bugün

adabayor34

-siz şike yok dersiniz ben adalet derim
-siz ergen dersiniz ben uefa aldigimizda 13 yasindaydim yani o zamanlar sizden daha akıllıydım buna emin olabilirsiniz
-benim takımım turkiyenin en temiz takımıdır sizin gibi adımız şikeye karısmadı .
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026