bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet23
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- dincilerin ingiltere sevdası4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- sedat pekmez14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek2
- birader yazar olmak13
- sıcaktan ağlamak2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- maklube2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- duş almak2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- adana kızları2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- sigmund freud'un koltuğu4
- seri gizli artı oy veren melek3
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
çok boş konuşan yazarimsi.
türkiye' ye real madridi tanıtan geseli ergen.
evet agustos 2000de los galactitos diye gecinen takimi yenip super kupayi turkiyeye getirip reali turkiyeye tanittik .
maksimum 16 yaşında. adebayor yazmayı bile bilmiyo, bıdı bıdı beşiktaş başlıklarının altında öter. aciz.
insanın ne diyo la bu değişik diyesi geliyor.
futboldan sanildigi kadar bile anlamayan troll bozuntusu. onbirlerin son durumunu temsili olarak aciklayan yazar.
-siz şike yok dersiniz ben adalet derim
-siz ergen dersiniz ben uefa aldigimizda 13 yasindaydim yani o zamanlar sizden daha akıllıydım buna emin olabilirsiniz
-benim takımım turkiyenin en temiz takımıdır sizin gibi adımız şikeye karısmadı .
-siz ergen dersiniz ben uefa aldigimizda 13 yasindaydim yani o zamanlar sizden daha akıllıydım buna emin olabilirsiniz
-benim takımım turkiyenin en temiz takımıdır sizin gibi adımız şikeye karısmadı .
prim yapmak için haddini bilmeden Fenerbahçeye dil uzatma cüretinde bulunan basit insan.
http://www.uludagsozluk.com/e/25005993/
nedense hiç güldürmedi. yani espri kötü degil bence, hatta bu espri bile degil ki, duygulandım bile.
sorun sende değil bende olabilir.
nedense hiç güldürmedi. yani espri kötü degil bence, hatta bu espri bile degil ki, duygulandım bile.
sorun sende değil bende olabilir.
sırf gercekleri soyledigi icin sevilmeyen, şikeci angry birdslerin pek sevmediği ultraslan yazar. tamam 11. nesil falan olabilirim ama en azından temiz, namuslu ve alnı açık kulubum var yani .inadına galatasaray .d
ultratravesti grubuna üye olan evlat olsa eldivenle dahi sevilemeyecek birisidir kendisi. Bide kulübüne namuslu alnı açık falan demeleri var insanı güldürür. Ula önce bi verginizi ödeyinde sonra adamlıktan bahsedin.
çaylak olmaktan bıkmayan yazar. Fenerbahçe'ye saygı duyacaksınız. ya seve seve ya da..
benim gibi galatasaraylı olsa da, fenerbahçe ve beşiktaş' a yaptığı kırıcı çıkışları üzülerek seyrettiğim, bu yüzden donuza eklemeye karar verdiğim yazar. bu vesileyle sözlüğe donuzu getiren zall' a teşekkürü borç bilirim.
şüphesiz atarlı bir ergen.
trolldur kendileri.
Muhtemelen 10 yaşında olan ve bu entrymi eksileyecek olan keko.
çaylak olmuş yazar. kimin canı istedi galiba? * bundan sonra adabınla yaz tosun.
ırkçı, alevileri sevmeyen yazardır. (bkz: #26952113)
(#27219609) güldürmüştür.
en fazla 99 yada 2000 li yazar.
beşiktaş yendikce bunun göt oluşlarını gördükçe mutluluktan zevk alıyorum.
yahu çocuktur kızmayayim diyorum ama bazen sik sik yorumlar yapıyo, ağır tahrik sebebi çocuk demeyip dovesi geliyo insanın.
edit: donuz. nasıl unuturum.
beşiktaş yendikce bunun göt oluşlarını gördükçe mutluluktan zevk alıyorum.
yahu çocuktur kızmayayim diyorum ama bazen sik sik yorumlar yapıyo, ağır tahrik sebebi çocuk demeyip dovesi geliyo insanın.
edit: donuz. nasıl unuturum.
Her zaman,her yerde doğruları söyleyen,bildiği yoldan şaşmayan,öyle çaylak falan olucam diye korkmayan(ki bu zamana kadar 50 kere oldum)
hani demirden korksan,trene bimmeiz...
hani demirden korksan,trene bimmeiz...
Kardeş sen futbol konuşma bokunu çıkarıyorsun demek istediğim yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar