı canavarı fazlasıyla belli etmekte. insanlara saçma sapan bir şekilde saldırması da, henüz ergenlik çağını atlatamadığını gösteriyor. kızmayayım diyorum, sakin olayım diyorum, olmuyor. küfürlerimi dahi hak etmeyen başarısız vasat bir troll olmaktan öteye gidemeyecek uludağ sözlük yazarıdır.
entrylerini silmezse eğer:
(bkz: imam hatip liseleri vs terörizm/#36276123)
(bkz: imam hatip liseleri vs terörizm/#36276209)
"vatana, millete herhangi bir hayrı dokunmayacak geri zekalı bireyler yetiştirmek ile eline silah alıp bu toprakların evlatlarına sıkmak arasında herhangi bir fark yoktur. her halükarda zarar gören o toprakların masum insanlarıdır. "
bu yazarın annesine, kız kardeşine, karısına, oğluna hunharca tecavüz edip öldürmek mübahtır. söylemleri bu çıkarımı doğruluyor.
çünkü tecavüzcülük ve katillik ile eğitim seviyesinin yüksek olmayışı, özdeş türden sonuçlar olarak varsayılmaktadır.
halbuki, bir insanın herhangi bir alanda yararı dokunmayacak seviyede eğitim aldığı konusundaki gözlemlerimiz, o insanın herhangi birinin can ve mal güvenliğini tehdit ettiği çıkarımı hakkında bir bilgi veremez.
bir insana tecavüz edip öldürme eyleminin özdeşi, eğitim seviyesinin herhangi bir insana yararı dokunmayacak seviyede olması olayı değildir.
bu, yanlış ve hatalı bir analoji örneğidir:
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1387420/+
tecavüzcü ve katil insanlar, bu yazar gibi düşünür."
entrylerinden karakterini fazlasıyla ortaya koymaktadır. ayrıca, direkt olarak açık saldırıya geçmesi de, zihninde bir türlü zincire vuramadığı, bir türlü içinde tutamadığı canavarı fazlasıyla belli etmekte. insanlara saçma sapan bir şekilde saldırması da, henüz ergenlik çağını atlatamadığını gösteriyor. kızmayayım diyorum, sakin olayım diyorum, olmuyor. küfürlerimi dahi hak etmeyen başarısız vasat bir troll olmaktan öteye gidemeyecek uludağ sözlük yazarıdır.
entrylerini silmezse eğer:
(bkz: imam hatip liseleri vs terörizm/#36276123)
(bkz: imam hatip liseleri vs terörizm/#36276209)
Arada sırada güldüren giydirmeler yapan, güzel yazılarıolan yazar. Mahlası arch-linux'u çağrıştırmakta şahsıma.
edit: belirtmeyi unuttum, müthiş bir araştırma becerisi var. Ya da hırs...
edit: belirtmeyi unuttum, müthiş bir araştırma becerisi var. Ya da hırs...
Yönetimin kendisini uçurma olasılığını yüksek gördüğüm yazarımsı.
açtığı başlıklara sadece peki tamam yazarak kurtulabileceğimize inanıyorum.
Zeka geriliği konusunda tıbbın çaresiz kaldığı vakalardan biri ile karşı karşıyayız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar