bugün
- beyaz otomobil satın almak7
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- sol tarafın inzal olması2
- hoşgeldin pazartesi6
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- yer çekimine küsmek3
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek2
- karaağaç ev fiyatları2
- spor sonrası pazularını öpmek2
- pazar günü aktiviteleri3
- bugün de meme atan olmaması7
- netflix yasaklanmalıdır4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- cuckold erkek5
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- paris te son tango3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- ai analiz2
- olduğundan genç göstermek9
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ona bir şey söyle16
sadece iki kelime eder alkolik baba.
hayal kırıklığı.
hayal kırıklığı.
o kanına karışan alkol burnundan çıkartılasıca babadır.
Yinede babadır. Yokluğunu, eksikliğini hissetirmesin demek en iyisidir.
birde kumarbazsa tanından yenmez babadır.
çoğu kez yokluğu varlığından daha iyi olan babadır.
çocukluğu stres içinde geçirmeye sebep olacak, anneyi depresyona çocukları ise gelişimsel ruhsal bozukluklara sürükleyecek olan sorumsuz insandır. kendi babasından* edindiği alışkanlığı oğullarına da aktarması olasıdır.
ne denir ki sana denilen babadır.
bonusu dayak yiyen annedir. psikopatlığa giden yolda kilometre taşlarındandır.
alkolik olmasının yanında inceden kişilik bozukluğu da varsa -genelde bir arada olur- çocuk için herşey ama herşey zordur, hayatının mahvolması işten değildir. babanın etkisi bu açıdan son derece büyüktür. evlerden ırak.
Ailesini üzen babadır. Çocuklarının rızkını içkiye veren, evinde o sarhoşken huzur olmayan insandır.
hayatimda hatirladigim ilk seyin, annemin kolundaki bilezikleri zorla almaya calismasi oldugu baba(!).
bir baska gun, begenmedigi pismis yumurtalari odanin duvarina atmasi,
anneme s.ktir git diye bagirislari,
bos bira siselerinin onundeki masada dizilisi,
arkadaslarin evlerine gidildiginde anne-babanin kavga etmiyor, ve babanin icmiyor olmasina sasirmak,
yaklasik 6 yasindayken bayiye bira almaya gonderilmem,
o meyhanede sarhos olurken arabada onu beklemem, ara sira yasiyomuyum diye cikip kontrol etmesi, her seferinde daha sarhos cikmasi, sonunda yokus asagi, bos viteste, altina iseyerek eve gelmemiz,
gecenin 1inde gelip sacma sapan yemekler istemesi,
yurtdisina tasinildiginda anneye saka yollu, siritarak "biliyosun burda sana dokunam, vuramam" deyisi,
anneye o.ospu diye bagirisi,
ve diger nice igrenc hatiralari suratini her gordugumde bana hatirlatan yaratik.
yabancilara kendisinden bahsederken "dad" yerine isteksizce, "father" kelimesi kullanilir.
yaslaninca g.t korkusundan dindar ayaklarina yatmaya baslamis bu adam, bana google'da sigara icenlerin ve alkoliklerin ortalama yasam surelerini aratmistir bircok defa. istatistiklere gore birkac senesi kaldi neyse ki.
bana biraktiklari:
anksiyete bozuklugu,
yaz kis botla dolasmak,
her an sadece iki bavula sigacak kadar esya sahibi olmak,
yuksek sesle konusulmasindan nefret etmek,
kufurlu konusmadan nefret etmek,
en ufak ses veya isikta uyanmak,
hic bir sekilde kavgaya bulasmamak,
kiz arkadasla (gelecekte esle) yuzde yuz kavgasiz bir birliktelik,
kisacasi onun davranislarinin tam tersini yapmak.
artik kendisiyle sadece birakacagi maddi mirastan dolayi konusulan yabanci, kisi.
bir baska gun, begenmedigi pismis yumurtalari odanin duvarina atmasi,
anneme s.ktir git diye bagirislari,
bos bira siselerinin onundeki masada dizilisi,
arkadaslarin evlerine gidildiginde anne-babanin kavga etmiyor, ve babanin icmiyor olmasina sasirmak,
yaklasik 6 yasindayken bayiye bira almaya gonderilmem,
o meyhanede sarhos olurken arabada onu beklemem, ara sira yasiyomuyum diye cikip kontrol etmesi, her seferinde daha sarhos cikmasi, sonunda yokus asagi, bos viteste, altina iseyerek eve gelmemiz,
gecenin 1inde gelip sacma sapan yemekler istemesi,
yurtdisina tasinildiginda anneye saka yollu, siritarak "biliyosun burda sana dokunam, vuramam" deyisi,
anneye o.ospu diye bagirisi,
ve diger nice igrenc hatiralari suratini her gordugumde bana hatirlatan yaratik.
yabancilara kendisinden bahsederken "dad" yerine isteksizce, "father" kelimesi kullanilir.
yaslaninca g.t korkusundan dindar ayaklarina yatmaya baslamis bu adam, bana google'da sigara icenlerin ve alkoliklerin ortalama yasam surelerini aratmistir bircok defa. istatistiklere gore birkac senesi kaldi neyse ki.
bana biraktiklari:
anksiyete bozuklugu,
yaz kis botla dolasmak,
her an sadece iki bavula sigacak kadar esya sahibi olmak,
yuksek sesle konusulmasindan nefret etmek,
kufurlu konusmadan nefret etmek,
en ufak ses veya isikta uyanmak,
hic bir sekilde kavgaya bulasmamak,
kiz arkadasla (gelecekte esle) yuzde yuz kavgasiz bir birliktelik,
kisacasi onun davranislarinin tam tersini yapmak.
artik kendisiyle sadece birakacagi maddi mirastan dolayi konusulan yabanci, kisi.
hayata küsme, ondan nefret etme nedenidir. tanrının varlığından bile şüphe ettirir.
(bkz: hoh yap diyen anne)
kendisiyle oturup tom waits'in Alcoholic Psychedelia albümünü baştan sona dinlemek istediğim babadır. herkes kaçar, biz ararız amına koyim.
benim babam alkolik ve aramız iyi değil. ama çok şey öğretti bana. onun bize davrandığı gibi sevdiklerime asla davranmayağım en önemli ders oldu.
annelere atılan sebepsiz dayakların faili olan orospu çocuklarıdırlar bunlar.
bir hayatın kaymasına neden olan bir orospu çocukluğu hem de.
artık yaşadıklarına dayanamayan gencecik fidan gibi bir annenin çenesinin altına silahı dayayıp ateş etmesine vardıracak kadar uzanan bir orospu çocukluğu.
ardında 4 çocuk bırakmaya kadar varan hem de. 5 yaşındaki oğlunun annesinin intiharını izlemesine sebep olan bir şey bu.
''kapa gözlerini''... o gün bugündür gözlerini kapatmaya korkan bir çocuğa sebep olmaktır.
ve yıllar sonra sancılı bir kanser hastalığı neticesinde geberip gitmektir karşılığı. az; yetmez.
aranızda babasız büyüyenler vardır mutlaka.
babanızın böyle biri olma ihtimalinden tanrının sizi kurtarmış olmasına şükredin; kızmayın.
çünkü babalar dünyanın en iğrenç varlığına dönüşme konusunda uzmanlardır.
alkolik babalar yaşama hakkı olmayan insanlardır. çünkü kendi kirli dünyasına çocuklarını ve eşini de alet ettiği için.
onlara yaşam hakkı tanımamalıyız. onlar ölmeli hem de en acıklı şekilde.
bugün bir tanesi öldü... umarım hepsi bir bir ölür...
bir hayatın kaymasına neden olan bir orospu çocukluğu hem de.
artık yaşadıklarına dayanamayan gencecik fidan gibi bir annenin çenesinin altına silahı dayayıp ateş etmesine vardıracak kadar uzanan bir orospu çocukluğu.
ardında 4 çocuk bırakmaya kadar varan hem de. 5 yaşındaki oğlunun annesinin intiharını izlemesine sebep olan bir şey bu.
''kapa gözlerini''... o gün bugündür gözlerini kapatmaya korkan bir çocuğa sebep olmaktır.
ve yıllar sonra sancılı bir kanser hastalığı neticesinde geberip gitmektir karşılığı. az; yetmez.
aranızda babasız büyüyenler vardır mutlaka.
babanızın böyle biri olma ihtimalinden tanrının sizi kurtarmış olmasına şükredin; kızmayın.
çünkü babalar dünyanın en iğrenç varlığına dönüşme konusunda uzmanlardır.
alkolik babalar yaşama hakkı olmayan insanlardır. çünkü kendi kirli dünyasına çocuklarını ve eşini de alet ettiği için.
onlara yaşam hakkı tanımamalıyız. onlar ölmeli hem de en acıklı şekilde.
bugün bir tanesi öldü... umarım hepsi bir bir ölür...
ne kotu seydir bilir misiniz bu zamana kadar baba sevgisine hasret kalmak... babam yaninda ama en sadik evladi onun her zaman yaninda, alkol (!)...
kendimi bildim bileli o meret onun esi, evladi, yasami... baba(m) yanimda ama hasretim ben sevgisine. onun hayati vazgecemedigi alkolu ve kuslari... rezillik diz boyu hala su mubarek gunlerde bile icer.. eskiden icmezdi ama bu sene iciyor iste.. nedenini sormustum kucukken nedn baba neden iciyorsun diye derttenmis oyle demisti bana.
her gun ama hergun hic aksatmadan mutlaja icer sinunda ne mi olur? husran, gozyasi, kalp kirikligi...
reva mi lan bize ne sucumz var bizim. her gun diger gunlerden beter..
biktim cok biktim.. kucukken asik oldugum adamin usanmak bilmez rezilliklerinden cok biktim. 20 yasindayim daha yolun basindayim ama yoruldu yurek.. her gece gizli gizli aglayip ertesi gun hicbisi olmamiscasina yasamaktan yoruldum. birazcik sevgi birazcik huzur istiyorum yok yok! olmuyo bisi var bu evde adim attigimda urperiyorum korkuyorum. korkuyorum cok korkuyorum anneme yasattiklarini tekrar yasatmasindan korkuyorum. neden baba neden? bu sebepsiz kalp kirikliklari neden? biz ne zaman senunle baba kiz olacagiz? ne zaman birlikte konusup omzuna yattigimda saclarimi oksayacaksin ne zaman guleryuzle eve girip bize gostermedigin sevgini gostereceksin? ne zaman??
sen var ya hic biseye layik drgilsin. seni eskiden seviyordum. ilk askimdin srn benim. bazen nefret ettiriyordun kendinden. o nefret bile sana deger verdigimin kanitiydi... biliyor musun BABA senden artik nefret bile edemiyorum . sana karsi hissedemiyorum artik hic bisey...
ozlemini duydugum sevgisine doydugum basimi omzuna yatip uyudugum ogutleriyle kavruldugum o esi bulunmaz birtanecik babama sesleniyorum(!)
artik sana deger bile veremiyorum!!!
kendimi bildim bileli o meret onun esi, evladi, yasami... baba(m) yanimda ama hasretim ben sevgisine. onun hayati vazgecemedigi alkolu ve kuslari... rezillik diz boyu hala su mubarek gunlerde bile icer.. eskiden icmezdi ama bu sene iciyor iste.. nedenini sormustum kucukken nedn baba neden iciyorsun diye derttenmis oyle demisti bana.
her gun ama hergun hic aksatmadan mutlaja icer sinunda ne mi olur? husran, gozyasi, kalp kirikligi...
reva mi lan bize ne sucumz var bizim. her gun diger gunlerden beter..
biktim cok biktim.. kucukken asik oldugum adamin usanmak bilmez rezilliklerinden cok biktim. 20 yasindayim daha yolun basindayim ama yoruldu yurek.. her gece gizli gizli aglayip ertesi gun hicbisi olmamiscasina yasamaktan yoruldum. birazcik sevgi birazcik huzur istiyorum yok yok! olmuyo bisi var bu evde adim attigimda urperiyorum korkuyorum. korkuyorum cok korkuyorum anneme yasattiklarini tekrar yasatmasindan korkuyorum. neden baba neden? bu sebepsiz kalp kirikliklari neden? biz ne zaman senunle baba kiz olacagiz? ne zaman birlikte konusup omzuna yattigimda saclarimi oksayacaksin ne zaman guleryuzle eve girip bize gostermedigin sevgini gostereceksin? ne zaman??
sen var ya hic biseye layik drgilsin. seni eskiden seviyordum. ilk askimdin srn benim. bazen nefret ettiriyordun kendinden. o nefret bile sana deger verdigimin kanitiydi... biliyor musun BABA senden artik nefret bile edemiyorum . sana karsi hissedemiyorum artik hic bisey...
ozlemini duydugum sevgisine doydugum basimi omzuna yatip uyudugum ogutleriyle kavruldugum o esi bulunmaz birtanecik babama sesleniyorum(!)
artik sana deger bile veremiyorum!!!
karşısındakileri çaresiz bırakan baba(!)dır.
Ah ah benim babam.Baba bile demek istemiyorum.
Başlığı görünce biraz hüzünlendim.Allah Kimseye Bağımlılık yaşatmasın Üstelik Alkol bağımlılığı.
Evin tek kardeşiyseniz.Ve babanız annenize şiddet uyguluyorsa.Ve bunu gördüğünüz halde hiç bir şey yapamamanız.Okadar kötü bir durum ki allah kimseye vermesin demekten başka bir çare gelmiyor elime.Hadi yurt dışı olsa belki bir şeyler olur.Türkiyede pek zannetmiyorum.
Başlığı görünce biraz hüzünlendim.Allah Kimseye Bağımlılık yaşatmasın Üstelik Alkol bağımlılığı.
Evin tek kardeşiyseniz.Ve babanız annenize şiddet uyguluyorsa.Ve bunu gördüğünüz halde hiç bir şey yapamamanız.Okadar kötü bir durum ki allah kimseye vermesin demekten başka bir çare gelmiyor elime.Hadi yurt dışı olsa belki bir şeyler olur.Türkiyede pek zannetmiyorum.
Malesef benim babamdır. Her allahın günü içiyor ve haliyle huzursuz bir ortam.
Edit: bunu yazarken kapı açıldı ve o geldi. huzursuzlandım hemen.
Edit: tek kardeşim.
Edit: bunu yazarken kapı açıldı ve o geldi. huzursuzlandım hemen.
Edit: tek kardeşim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar