bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- galatasaray lobisi2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- uğurcan çakır2
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- türk kızı egosu6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- dünya11
- futbol17
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üniversitelerin gereksiz olması3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- bitcoin2
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- düşün ki o bunu okuyor16
- kadınların yanlış yapması3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- kıskanmak7
- am okşama4
- sözlük kızlarının vücutları15
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- kemal kılıçdaroğlu18
- pkk nasıl biter5
ösym takvimi aciklayarak herkese oha yani dedirttirmistir. hazirlanan arkadaslar icin sinavlar temmuza cekilmistir. ben tatile felan gidicektim temmuz nedir.
http://www.osym.gov.tr/TR...i-aciklandi-10112017.html
http://www.osym.gov.tr/TR...i-aciklandi-10112017.html
Tarih çalışırken mesaj geldi ve sınavın 22 temmuzda olduğunu öğrendim. Daha çok varmış ya diyerek kapadım kitabı. Ama daha ales var yds var. Yıldım.
öabt yer değişikliği olur mu acaba ilk sınav sonrası bilen aydınlatsın.ÖSYM merkezlerinden başvuru yapacaklarda bilgi edinip paylaşırsa sevinirim.
Çalışan herkesin istediğini alması dileğiyle.
Çalışan herkesin istediğini alması dileğiyle.
taze badem bıyıklıların, siyin cimhirbişkinimiza hizmet için seçileceği sınav.
15 temmuzla ne alakası var yoksa seni de mi ihraç ettiler?
t: bir sınav.
t: bir sınav.
an itibariyle basvurumu yaptığım sınav..
Hiç çalışmadan girecegim sınav.
Ben hiç çalışmadan 67 aldım. Bu sefer 120 soruda 90 doğru yapmayı planlıyorum. Umarım kazanabiliriz.
En az 1 milyon giren olur.
Dün itibariyle başvuru süresi bitmiştir ve benim bu gün aklıma geldi. Umarım uzantılır.
zor, umut bağlanmayacak sınav.
herkes girmeden birkaç sene önce gidin ales, yds'e girin de yüksek lisansa başlayın bari. hiç değilse belki kars'a, ardahan'a falan asistan olursunuz.
az kaldı o kadrolar da dolacak zaten.
herkes girmeden birkaç sene önce gidin ales, yds'e girin de yüksek lisansa başlayın bari. hiç değilse belki kars'a, ardahan'a falan asistan olursunuz.
az kaldı o kadrolar da dolacak zaten.
yarın ben de girecem. soruları göreyim ortamdaki havayı tenefüs edeyim başka amacım yok. umarım sınava geç kalmam. 15 dakika kuralı burada da var sanırım. kalem silgi götürmeyin ösym verecek. *
bu sene bir çılgınlık yapıp girmeyeceğim sınavdır, girecek olanlara başarılar diliyorum.
Yıkıkları oyalamak için yapılan beyin yoksunu sınav.
GiREN BÜTÜN ARKADAŞLARA BASARLAR DEDiĞiM SINAV.
yarın yaklaşık 2.000.000 kisiye girecek sinav..
not: büyük ihtimalle fetocular yıne sınav sorularını araklamistir
türbanlı bacilar
badem bıyık abiler yine malı hamuduyla götürecek
sizde ağlayıp osbir çekin amk...
not: büyük ihtimalle fetocular yıne sınav sorularını araklamistir
türbanlı bacilar
badem bıyık abiler yine malı hamuduyla götürecek
sizde ağlayıp osbir çekin amk...
Umarim herkes hak ettiği puani alir ve hakkiyla memur olur.
Sabah 10'dan sonra içeri giriş yok. Ona göre kendinizi ayarlayın.
Herkese bol şans.
Herkese bol şans.
Herkesin emeğinin karşılığını almasını istediğim, benim de katılacağım sınav.
Herkesin emeğinin karşılığını almaması dileğiyle. Sadece ben kazanayım istiyorum. Yeter lan!!
bugünde açıklanmamış.
Atanamaadiiim.
Benden olmaz zaten demiştim. Neyse ki uzak diyarlarda yanına geleyim diye bekleyen kimse yok da gönül rahatlığıyla özel sektörün kopeee olmaya devam edicem.
Teşekkürler hayat. Teşekkürler kendim.
Benden olmaz zaten demiştim. Neyse ki uzak diyarlarda yanına geleyim diye bekleyen kimse yok da gönül rahatlığıyla özel sektörün kopeee olmaya devam edicem.
Teşekkürler hayat. Teşekkürler kendim.
açıklanmıştır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar