bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet9
- kadir inanır15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- true'nun çaylak olması15
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- velvet28
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- seri gizli artı oy veren melek7
- galatasaray lobisi11
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- anın görüntüsü17
- arapça okuyabilen yazarlar3
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- özlü sözler5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- 26 haziran 20266
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- hızlı para kazanmanın yolları14
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ingiliz aksanı6
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
Bilgi içerikli entry leri nedeniyle takibe aldığım yazar. Ancak dini konulara karşı aşırı duyarlılığı bana eskilerden bir yazarı, yazdıkça yazan bir yazarı hatırlattı. Neyse hoşgelmiştir.
Bazı yazılarını okudum fakat küçük çaplı bilgi krizine sokabilir insanı.
Hayır uzun yazılar iyi güzelde bilgilerin bir gerçekliği yok çoğu uydurmaca.
Bir şeyin niceliği değil niteliği önemlidir.
bilgisinin kaynağı neresiyse acilen orayi bırakmalı. Eğer kendisi yazıyorsa da biran önce bilgilenmesi gereken yazar.
Hayır uzun yazılar iyi güzelde bilgilerin bir gerçekliği yok çoğu uydurmaca.
Bir şeyin niceliği değil niteliği önemlidir.
bilgisinin kaynağı neresiyse acilen orayi bırakmalı. Eğer kendisi yazıyorsa da biran önce bilgilenmesi gereken yazar.
benim sevdigim yazar kendisi. Felsefe okudugunu ya da mezunu oldugunu dusunuyorum. Ayrica bazi yazilarini okuyunca insanlardan nefret etme egilimi kazaniyorum, duyarli paylasimlarindan dolayi.
Entrylerine göz gezdirip, kendisi takip etme kararı aldığım yazardır.
Sözlük yazarlarından bir gruba aşırı sinir olduğu belli olan yazar. Tamam o kadarda şey yapma. Evet.
Tebrik ediyorum, sabaha kadar üşenmeden sadece aval aval bakmakla yetindiğim onlarca başlık açtı, yüzlerce entry girdi, baya baya tüm gece esneye esneye bu herifin aktivitesini izledim.
Sonuç: Elhamdülillah hala müslümanım.
Sonuç: Elhamdülillah hala müslümanım.
at gözlüğü ile bakan bir yazardır ne yazık ki, kolay gelsin aynı cümleleri çevirip çevirip yazmakta marifet ister, zaman ister, tabi birazda akıl ister.
bir üsttekinin fake i.
Yeni ateist olmuş ergen olma ihtimali bi hayli yuksek yazar.
bilim yuvası ama peygamberlerle sıkıntısı var sanırım adamın hasımları.
Takıntılı bir troll. insanlıktan falan bahsediyor fakat entrylerinin tamamına yakını nefret söylemi. Sabah akşam islamcılara, müslümanlara ne laf soksam diye araştırma yapıyor galiba. ilginç.
ehlisunnet musluman yazardir.
ozelden imam malik'in soyundan geldigini soyledi.
ozelden imam malik'in soyundan geldigini soyledi.
islamiyetle bir derdi olduğunu anladığım yazar. (bkz: saygı)
Bakınız, modlar şu an çaylağı basabilir ama zerre umrumda değil, bu şahıs geri zekalıdır.
Açık ve seçik.
Israrla bir şeyi tutturmuş gidiyor. Aksi gibi okuduğunu anlamıyor yahut kapasitesi yetmiyor. Boş teneke misali tıngırdıyor.
Donuz, donuz, donuz.
Şükürler olsun.
Açık ve seçik.
Israrla bir şeyi tutturmuş gidiyor. Aksi gibi okuduğunu anlamıyor yahut kapasitesi yetmiyor. Boş teneke misali tıngırdıyor.
Donuz, donuz, donuz.
Şükürler olsun.
biraz kafa siken biri...
donuzlanan kişinin başlıklarını da görmek istemiyoruz ey yönetim!
bu özellik geldiyse ve benim haberim yoksa, biri bilgilendirsin.
donuzlanan kişinin başlıklarını da görmek istemiyoruz ey yönetim!
bu özellik geldiyse ve benim haberim yoksa, biri bilgilendirsin.
"abdullah öcalan vs terörizm karşılaştırmasıdır; özdeştir." entrysinden sonra bir erdoğan'ın döneklik nidası ile:
"vatana, millete herhangi bir hayrı dokunmayacak geri zekalı bireyler yetiştirmek ile eline silah alıp bu toprakların evlatlarına sıkmak arasında herhangi bir fark yoktur. her halükarda zarar gören o toprakların masum insanlarıdır. "
bu yazarın annesine, kız kardeşine, karısına, oğluna hunharca tecavüz edip öldürmek mübahtır. söylemleri bu çıkarımı doğruluyor.
çünkü tecavüzcülük ve katillik ile eğitim seviyesinin yüksek olmayışı, özdeş türden sonuçlar olarak varsayılmaktadır.
halbuki, bir insanın herhangi bir alanda yararı dokunmayacak seviyede eğitim aldığı konusundaki gözlemlerimiz, o insanın herhangi birinin can ve mal güvenliğini tehdit ettiği çıkarımı hakkında bir bilgi veremez.
bir insana tecavüz edip öldürme eyleminin özdeşi, eğitim seviyesinin herhangi bir insana yararı dokunmayacak seviyede olması olayı değildir.
bu, yanlış ve hatalı bir analoji örneğidir:
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1387420/+
tecavüzcü ve katil insanlar, bu yazar gibi düşünür."
entrylerinden karakterini fazlasıyla ortaya koymaktadır. ayrıca, direkt olarak açık saldırıya geçmesi de, zihninde bir türlü zincire vuramadığı, bir türlü içinde tutamadığı canavarı fazlasıyla belli etmekte. insanlara saçma sapan bir şekilde saldırması da, henüz ergenlik çağını atlatamadığını gösteriyor. kızmayayım diyorum, sakin olayım diyorum, olmuyor. küfürlerimi dahi hak etmeyen başarısız vasat bir troll olmaktan öteye gidemeyecek uludağ sözlük yazarıdır.
entrylerini silmezse eğer:
(bkz: imam hatip liseleri vs terörizm/#36276123)
(bkz: imam hatip liseleri vs terörizm/#36276209)
"vatana, millete herhangi bir hayrı dokunmayacak geri zekalı bireyler yetiştirmek ile eline silah alıp bu toprakların evlatlarına sıkmak arasında herhangi bir fark yoktur. her halükarda zarar gören o toprakların masum insanlarıdır. "
bu yazarın annesine, kız kardeşine, karısına, oğluna hunharca tecavüz edip öldürmek mübahtır. söylemleri bu çıkarımı doğruluyor.
çünkü tecavüzcülük ve katillik ile eğitim seviyesinin yüksek olmayışı, özdeş türden sonuçlar olarak varsayılmaktadır.
halbuki, bir insanın herhangi bir alanda yararı dokunmayacak seviyede eğitim aldığı konusundaki gözlemlerimiz, o insanın herhangi birinin can ve mal güvenliğini tehdit ettiği çıkarımı hakkında bir bilgi veremez.
bir insana tecavüz edip öldürme eyleminin özdeşi, eğitim seviyesinin herhangi bir insana yararı dokunmayacak seviyede olması olayı değildir.
bu, yanlış ve hatalı bir analoji örneğidir:
http://galeri.uludagsozluk.com/r/1387420/+
tecavüzcü ve katil insanlar, bu yazar gibi düşünür."
entrylerinden karakterini fazlasıyla ortaya koymaktadır. ayrıca, direkt olarak açık saldırıya geçmesi de, zihninde bir türlü zincire vuramadığı, bir türlü içinde tutamadığı canavarı fazlasıyla belli etmekte. insanlara saçma sapan bir şekilde saldırması da, henüz ergenlik çağını atlatamadığını gösteriyor. kızmayayım diyorum, sakin olayım diyorum, olmuyor. küfürlerimi dahi hak etmeyen başarısız vasat bir troll olmaktan öteye gidemeyecek uludağ sözlük yazarıdır.
entrylerini silmezse eğer:
(bkz: imam hatip liseleri vs terörizm/#36276123)
(bkz: imam hatip liseleri vs terörizm/#36276209)
Arada sırada güldüren giydirmeler yapan, güzel yazılarıolan yazar. Mahlası arch-linux'u çağrıştırmakta şahsıma.
edit: belirtmeyi unuttum, müthiş bir araştırma becerisi var. Ya da hırs...
edit: belirtmeyi unuttum, müthiş bir araştırma becerisi var. Ya da hırs...
Yönetimin kendisini uçurma olasılığını yüksek gördüğüm yazarımsı.
açtığı başlıklara sadece peki tamam yazarak kurtulabileceğimize inanıyorum.
Zeka geriliği konusunda tıbbın çaresiz kaldığı vakalardan biri ile karşı karşıyayız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar