bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- 2026 dünya kupası22
- yaşamak üzerine2
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- fas6
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- japonya4
- anın fotoğrafı2
- velvet13
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- bosna hersek3
- sözlük kızlarının vücutları15
- moğolistan2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- ekonomi3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- cezayir2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- bir insana inanmak2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kolu kıllı kız3
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arnavutluk2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- ona bir şey söyle10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- türk moğol kardeştir3
- çekya3
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- avustralya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
tekrar belirteyim;
yazdıkları sözlükte daha önce de bahsedilen konularla aynı minvalde şikayetler.
bu şikayetleri belirtmek için okunabilitesi yksek yeni fakat diğerleri ile aynı başlıkları kullanıyor, yani aramaya inanmadan aynı başlıkları farklı şekillerde açıyor. açığı yakalanınca ağlıyor. nasıl olur yea, bir insanın açıkları yüzüne bu kadar mı vurulur falan diyor. "yanlış oldu kusura bakma" yerine, "yahu bunları neden herkese afişe ediyorsun" gibi bir mantık ile savunma yapıyor.
kendisinden istenilen, geresiz acitasyonlar ve demogojiler ile laf kalabalığı yapmaması, kimse ona entrylerin sonuna "amk" koy demiyor. kendisine yapılan eleştirileri ise, işine geldiği yerden cevaplaması ise komik. bu entryi şikayet edip sildirene kadar adam gibi cevap ver madem haklısın sayın yazar?
--spoiler--
#16609978
nolu entryde yazdıkları ile çelişmiş şahsiyet, arkadaş kim ne derse desin amk bildiğimden şaşmayacağım!!!
demiş ki, insanlar korkuyor bu konularda yazmaktan, ego tatmını ıcın, karma için yazıyorlar... demeye getirmiş
yazı üç dört paragraf, tek tek okudum, bir satırında ne türküm ne kürdüm demiş, madem o kadar delikanlı yazıyorsun, madem o kadar sağlam yazarsın, yazsana türk kürt sorunu hakkında bişeyler o başlığın altına, desene kürtler eziliyor, git hüseyin aygün başlığının altına deki gerillanın onurlu mücadelesine kayıtsız kalamamıştır?
yada git de deki; o hakkari de bdp konvoyunun önünü kesen pkklıları alkışlayanlarda kürttü, kürt ve pkk aynı amaca hizmet eder.
hadi konuş madem ne şiş yansın ne kebap diyorsun, konuş o zaman ağzının dolusuyla bunları???
neyse imamın koy götüne, imam gene birilerine çatıyor değil mi? amk böyle sistemin de böyle işin de, ulan ne zaman desek ki bu böyle yapıyor,biz suçlu oluyoruz. olsun arkadaşım herkes adam olsun, kimse kendiyle çelişmesin yoksa gelir sizin tabirinizle nickaltınıza sıçar giderim.
edit:) yapamadık şöyle bi kulis arkadaş. *
--spoiler--
yazdıkları sözlükte daha önce de bahsedilen konularla aynı minvalde şikayetler.
bu şikayetleri belirtmek için okunabilitesi yksek yeni fakat diğerleri ile aynı başlıkları kullanıyor, yani aramaya inanmadan aynı başlıkları farklı şekillerde açıyor. açığı yakalanınca ağlıyor. nasıl olur yea, bir insanın açıkları yüzüne bu kadar mı vurulur falan diyor. "yanlış oldu kusura bakma" yerine, "yahu bunları neden herkese afişe ediyorsun" gibi bir mantık ile savunma yapıyor.
kendisinden istenilen, geresiz acitasyonlar ve demogojiler ile laf kalabalığı yapmaması, kimse ona entrylerin sonuna "amk" koy demiyor. kendisine yapılan eleştirileri ise, işine geldiği yerden cevaplaması ise komik. bu entryi şikayet edip sildirene kadar adam gibi cevap ver madem haklısın sayın yazar?
--spoiler--
#16609978
nolu entryde yazdıkları ile çelişmiş şahsiyet, arkadaş kim ne derse desin amk bildiğimden şaşmayacağım!!!
demiş ki, insanlar korkuyor bu konularda yazmaktan, ego tatmını ıcın, karma için yazıyorlar... demeye getirmiş
yazı üç dört paragraf, tek tek okudum, bir satırında ne türküm ne kürdüm demiş, madem o kadar delikanlı yazıyorsun, madem o kadar sağlam yazarsın, yazsana türk kürt sorunu hakkında bişeyler o başlığın altına, desene kürtler eziliyor, git hüseyin aygün başlığının altına deki gerillanın onurlu mücadelesine kayıtsız kalamamıştır?
yada git de deki; o hakkari de bdp konvoyunun önünü kesen pkklıları alkışlayanlarda kürttü, kürt ve pkk aynı amaca hizmet eder.
hadi konuş madem ne şiş yansın ne kebap diyorsun, konuş o zaman ağzının dolusuyla bunları???
neyse imamın koy götüne, imam gene birilerine çatıyor değil mi? amk böyle sistemin de böyle işin de, ulan ne zaman desek ki bu böyle yapıyor,biz suçlu oluyoruz. olsun arkadaşım herkes adam olsun, kimse kendiyle çelişmesin yoksa gelir sizin tabirinizle nickaltınıza sıçar giderim.
edit:) yapamadık şöyle bi kulis arkadaş. *
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar