bugün

adikari

(bkz: adikari/#28372638)

öncelikle ebenizi sikeyim.

o değil de kızı zall takip ediyor, siz daha neyin "sözlük kurallarına aykırı, ortamı bozuyor, lanet olsun" tribindesiniz ben onu anlamadım.

edit: zall takibi bırakmış lan pardon. aşklarını gözden uzak yaşamaya karar verdiler herhalde. *
© copyright 2005 - 2026