bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet23
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- dincilerin ingiltere sevdası4
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- sözlük yazarlarının yemek menüleri3
- hızlı para kazanmanın yolları14
- sedat pekmez14
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek2
- birader yazar olmak13
- sıcaktan ağlamak2
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- allah9
- maklube2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- galatasaray lobisi9
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- duş almak2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- adana kızları2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- sigmund freud'un koltuğu4
- seri gizli artı oy veren melek3
- 26 haziran 20264
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- devletin her şeye karışması3
- egay sucukcu birader2
ösym takvimi aciklayarak herkese oha yani dedirttirmistir. hazirlanan arkadaslar icin sinavlar temmuza cekilmistir. ben tatile felan gidicektim temmuz nedir.
http://www.osym.gov.tr/TR...i-aciklandi-10112017.html
http://www.osym.gov.tr/TR...i-aciklandi-10112017.html
Tarih çalışırken mesaj geldi ve sınavın 22 temmuzda olduğunu öğrendim. Daha çok varmış ya diyerek kapadım kitabı. Ama daha ales var yds var. Yıldım.
öabt yer değişikliği olur mu acaba ilk sınav sonrası bilen aydınlatsın.ÖSYM merkezlerinden başvuru yapacaklarda bilgi edinip paylaşırsa sevinirim.
Çalışan herkesin istediğini alması dileğiyle.
Çalışan herkesin istediğini alması dileğiyle.
taze badem bıyıklıların, siyin cimhirbişkinimiza hizmet için seçileceği sınav.
15 temmuzla ne alakası var yoksa seni de mi ihraç ettiler?
t: bir sınav.
t: bir sınav.
an itibariyle basvurumu yaptığım sınav..
Hiç çalışmadan girecegim sınav.
Ben hiç çalışmadan 67 aldım. Bu sefer 120 soruda 90 doğru yapmayı planlıyorum. Umarım kazanabiliriz.
En az 1 milyon giren olur.
Dün itibariyle başvuru süresi bitmiştir ve benim bu gün aklıma geldi. Umarım uzantılır.
zor, umut bağlanmayacak sınav.
herkes girmeden birkaç sene önce gidin ales, yds'e girin de yüksek lisansa başlayın bari. hiç değilse belki kars'a, ardahan'a falan asistan olursunuz.
az kaldı o kadrolar da dolacak zaten.
herkes girmeden birkaç sene önce gidin ales, yds'e girin de yüksek lisansa başlayın bari. hiç değilse belki kars'a, ardahan'a falan asistan olursunuz.
az kaldı o kadrolar da dolacak zaten.
yarın ben de girecem. soruları göreyim ortamdaki havayı tenefüs edeyim başka amacım yok. umarım sınava geç kalmam. 15 dakika kuralı burada da var sanırım. kalem silgi götürmeyin ösym verecek. *
bu sene bir çılgınlık yapıp girmeyeceğim sınavdır, girecek olanlara başarılar diliyorum.
Yıkıkları oyalamak için yapılan beyin yoksunu sınav.
GiREN BÜTÜN ARKADAŞLARA BASARLAR DEDiĞiM SINAV.
yarın yaklaşık 2.000.000 kisiye girecek sinav..
not: büyük ihtimalle fetocular yıne sınav sorularını araklamistir
türbanlı bacilar
badem bıyık abiler yine malı hamuduyla götürecek
sizde ağlayıp osbir çekin amk...
not: büyük ihtimalle fetocular yıne sınav sorularını araklamistir
türbanlı bacilar
badem bıyık abiler yine malı hamuduyla götürecek
sizde ağlayıp osbir çekin amk...
Umarim herkes hak ettiği puani alir ve hakkiyla memur olur.
Sabah 10'dan sonra içeri giriş yok. Ona göre kendinizi ayarlayın.
Herkese bol şans.
Herkese bol şans.
Herkesin emeğinin karşılığını almasını istediğim, benim de katılacağım sınav.
Herkesin emeğinin karşılığını almaması dileğiyle. Sadece ben kazanayım istiyorum. Yeter lan!!
bugünde açıklanmamış.
Atanamaadiiim.
Benden olmaz zaten demiştim. Neyse ki uzak diyarlarda yanına geleyim diye bekleyen kimse yok da gönül rahatlığıyla özel sektörün kopeee olmaya devam edicem.
Teşekkürler hayat. Teşekkürler kendim.
Benden olmaz zaten demiştim. Neyse ki uzak diyarlarda yanına geleyim diye bekleyen kimse yok da gönül rahatlığıyla özel sektörün kopeee olmaya devam edicem.
Teşekkürler hayat. Teşekkürler kendim.
açıklanmıştır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar