bugün

2000 doğumlular

1988'de doğmuş bir insanın "88'liyim" diyişine hiçbir zaman ortak olamayacaklardır. "çift sıfırlıyım" demek mi daha garip, "2000'liyim" demek mi bilemedim. "Ankaralıyım" der gibi, herşeyi bi garip 2000li olmanın. yazarken bile absürd geldi bak.
© copyright 2005 - 2026