bugün
- online yazarlar7
- nofap5
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- sedat pekmez18
- tekerlek kaşar3
- tarot falına inanan salak8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- kadınlar neden aldatır16
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- devşirmelik makamı13
- diamond bosphoruss denen yazar8
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- 2026 dünya kupası14
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- futbol7
- yedi bela hüsnü'deki yadigar2
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak3
- fransız arabaları3
- lionel messi11
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- bazı alimler2
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- cayenne4
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
az zamanda çok büyük işler yapmış dokuzuncu nesil yazar, örnek şahsiyet. tebrik ediyorum.
(bkz: babanın ölmesi #16332815) artık babasız biri olduğumdan mıdır nedir bilmiyorum ama baya baya iç burkmuştur. allah kendisine sabır versin. bundan sonra yüzü hep güler inş. adı sonbahar ise gönlü ilk bahar olur inş.
ve unutmasın hayat inadına güzel olacak. inadına !
ve unutmasın hayat inadına güzel olacak. inadına !
(#15479636)güzel yazmış.
Geçen gün izmir uçuşunda karşılaştık, kendisine torpil yaptım. iki tane kek verdim. neyse ki torpil işe yaramış. beni şişman, kezban kılıklı olarak anlatmamış. (#16594969)
uludağ sözlükte şu kısa zamanda gördüğüm nadir bulunan kültürlü , bilgi birikimi yüksek , "düzgün" yazarlardan. Umarım biraz daha artar bu oran...
hatırlıyorum adın bahardı.
sözlükte konuşulması gereken konuların da olduğu güzel başlıklar açıyor, sürekli belden aşşağı başlıkların olduğu '' uludağ sözlük'' için, bulunmaz bir velinimet.. daha bol yazsın efendim..
tartışma kültürü gelişir inşallah sözlükte.
tartışma kültürü gelişir inşallah sözlükte.
tekrar belirteyim;
yazdıkları sözlükte daha önce de bahsedilen konularla aynı minvalde şikayetler.
bu şikayetleri belirtmek için okunabilitesi yksek yeni fakat diğerleri ile aynı başlıkları kullanıyor, yani aramaya inanmadan aynı başlıkları farklı şekillerde açıyor. açığı yakalanınca ağlıyor. nasıl olur yea, bir insanın açıkları yüzüne bu kadar mı vurulur falan diyor. "yanlış oldu kusura bakma" yerine, "yahu bunları neden herkese afişe ediyorsun" gibi bir mantık ile savunma yapıyor.
kendisinden istenilen, geresiz acitasyonlar ve demogojiler ile laf kalabalığı yapmaması, kimse ona entrylerin sonuna "amk" koy demiyor. kendisine yapılan eleştirileri ise, işine geldiği yerden cevaplaması ise komik. bu entryi şikayet edip sildirene kadar adam gibi cevap ver madem haklısın sayın yazar?
--spoiler--
#16609978
nolu entryde yazdıkları ile çelişmiş şahsiyet, arkadaş kim ne derse desin amk bildiğimden şaşmayacağım!!!
demiş ki, insanlar korkuyor bu konularda yazmaktan, ego tatmını ıcın, karma için yazıyorlar... demeye getirmiş
yazı üç dört paragraf, tek tek okudum, bir satırında ne türküm ne kürdüm demiş, madem o kadar delikanlı yazıyorsun, madem o kadar sağlam yazarsın, yazsana türk kürt sorunu hakkında bişeyler o başlığın altına, desene kürtler eziliyor, git hüseyin aygün başlığının altına deki gerillanın onurlu mücadelesine kayıtsız kalamamıştır?
yada git de deki; o hakkari de bdp konvoyunun önünü kesen pkklıları alkışlayanlarda kürttü, kürt ve pkk aynı amaca hizmet eder.
hadi konuş madem ne şiş yansın ne kebap diyorsun, konuş o zaman ağzının dolusuyla bunları???
neyse imamın koy götüne, imam gene birilerine çatıyor değil mi? amk böyle sistemin de böyle işin de, ulan ne zaman desek ki bu böyle yapıyor,biz suçlu oluyoruz. olsun arkadaşım herkes adam olsun, kimse kendiyle çelişmesin yoksa gelir sizin tabirinizle nickaltınıza sıçar giderim.
edit:) yapamadık şöyle bi kulis arkadaş. *
--spoiler--
yazdıkları sözlükte daha önce de bahsedilen konularla aynı minvalde şikayetler.
bu şikayetleri belirtmek için okunabilitesi yksek yeni fakat diğerleri ile aynı başlıkları kullanıyor, yani aramaya inanmadan aynı başlıkları farklı şekillerde açıyor. açığı yakalanınca ağlıyor. nasıl olur yea, bir insanın açıkları yüzüne bu kadar mı vurulur falan diyor. "yanlış oldu kusura bakma" yerine, "yahu bunları neden herkese afişe ediyorsun" gibi bir mantık ile savunma yapıyor.
kendisinden istenilen, geresiz acitasyonlar ve demogojiler ile laf kalabalığı yapmaması, kimse ona entrylerin sonuna "amk" koy demiyor. kendisine yapılan eleştirileri ise, işine geldiği yerden cevaplaması ise komik. bu entryi şikayet edip sildirene kadar adam gibi cevap ver madem haklısın sayın yazar?
--spoiler--
#16609978
nolu entryde yazdıkları ile çelişmiş şahsiyet, arkadaş kim ne derse desin amk bildiğimden şaşmayacağım!!!
demiş ki, insanlar korkuyor bu konularda yazmaktan, ego tatmını ıcın, karma için yazıyorlar... demeye getirmiş
yazı üç dört paragraf, tek tek okudum, bir satırında ne türküm ne kürdüm demiş, madem o kadar delikanlı yazıyorsun, madem o kadar sağlam yazarsın, yazsana türk kürt sorunu hakkında bişeyler o başlığın altına, desene kürtler eziliyor, git hüseyin aygün başlığının altına deki gerillanın onurlu mücadelesine kayıtsız kalamamıştır?
yada git de deki; o hakkari de bdp konvoyunun önünü kesen pkklıları alkışlayanlarda kürttü, kürt ve pkk aynı amaca hizmet eder.
hadi konuş madem ne şiş yansın ne kebap diyorsun, konuş o zaman ağzının dolusuyla bunları???
neyse imamın koy götüne, imam gene birilerine çatıyor değil mi? amk böyle sistemin de böyle işin de, ulan ne zaman desek ki bu böyle yapıyor,biz suçlu oluyoruz. olsun arkadaşım herkes adam olsun, kimse kendiyle çelişmesin yoksa gelir sizin tabirinizle nickaltınıza sıçar giderim.
edit:) yapamadık şöyle bi kulis arkadaş. *
--spoiler--
az da ben eleştiriyim yazarlığını.
süper mevzulara giriyorsun sazı alıyorsun eline ama çalmıyorsun. yazabilme yeteneğini kullanmıyorsun. şurda iki lafı biraraya getirebilen bir elin parmaklarını geçmiyecek kadın yazarlardansın ancak bu çekingen tavrın çok daha iyi olmanı engelliyor. ben bu kızın ne çakallık olsun ne de populizm olsun diye hiçbişey yaptığına inanmıyorum. yapısı ve tarzı böyle bence.
sevgili adimsonbahar kimselere aldırmadan düşüncelerini özgürce anlat. yoksa insanları ötekileştirmeme çaban seni tanımayanlar için populizm sanılacak her zaman. iyi bayramlar bu arada güzel insan.
süper mevzulara giriyorsun sazı alıyorsun eline ama çalmıyorsun. yazabilme yeteneğini kullanmıyorsun. şurda iki lafı biraraya getirebilen bir elin parmaklarını geçmiyecek kadın yazarlardansın ancak bu çekingen tavrın çok daha iyi olmanı engelliyor. ben bu kızın ne çakallık olsun ne de populizm olsun diye hiçbişey yaptığına inanmıyorum. yapısı ve tarzı böyle bence.
sevgili adimsonbahar kimselere aldırmadan düşüncelerini özgürce anlat. yoksa insanları ötekileştirmeme çaban seni tanımayanlar için populizm sanılacak her zaman. iyi bayramlar bu arada güzel insan.
nickini gördükçe sevindiğim yazar. Gerçekten yazar ama yazılarına bakıyorum, sıkmıyor, okutturuyor, düşündürüyor.
...Ve eski, tek yaprak bayram kartlarında yazıldığı gibi:
Bayramınız Kutlu Olsun
dileklerimi sunduğum yazar.
Bayramınız Kutlu Olsun
dileklerimi sunduğum yazar.
kızsa biz de yazalım olum bi' haberdar edin. coşmuşunuz yine.
entry'lerini okumadan güne başlamadığım über semptik, başarılı yazar.
entry'lerini okumadan güne başlamadığım über semptik, başarılı yazar.
Takip ettiğim 3-5 yazardan biri, vurucu tespitleri, nev-i şahsına münhasır bilme biçimi, kültürel yetkinliği sola kavisli muz ortaları, çıkarılması imkansız backhandleri, rakibi kontrpiyede bırakan topsuz koşuları ile olağandışı eserler ortaya koyuyor.
Entrylerini okumadan güne başlamam, başlayanlardan da hoşlanmam.
Velhasılı badi tuşu olsa direk eklerim.
Entrylerini okumadan güne başlamam, başlayanlardan da hoşlanmam.
Velhasılı badi tuşu olsa direk eklerim.
sözlükte ki en sevdiğim yazardır, can dostumdur kendisi. *
yıllardan yollarda adım adım
üşüttü kalbimi kapkara kış
eserek geçtim, sonbahar adım
yaz işledim içime hep nakış nakış
bahardı özlemi ağrılı kalbin
heyhat!
sonbahar oldu dermanı derdin
aldırma adıma, içim delice yazdır
ardımda yıllarım, kış gibi beyazdır...
üşüttü kalbimi kapkara kış
eserek geçtim, sonbahar adım
yaz işledim içime hep nakış nakış
bahardı özlemi ağrılı kalbin
heyhat!
sonbahar oldu dermanı derdin
aldırma adıma, içim delice yazdır
ardımda yıllarım, kış gibi beyazdır...
http://www.youtube.com/watch?v=922hVr6kRgM
sonbahar gibi kadından sonbahar gibi şarkı.
bunlar senin rengin, biliyorsun.
sonbahar gibi kadından sonbahar gibi şarkı.
bunlar senin rengin, biliyorsun.
(#16727742) çok yanlış bilen yazar.
üç beş kendini bilmez dışında hiç görmedik böyle aydın.
örnek bekleriz kendisinden.
üç beş kendini bilmez dışında hiç görmedik böyle aydın.
örnek bekleriz kendisinden.
(#16736961)
son yazdıklarında daraldığını hissettiğim yazar. ben kendisini çok seviyorum. buradaki duruşunu takdir ediyorum. kimselere aldırmamasını, keyfini bozmamasını istiyorum. sen başkalarının derdini bile dert eden başka bir kalpsin çünkü.
son yazdıklarında daraldığını hissettiğim yazar. ben kendisini çok seviyorum. buradaki duruşunu takdir ediyorum. kimselere aldırmamasını, keyfini bozmamasını istiyorum. sen başkalarının derdini bile dert eden başka bir kalpsin çünkü.
zannımca bir öfkeyle uçurttu kendisini. oysa hiç gerek yoktu. sözlükte hiç birşeyi gereğinden fazla ciddiye almamak gerektiğini öğrendiğinde geri dönecektir muhtemelen.
dilenen odur.
dilenen odur.
gidişiyle üzen yazar. bekleyeceğiz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar