bugün
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir inanır8
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek4
- kürtçülük5
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- velvet26
- dedehatun'un elleri2
- sedat pekmez21
- salak erkek neden bu kadar çok7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- aile evinde yaşamak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- kemalist dünya19
- kürtçülerin algıları4
- ktç abinin çaylak olması5
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler2
- günün şiiri3
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- galatasaray lobisi11
- ciguli kral2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- ingiliz aksanı6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- 2026 dünya kupası25
- ismet gürbüz2
- herzevekil'in biraz şey olması6
- tavuk iskender4
- borsa istanbul2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- beşar esad3
- birader yazar olmak13
- çomar putu4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
Yine meme capsi atıp ilgi görmedi sandığım yazar.
Yine Çaylak bacı. Cinsiyetçi yönetimce tüm kızlar bir bir çaylak. Kınıyorum. Kızlar küfür edebilmeli. Kızlar forumsal takılabilmeli, kızlar bir üstteki entiriye cevap niteliğinde yazabilmeli, sözlük içi nikaltı atışabilmeli.
Kadınlar çiçektir. Sözlük kadınlarla güzeldir. Pozitif ayrımcılığa eveeettt ama nerdeee
Ne ise, sessizlerin sesi olmak kadrolu bir çaylak olarak vazifemiz, yılmıyor çaylak çaylak entiri kasıyor, entirilerine şuradan ulaşabilirsiniz;
http://adikari.uludagsozluk.com
Kadınlar çiçektir. Sözlük kadınlarla güzeldir. Pozitif ayrımcılığa eveeettt ama nerdeee
Ne ise, sessizlerin sesi olmak kadrolu bir çaylak olarak vazifemiz, yılmıyor çaylak çaylak entiri kasıyor, entirilerine şuradan ulaşabilirsiniz;
http://adikari.uludagsozluk.com
artıcıbaşı yazar. bas bas bas. kolonlar inlesin.
lan o değil de kızı zall takip ediyor.
siz de boş boş uludağ sözlük başlığı altında "göt, meme başlıkları lölölö" deyin.
hey yavrum hey.
siz de boş boş uludağ sözlük başlığı altında "göt, meme başlıkları lölölö" deyin.
hey yavrum hey.
instagraminda takipcilerini costuruyor .
Aynen çok adam akıllı yazardı.
Lan ne içiyorsunuz da bu kafayı yaptı amk ne yazmış ki bugüne kadar dişiliğinden başka? Anavatan kan ağlıyor esprisi yapan kız ne kadar iyi bir yazar olabilir? Bu kadar yalamayın belki iş çıkar diye.
Lan ne içiyorsunuz da bu kafayı yaptı amk ne yazmış ki bugüne kadar dişiliğinden başka? Anavatan kan ağlıyor esprisi yapan kız ne kadar iyi bir yazar olabilir? Bu kadar yalamayın belki iş çıkar diye.
Arkadaşlar hazır mıyız?
Çaylaklığın bitti mi kardeşim dediğim yazar. Gerçekte tanısanız çok seversiniz.
Adikari dönüyormuş, imana geldim ben namaza falan başlarım.
Dönüşünü bir meme capsiyle kutlaması beklenen yazar.
Bacım tersten çekinip at.
Geldiyse hoş gelmiş yazarı.
Kız fotograf attıgında bu kadar nick altı almıyordu. Gelişme var.
Bir yazar.
Geldiyse hoş gelmiş yazarı.
Kız fotograf attıgında bu kadar nick altı almıyordu. Gelişme var.
Bir yazar.
sözlükte beni en çok üzen kadın yazardır kendisi,
sen gel memeni paylaş, bacaklarını paylaş(instagram) sıçarken ki halini paylaş, ama hala insanların ilgisini çekme.bakın bu dramdır.
ne ise biz yine de diyelim ki; umut fakirin ekmeğidir.devam etsin, kolay gelsin.
sen gel memeni paylaş, bacaklarını paylaş(instagram) sıçarken ki halini paylaş, ama hala insanların ilgisini çekme.bakın bu dramdır.
ne ise biz yine de diyelim ki; umut fakirin ekmeğidir.devam etsin, kolay gelsin.
(#29211791)
bacım vallahi güldürdün. şimdiye kadar troll olmaya çalışıp vasatroll olanı gördük. humanistim diyip pkk sempatizanı olup çıkanı gördük. gözümü paylaşcam elimi paylaşcam dalağımı paylaşıcam diyip puzzle olanı gördük. ama popi olucam diye meminto resmi atıp popi olamayıp kezban bile diye anılmayan başarısız bir ilgi müsveddesini ilk defa görüyoruz.
saygılar sevgiler hörmetler sunduğumuz bir yazar.
bacım vallahi güldürdün. şimdiye kadar troll olmaya çalışıp vasatroll olanı gördük. humanistim diyip pkk sempatizanı olup çıkanı gördük. gözümü paylaşcam elimi paylaşcam dalağımı paylaşıcam diyip puzzle olanı gördük. ama popi olucam diye meminto resmi atıp popi olamayıp kezban bile diye anılmayan başarısız bir ilgi müsveddesini ilk defa görüyoruz.
saygılar sevgiler hörmetler sunduğumuz bir yazar.
Nefes almasına rağmen uludağ gibi bir yerde prim yapamayan yazar.*
Kek bile daha çekici bu arada. Eheh.
Anasının yaptığı keki ben yaptım diye yutturan yazar.*
bacım yaptığın kek ıslak kek valla feci halde belli yazarı.
musluğun altına mı tuttun onu!
musluğun altına mı tuttun onu!
Ben yokken kekler, pastalar yapan yazar. Bana bir kere pasta yaptı onca senede daha da yok.
Zaten kabarmayinca "islak kek"!
Beceremeyen yapmasin bacım.
Beceremeyen yapmasin bacım.
Olmayan ingilizcesiyle hava atmayi seven yazar.
Arkadaşlar ben bu kıza çok özeniyorum, instagramını gördüm, üç aydır tatilde, üç ay ya, hep denizde, hep havuzda, yatta, çok ciddiyim, lüks yaşam, kankiler boy boy, yakışıklı delikanlılar falan, eğlence kahkaha, çatım çatım çatladım, en sevmediğim insan modeli, o kadar tatil yapılır mı arkadaşım,
Ben de aldım evden kilim bakkal hüseyin abi de lipton şemsiyesi verdi sağ olsun, evde kek poça yaptım da erikli halk plajına gittim, de 1000tane foto çektim havalara doyamadım, çarşı iznine çıkmış, yüz üstü kumsala gömülmüş esmer esmer delikanlılarla kesiştim en fazla, çingenelerden süt mısır ile simit aldım da yedim, çok özendim lan...
Kız sürekli ama sürekli tatilde, bikini günlük giysisi olmuş,
Allahım hayat buna güzel.
Ben de aldım evden kilim bakkal hüseyin abi de lipton şemsiyesi verdi sağ olsun, evde kek poça yaptım da erikli halk plajına gittim, de 1000tane foto çektim havalara doyamadım, çarşı iznine çıkmış, yüz üstü kumsala gömülmüş esmer esmer delikanlılarla kesiştim en fazla, çingenelerden süt mısır ile simit aldım da yedim, çok özendim lan...
Kız sürekli ama sürekli tatilde, bikini günlük giysisi olmuş,
Allahım hayat buna güzel.
Aha 0fu0 laf etti baçım tam bir üstad kendisi, yaptığı bir pastayı gördüm, gerçek gül yapraklarını serbetlemiş mi şekerlemiş mi, gül sepeti yapmış tam bir şah eser olmuş, ondan öğrenecek çok şeysimiz var, hocam el ver bize,
görsel
Ben de şeftalili yaptım, kim kısır yapıyor.
(Borcamlar da aynımış bak)
görsel
Ben de şeftalili yaptım, kim kısır yapıyor.
(Borcamlar da aynımış bak)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar