bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- uludağ sözlüğün ınstagrama dönmesi5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- beyaz otomobil satın almak9
- nervio'nun memleketi3
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- haksızsam haksızsın deyin2
- iş kadını yazarlar2
- paris te son tango5
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- park etmek sanatı4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- sol tarafın inzal olması3
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- kız ismet2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- yer çekimine küsmek3
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- karaağaç ev fiyatları2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- spor sonrası pazularını öpmek2
- cuckold erkek5
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
ne kotu seydir bilir misiniz bu zamana kadar baba sevgisine hasret kalmak... babam yaninda ama en sadik evladi onun her zaman yaninda, alkol (!)...
kendimi bildim bileli o meret onun esi, evladi, yasami... baba(m) yanimda ama hasretim ben sevgisine. onun hayati vazgecemedigi alkolu ve kuslari... rezillik diz boyu hala su mubarek gunlerde bile icer.. eskiden icmezdi ama bu sene iciyor iste.. nedenini sormustum kucukken nedn baba neden iciyorsun diye derttenmis oyle demisti bana.
her gun ama hergun hic aksatmadan mutlaja icer sinunda ne mi olur? husran, gozyasi, kalp kirikligi...
reva mi lan bize ne sucumz var bizim. her gun diger gunlerden beter..
biktim cok biktim.. kucukken asik oldugum adamin usanmak bilmez rezilliklerinden cok biktim. 20 yasindayim daha yolun basindayim ama yoruldu yurek.. her gece gizli gizli aglayip ertesi gun hicbisi olmamiscasina yasamaktan yoruldum. birazcik sevgi birazcik huzur istiyorum yok yok! olmuyo bisi var bu evde adim attigimda urperiyorum korkuyorum. korkuyorum cok korkuyorum anneme yasattiklarini tekrar yasatmasindan korkuyorum. neden baba neden? bu sebepsiz kalp kirikliklari neden? biz ne zaman senunle baba kiz olacagiz? ne zaman birlikte konusup omzuna yattigimda saclarimi oksayacaksin ne zaman guleryuzle eve girip bize gostermedigin sevgini gostereceksin? ne zaman??
sen var ya hic biseye layik drgilsin. seni eskiden seviyordum. ilk askimdin srn benim. bazen nefret ettiriyordun kendinden. o nefret bile sana deger verdigimin kanitiydi... biliyor musun BABA senden artik nefret bile edemiyorum . sana karsi hissedemiyorum artik hic bisey...
ozlemini duydugum sevgisine doydugum basimi omzuna yatip uyudugum ogutleriyle kavruldugum o esi bulunmaz birtanecik babama sesleniyorum(!)
artik sana deger bile veremiyorum!!!
kendimi bildim bileli o meret onun esi, evladi, yasami... baba(m) yanimda ama hasretim ben sevgisine. onun hayati vazgecemedigi alkolu ve kuslari... rezillik diz boyu hala su mubarek gunlerde bile icer.. eskiden icmezdi ama bu sene iciyor iste.. nedenini sormustum kucukken nedn baba neden iciyorsun diye derttenmis oyle demisti bana.
her gun ama hergun hic aksatmadan mutlaja icer sinunda ne mi olur? husran, gozyasi, kalp kirikligi...
reva mi lan bize ne sucumz var bizim. her gun diger gunlerden beter..
biktim cok biktim.. kucukken asik oldugum adamin usanmak bilmez rezilliklerinden cok biktim. 20 yasindayim daha yolun basindayim ama yoruldu yurek.. her gece gizli gizli aglayip ertesi gun hicbisi olmamiscasina yasamaktan yoruldum. birazcik sevgi birazcik huzur istiyorum yok yok! olmuyo bisi var bu evde adim attigimda urperiyorum korkuyorum. korkuyorum cok korkuyorum anneme yasattiklarini tekrar yasatmasindan korkuyorum. neden baba neden? bu sebepsiz kalp kirikliklari neden? biz ne zaman senunle baba kiz olacagiz? ne zaman birlikte konusup omzuna yattigimda saclarimi oksayacaksin ne zaman guleryuzle eve girip bize gostermedigin sevgini gostereceksin? ne zaman??
sen var ya hic biseye layik drgilsin. seni eskiden seviyordum. ilk askimdin srn benim. bazen nefret ettiriyordun kendinden. o nefret bile sana deger verdigimin kanitiydi... biliyor musun BABA senden artik nefret bile edemiyorum . sana karsi hissedemiyorum artik hic bisey...
ozlemini duydugum sevgisine doydugum basimi omzuna yatip uyudugum ogutleriyle kavruldugum o esi bulunmaz birtanecik babama sesleniyorum(!)
artik sana deger bile veremiyorum!!!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar