antalya

içinde yaşadığım şehir.

Zannedilenin aksine, sahilde içip tepinen turistik kitle dışında halkı inançlı, iyiliğe yatkın bir şehirdir. Zibidilerin çoğu farketmez bile. Ama o diskoların barların güvenliğindeşusunda busunda çalışan ve arada arka tarafa gidip beş vakit namazını kılan bir sürü genç tanıyorum.

Kışı, baharı yazından daha güzel ve daha yeşildir.
© copyright 2005 - 2026