bugün

adabayor34

http://www.uludagsozluk.com/e/25005993/

nedense hiç güldürmedi. yani espri kötü degil bence, hatta bu espri bile degil ki, duygulandım bile.

sorun sende değil bende olabilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026