bugün
- üniversitelerin gereksiz olması8
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- cemevinde hain kemal sloganları5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- kemalist dünya7
- aile evinde yaşamak4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı7
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- nilsu berfin aktaş3
- allah5
- okulların kapanması2
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- şile2
- kemalistler8
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- devlet bahçeli3
- aşure3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- 2026 dünya kupası22
- venezuela6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- en son ne aldınız2
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- uğurcan çakır2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- falıma bakmak isteyen var mı24
çok boş konuşan yazarimsi.
türkiye' ye real madridi tanıtan geseli ergen.
evet agustos 2000de los galactitos diye gecinen takimi yenip super kupayi turkiyeye getirip reali turkiyeye tanittik .
maksimum 16 yaşında. adebayor yazmayı bile bilmiyo, bıdı bıdı beşiktaş başlıklarının altında öter. aciz.
insanın ne diyo la bu değişik diyesi geliyor.
futboldan sanildigi kadar bile anlamayan troll bozuntusu. onbirlerin son durumunu temsili olarak aciklayan yazar.
-siz şike yok dersiniz ben adalet derim
-siz ergen dersiniz ben uefa aldigimizda 13 yasindaydim yani o zamanlar sizden daha akıllıydım buna emin olabilirsiniz
-benim takımım turkiyenin en temiz takımıdır sizin gibi adımız şikeye karısmadı .
-siz ergen dersiniz ben uefa aldigimizda 13 yasindaydim yani o zamanlar sizden daha akıllıydım buna emin olabilirsiniz
-benim takımım turkiyenin en temiz takımıdır sizin gibi adımız şikeye karısmadı .
prim yapmak için haddini bilmeden Fenerbahçeye dil uzatma cüretinde bulunan basit insan.
http://www.uludagsozluk.com/e/25005993/
nedense hiç güldürmedi. yani espri kötü degil bence, hatta bu espri bile degil ki, duygulandım bile.
sorun sende değil bende olabilir.
nedense hiç güldürmedi. yani espri kötü degil bence, hatta bu espri bile degil ki, duygulandım bile.
sorun sende değil bende olabilir.
sırf gercekleri soyledigi icin sevilmeyen, şikeci angry birdslerin pek sevmediği ultraslan yazar. tamam 11. nesil falan olabilirim ama en azından temiz, namuslu ve alnı açık kulubum var yani .inadına galatasaray .d
ultratravesti grubuna üye olan evlat olsa eldivenle dahi sevilemeyecek birisidir kendisi. Bide kulübüne namuslu alnı açık falan demeleri var insanı güldürür. Ula önce bi verginizi ödeyinde sonra adamlıktan bahsedin.
çaylak olmaktan bıkmayan yazar. Fenerbahçe'ye saygı duyacaksınız. ya seve seve ya da..
benim gibi galatasaraylı olsa da, fenerbahçe ve beşiktaş' a yaptığı kırıcı çıkışları üzülerek seyrettiğim, bu yüzden donuza eklemeye karar verdiğim yazar. bu vesileyle sözlüğe donuzu getiren zall' a teşekkürü borç bilirim.
şüphesiz atarlı bir ergen.
trolldur kendileri.
Muhtemelen 10 yaşında olan ve bu entrymi eksileyecek olan keko.
çaylak olmuş yazar. kimin canı istedi galiba? * bundan sonra adabınla yaz tosun.
ırkçı, alevileri sevmeyen yazardır. (bkz: #26952113)
(#27219609) güldürmüştür.
en fazla 99 yada 2000 li yazar.
beşiktaş yendikce bunun göt oluşlarını gördükçe mutluluktan zevk alıyorum.
yahu çocuktur kızmayayim diyorum ama bazen sik sik yorumlar yapıyo, ağır tahrik sebebi çocuk demeyip dovesi geliyo insanın.
edit: donuz. nasıl unuturum.
beşiktaş yendikce bunun göt oluşlarını gördükçe mutluluktan zevk alıyorum.
yahu çocuktur kızmayayim diyorum ama bazen sik sik yorumlar yapıyo, ağır tahrik sebebi çocuk demeyip dovesi geliyo insanın.
edit: donuz. nasıl unuturum.
Her zaman,her yerde doğruları söyleyen,bildiği yoldan şaşmayan,öyle çaylak falan olucam diye korkmayan(ki bu zamana kadar 50 kere oldum)
hani demirden korksan,trene bimmeiz...
hani demirden korksan,trene bimmeiz...
Kardeş sen futbol konuşma bokunu çıkarıyorsun demek istediğim yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar