bugün

ankara

Aşırı pis bir şehir. Bir ankaralı olarak bunu söylemeliyim. Eğer ( emek, bahçeli, oran) gibi elit kesimlerde yaşamıyorsanız yaşadığınız yer neresi olursa olsun saygısız iç anadolu insanlarıyla karşı karşıya kalırsınız. Çok cahil insan olucak çevrenizde. Her türlü serseri pis bebede sokaklarda olucaktır ayrıca. Yani özetle öyle behzat ç filminde sevimlileştirip özenildiği gibi değil. Veya yolunda aş filmide ki gibi değil.
© copyright 2005 - 2026