bugün

ankara

göz gözü görmeyecek derecede sis varken en güzel haline bürünen skimsonik şehir. sis basıp da hiç bişi görmedim mi çok seviyorum ulan bu şehri. karda başka güzelmiş... kar yağınca güzel olmayan yer mi var *? nasıl bir zevkiniz var anlamadım ki...
© copyright 2005 - 2026