bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- anın görüntüsü23
- öldükten sonra bana ne olacak3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- cilveli dişi yazar botu2
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- çift katlı otobüs3
- kemalist dünya24
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- true'nun çaylak olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- japonya7
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
Ay kız sonunda oluyor galiba.
görsel
görsel
Acaba gerçekten adi bir kari mi? Yazarı.
Afedersin memesi küçük diyenler oldu. Benim bildiğim adikari, bunun altında kalmaz, hodri meydan der!!
Bu sabah da hersey böyle başlamıştı.
Bu sabah da hersey böyle başlamıştı.
ay açıklama yapmış kıçım. *
bacım sen fotoğraf at sana atma demiyoruz hobi olarak yine at!
ancak burada yobaz kesim var, adın çıkar maazallah.
hani şu oturduğunuz mahallelerde dedikoducu komşu teyzeler var ya, hah işte o teyzelerden burda bolca var.
biri de demiş ki mastürbasyon malzemesi.
lan saf. sen o resim ile mastürbasyon yapıyorsan amk senin ben!
o kadar mı ezik ve siliksin.
neyse bacım kıskandırıyorsun ne yalan söyleyim yapma böyle şeyler.
valla kadın başıma ben bile bi yükseldim yani.
bende kalp, tansiyon ve şeker var hıkkk diye giderim valla.
bacım sen fotoğraf at sana atma demiyoruz hobi olarak yine at!
ancak burada yobaz kesim var, adın çıkar maazallah.
hani şu oturduğunuz mahallelerde dedikoducu komşu teyzeler var ya, hah işte o teyzelerden burda bolca var.
biri de demiş ki mastürbasyon malzemesi.
lan saf. sen o resim ile mastürbasyon yapıyorsan amk senin ben!
o kadar mı ezik ve siliksin.
neyse bacım kıskandırıyorsun ne yalan söyleyim yapma böyle şeyler.
valla kadın başıma ben bile bi yükseldim yani.
bende kalp, tansiyon ve şeker var hıkkk diye giderim valla.
Aha aciklama yapmis. Simdi anliyomusun lan beni? Simdi ok by.
(bkz: adikari/#28372638)
öncelikle ebenizi sikeyim.
o değil de kızı zall takip ediyor, siz daha neyin "sözlük kurallarına aykırı, ortamı bozuyor, lanet olsun" tribindesiniz ben onu anlamadım.
edit: zall takibi bırakmış lan pardon. aşklarını gözden uzak yaşamaya karar verdiler herhalde. *
öncelikle ebenizi sikeyim.
o değil de kızı zall takip ediyor, siz daha neyin "sözlük kurallarına aykırı, ortamı bozuyor, lanet olsun" tribindesiniz ben onu anlamadım.
edit: zall takibi bırakmış lan pardon. aşklarını gözden uzak yaşamaya karar verdiler herhalde. *
Kadın bikinili bir fotoğraf attı. Başlık sol frameden inmedi kaç saatir. Vay amk nickaltı almak için iyi yöntem. Bikini.
Arkadaşlar inanmicaksınız ama ben de görmedim...
Ayrıca bikinili foto atmak ne ya. Ne yaşadın sen bilmem ki.
Ayrıca bikinili foto atmak ne ya. Ne yaşadın sen bilmem ki.
yetişemedim. (bkz: swh)
Hani bikinili fotoğrafı nerede? dediğim yazardır. Bilen birisi beni aydınlatabilir mi?
meshuuur fotosunu gormek nasip olmadi bi turlu.
eğer 20 gün kadar önce aydın'da, chaplin cafe civarında oldu ise görmüş olduğum kız kişisi. 15 gün de olabilir emin değilim. bu kanıyı nick altındaki ifşa fotoğraflarına dayanarak ortaya çıkarıyorum tabii.
ulan 94 tane nickalti bir bikini yüzünden mi girilmiş yazık be. bu kadar mı yoklukta bu millet. artık bunu yazmamın zamanı gelmiş;
"bu yazıyı abazalara yazıyorum.
erotik sitelerde telekomünikasyon uyarısıyla karşılaşıyorsanız öncelikle chrome'u indireceksiniz. ardından "zenmate" isimli eklentiyi chrome üzerinde kurun. bu eklenti bilgisayarın dns'sini başka ülkeden giriyormuş gibi gösteriyor ve istediğiniz siteye girebiliyorsunuz. artık uzun zamandır giremediğiniz siteler elinizin ucunda.
eğer bu sitelere kanıt bırakmadan girmek isterseniz de "yeni gizli sekme" açın oradan girin. böylece sekmeyi kapattıgınız anda tüm veriler silinecek. artık site ismini de ben vermeyeyim bir zahmet. hadi elinize kuvvet."
"bu yazıyı abazalara yazıyorum.
erotik sitelerde telekomünikasyon uyarısıyla karşılaşıyorsanız öncelikle chrome'u indireceksiniz. ardından "zenmate" isimli eklentiyi chrome üzerinde kurun. bu eklenti bilgisayarın dns'sini başka ülkeden giriyormuş gibi gösteriyor ve istediğiniz siteye girebiliyorsunuz. artık uzun zamandır giremediğiniz siteler elinizin ucunda.
eğer bu sitelere kanıt bırakmadan girmek isterseniz de "yeni gizli sekme" açın oradan girin. böylece sekmeyi kapattıgınız anda tüm veriler silinecek. artık site ismini de ben vermeyeyim bir zahmet. hadi elinize kuvvet."
Vay amq, münevver ablagilin betonda basma donla halı yıkamaktan nerelere geldi olay!
Arkadaşlar özür dilerim, hepsi benim bok yemem oldu biraz da. Ama yeter artık de mi, güldük eğlendik falan, valla yeter. Bokunu çıkarmamak lazım.
Bir yazar.
Arkadaşlar özür dilerim, hepsi benim bok yemem oldu biraz da. Ama yeter artık de mi, güldük eğlendik falan, valla yeter. Bokunu çıkarmamak lazım.
Bir yazar.
arkadaşlar bursa'da lokma döktürmek isteyen olursa mesaj kutumdan ulaşsın bana.
(bkz: yuh amk) (bkz: o kadar olmus mu ya)
Borsada hisse olsa amına bile koyardı piyasanın.
nickini ikide bir göz ucuyla gördükçe yabancıca bi kelime sandığım yazar. şimdi ayıktım.
memesini filan paylaşmış heralde, öyle diyolar.
memesini filan paylaşmış heralde, öyle diyolar.
gereksiz prim.
Tek fotoyla 110 nick6 entrysi almakla kalmamış ne kadar abaza varsa ortaya çıkarmıştır. Ada'mın teki kızın vajinasına şiir yazdı bugün. Kadın dediğime bakmayın belki de bir erkek, bir troll ama tek fotoyla sözlüğü kasıp kavurdu.
(bkz: lanet karı)
Anlamadığım olay şu, paradise05 denen basit varlık 3 yılı aşkın bir süre sonra sözlüğe dönüp; yaşadıklarından utanmadan hala cinsel içerikli entry giriyorken bu kızın bikinili fotoğrafı konuşuluyor. He tabii ki adikari'nın yaptığına da tepkiliyim, Uludağ sözlük sonuçta burası ama bu kadar da abartılmaması gerek. Saçmalamayın olm ya.
gelen geçen vuruyordur. sözlük yollusu.
edit: tebrikler bacım güzel nickaltı kastın bugün.
edit: tebrikler bacım güzel nickaltı kastın bugün.
Üstüne çok gidiliyor. Ben bir beis gormuyorum bikinili fotoğraf konusunda. zaten antalyada çok var bikini.erkekler bile giyiyor bikini o derece.plajda bin kişinin gorduğunu buraya koymuş.bunlar hep renk yani. mozaik yapimiza katkı sağlayan hareketler.ikinci defa tebrik ederim şansını. Yanlış bikini tercihi konusunda da uyarıyorum ayrica.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar