bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ilgi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- düşük iq belirtileri5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- bugün de meme atan olmaması13
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- göbek adınız2
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- rabbin para vermesi4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- almanya5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- amerika birleşik devletleri6
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- terlikle dövmek2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- anın görüntüsü15
şanslı çocuklardır.
teknolojinin her türlü nimetinin içine doğmuşlardır.
siyah beyaz televizyon bilmezler.
cep telefonları onlar doğduklarında da vardı.
bilgisayarı büyüklerden daha iyi bilenleri vardır.
çok hazır cevaptırlar.
bilmişlerdir.
ukalalardır.
ama çok sevimlidirler.
teknolojinin her türlü nimetinin içine doğmuşlardır.
siyah beyaz televizyon bilmezler.
cep telefonları onlar doğduklarında da vardı.
bilgisayarı büyüklerden daha iyi bilenleri vardır.
çok hazır cevaptırlar.
bilmişlerdir.
ukalalardır.
ama çok sevimlidirler.
(bkz: aaa bu benim lan)
erkek versiyonları 3 4 sene sonra mesailerine gerçek anlamda başyacaklardır.
(bkz: milenyum çocukları)
yarısı 9 yaşını bitirmiş, 10 yaşından gün almış zatlardır.
yuh lan. ben 2000 yılını hatırlıyorum. o zaman yaşlanmaya başladık mı ne?*
yuh lan. ben 2000 yılını hatırlıyorum. o zaman yaşlanmaya başladık mı ne?*
bir turlu alisamadiklarim. 90 lilar gibi. araba mi lan bu?
şanssız çocuklardır,nedeni dünyanın her geçen yıl bok yoluna doğru ilerlemesi bu çocuklarda büyük bir ihtimal daha 13-14 yaşında içkiye sigaraya başlarlar.
yaşlarını en ufak bir zorluk çekmeden hesaplamaya bile gerek kalmadan bilecek insanlardır.
isimleri mertcan, berkcan, zartcan, zortcan, badesu, hedesu, hödösu olan çocuklardır. geleceğin tikileridirler.
ayrıca çok pis ayar veren yazarları da mevcut. inanılmaz zekice ayarlar veriyolar. herkesin anlayamayacağı türden.
kesinlikle şanssız çocuklardır. ben bile kendimi şanssız addederken 2000 doğumlu çocuklara acıyorum. ayrıca (bkz: dünyanın sonuna doğmuşum).
Önce "bilyoner com un en çok taraftara gsde demesi" şeklinde anlatım bozuklukları ile dolu bir bir başlık açmış, ardından başlığa yazdığı tırt entryler fazlaca eksi oy alınca entrylerin tamamını silmiş, devamında özel mesajlar yağdırmış ancak bir türlü cevap alamayınca başlık altıma "muhattab olunmaması gereken yazar"(ben kendisine onlarca mesaj attım cevap vermedi ya muhattab olmuyor işte garibim) şeklinde entry girmiş, beklediği artılar gelmeyip eksileri alınca onlarıda silmiş, devamında "hep eksiliyorlar beni hühühühü" şeklinde serzenişlerde bulunmuş, yazdığım entryler süper ayar içerikli diye düşünen bir yazarın içerisinde olduğumu iddia ettiği çocuklardır.
yukarıda yazılanları okuyarak kimin çocuk olduğuna siz karar verin.*
ağlama kekocan olur mu.*
yukarıda yazılanları okuyarak kimin çocuk olduğuna siz karar verin.*
ağlama kekocan olur mu.*
"millenium çocukları" olarak adlandırılan veletlerdir.
sıgara markası gibi çocuklardır.
"2000'den sonra çocuk mu doğar la?" sorusunu sordurur.
1988'de doğmuş bir insanın "88'liyim" diyişine hiçbir zaman ortak olamayacaklardır. "çift sıfırlıyım" demek mi daha garip, "2000'liyim" demek mi bilemedim. "Ankaralıyım" der gibi, herşeyi bi garip 2000li olmanın. yazarken bile absürd geldi bak.
akıl yaşları gelişmemiş insan denicek bir varlıktırlar.
(bkz: milenyum çocukları)
Milenyum çocukları diyorduk ama ergen ve özenti çocuklardır.
14 yaşındalar şu an. yıl 2070 olur ve kıyamet kopmazsa, 2000 yılında doğup hayatta kalanlar 70 yaşında olacak.
ne marifetleri varmış ne.
benden tam tamına 10 yaş küçüktürler.
1 kere sevişmeyi bırak tek kızı öpmüşlüğüm yok, kız kalkmış sevişmiş "bnm dğl hkkm kmse kmsye krşmz .s.s" diyor. benimde doğal hakkım ama sevişmiyorum abicim. sende şeyine sahip çık lütfen.
1 kere sevişmeyi bırak tek kızı öpmüşlüğüm yok, kız kalkmış sevişmiş "bnm dğl hkkm kmse kmsye krşmz .s.s" diyor. benimde doğal hakkım ama sevişmiyorum abicim. sende şeyine sahip çık lütfen.
en rahat olan insan grubudur. "yaşın kaç?" sorusunda matematikle hiç uğraşmayacaktırlar. içinde bulundukları yılı biliyorlarsa, o yılın son iki hanesidir. şanslı piçler.
kısa ve uzun 2000 olarak ikiye ayrılırlar.
pardon o sigara markasıydı.
doğum yılı 2000 olanlar bu kategoriye girer.
saygılar sunuyorum azizim...
pardon o sigara markasıydı.
doğum yılı 2000 olanlar bu kategoriye girer.
saygılar sunuyorum azizim...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar