bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- sözlüğün tadının kaçması4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- bitcoin2
- 2026 dünya kupası22
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- türk kızı egosu6
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- allah2
- dünya11
- futbol17
- kadınların yanlış yapması3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- mutluluğun fark edilmemesi8
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- günün şiiri3
çok boş konuşan yazarimsi.
türkiye' ye real madridi tanıtan geseli ergen.
evet agustos 2000de los galactitos diye gecinen takimi yenip super kupayi turkiyeye getirip reali turkiyeye tanittik .
maksimum 16 yaşında. adebayor yazmayı bile bilmiyo, bıdı bıdı beşiktaş başlıklarının altında öter. aciz.
insanın ne diyo la bu değişik diyesi geliyor.
futboldan sanildigi kadar bile anlamayan troll bozuntusu. onbirlerin son durumunu temsili olarak aciklayan yazar.
-siz şike yok dersiniz ben adalet derim
-siz ergen dersiniz ben uefa aldigimizda 13 yasindaydim yani o zamanlar sizden daha akıllıydım buna emin olabilirsiniz
-benim takımım turkiyenin en temiz takımıdır sizin gibi adımız şikeye karısmadı .
-siz ergen dersiniz ben uefa aldigimizda 13 yasindaydim yani o zamanlar sizden daha akıllıydım buna emin olabilirsiniz
-benim takımım turkiyenin en temiz takımıdır sizin gibi adımız şikeye karısmadı .
prim yapmak için haddini bilmeden Fenerbahçeye dil uzatma cüretinde bulunan basit insan.
http://www.uludagsozluk.com/e/25005993/
nedense hiç güldürmedi. yani espri kötü degil bence, hatta bu espri bile degil ki, duygulandım bile.
sorun sende değil bende olabilir.
nedense hiç güldürmedi. yani espri kötü degil bence, hatta bu espri bile degil ki, duygulandım bile.
sorun sende değil bende olabilir.
sırf gercekleri soyledigi icin sevilmeyen, şikeci angry birdslerin pek sevmediği ultraslan yazar. tamam 11. nesil falan olabilirim ama en azından temiz, namuslu ve alnı açık kulubum var yani .inadına galatasaray .d
ultratravesti grubuna üye olan evlat olsa eldivenle dahi sevilemeyecek birisidir kendisi. Bide kulübüne namuslu alnı açık falan demeleri var insanı güldürür. Ula önce bi verginizi ödeyinde sonra adamlıktan bahsedin.
çaylak olmaktan bıkmayan yazar. Fenerbahçe'ye saygı duyacaksınız. ya seve seve ya da..
benim gibi galatasaraylı olsa da, fenerbahçe ve beşiktaş' a yaptığı kırıcı çıkışları üzülerek seyrettiğim, bu yüzden donuza eklemeye karar verdiğim yazar. bu vesileyle sözlüğe donuzu getiren zall' a teşekkürü borç bilirim.
şüphesiz atarlı bir ergen.
trolldur kendileri.
Muhtemelen 10 yaşında olan ve bu entrymi eksileyecek olan keko.
çaylak olmuş yazar. kimin canı istedi galiba? * bundan sonra adabınla yaz tosun.
ırkçı, alevileri sevmeyen yazardır. (bkz: #26952113)
(#27219609) güldürmüştür.
en fazla 99 yada 2000 li yazar.
beşiktaş yendikce bunun göt oluşlarını gördükçe mutluluktan zevk alıyorum.
yahu çocuktur kızmayayim diyorum ama bazen sik sik yorumlar yapıyo, ağır tahrik sebebi çocuk demeyip dovesi geliyo insanın.
edit: donuz. nasıl unuturum.
beşiktaş yendikce bunun göt oluşlarını gördükçe mutluluktan zevk alıyorum.
yahu çocuktur kızmayayim diyorum ama bazen sik sik yorumlar yapıyo, ağır tahrik sebebi çocuk demeyip dovesi geliyo insanın.
edit: donuz. nasıl unuturum.
Her zaman,her yerde doğruları söyleyen,bildiği yoldan şaşmayan,öyle çaylak falan olucam diye korkmayan(ki bu zamana kadar 50 kere oldum)
hani demirden korksan,trene bimmeiz...
hani demirden korksan,trene bimmeiz...
Kardeş sen futbol konuşma bokunu çıkarıyorsun demek istediğim yazar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar