bugün

ankara

türkiye'nin beyni, güzel bir şehirdir ancak asla istanbul kadar güzel olamayacaktır.
hatta yahya kemal beyatlı ne demiştir bu konuda, hepimiz biliyoruz:

"ankara'nın en güzel yanı istanbul'a dönüşüdür."
© copyright 2005 - 2026