bugün

/22
GS maçındaki vasıfsızlığını örttü gibi gibi.
Adam adam.
Muazzam bir frikik golü yazdı. Hayvanat.
Declan rice’ın frikiğinden daha iyiydi.
Yine yazdı ligin bugu. Kral amk kral.
an itibariyle oyuna girmiştir.
Baba Kobrayı saldı resmen, evet.
Bambaşka bir topçu. Sakattı 1 ay, girdi golünü yazdı. Çok klas bir goldü.
penaltıyı kaçırdın tamam da top yine sana geldi o nasıl vuruş amk. *
Taaaliiissskkkaaaa.
haksız penaltıyı gole çevirememiş şahıs. penaltıyı kaçırması neyse de sonra ayağına gelen topa dokunamaması ibretlik. ya işte allah sizin elinizi ayağınızı tutmaz hâle getiriyor. sonra allah fenerbahçe gerginliği diye ağlıyorsunuz.
2017 de bjk ile en üst düzey dönemini yaşadı şimdi ise yokları oynuyor.
görsel
frikikten yazdı.
adam adam.
Antepli eleman neredeyse ayağını kıracakmış. Kırmızı gelir buna ama sertlikten kasıttan değil.

Edit: geldi de.
aha 2. yi de yazdı.
herkes bomboş izliyor adamın şutu amk. hahah.

adam idman tadında şutu çekti.
hagi, alex, sergen, sneijder, mertens gibi büyük etki bırakıyor. özel oyuncu.
görsel
oyuna giriyor.
birazda golünü yazar.
Takımda kalmalı ama yedek olarak.
Rotasyonda oynamayi kabul ederse kendisiyle 2 yillik sozlesme yapilmalidir.

En azindan bircok maldan daha iyi futbolcu.
Bu adam rivaldo olabilecek kapasiteye sahipmiş hep söylerim.

Fakat gamsız mıdır, duygusuz mudur, tembel midir adı her neyse işte, yazık etmiş.
maç içerisinde donunu düzelttiği fotoğrafı videosu falan varsa paylaşın ceza aldıralım hemen. türk aile yapısını bozuyor don düzeltmek falan nedir sıyrıldı ise bırakacaksın öyle kalacak maç bitene soyunma odasına gidene kadar..
görsel
görsel
© copyright 2005 - 2026