bugün
- velvet38
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez7
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- ciguli kral7
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- herkesle iyi anlaşan insan13
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- truesuzluk3
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- saraca finch house7
- star wars2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- japonya9
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- günün şiiri7
- cüneyt arkın3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti6
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı4
- bili bili yumurta3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı3
- anın görüntüsü24
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- kemalist dünya26
- kolombiya5
- 3 temmuz 2026 avustralya mısır maçı2
- amerika birleşik devletleri8
entry'ler (261)
holaa?? cidden özlenmedim mi .s.s
hayırlı uludağ'ım doğum günüm şerefine bugün bana mail göndermiş.
Sözlük duygularımı kabarttınız aşko :*
Selam ve dua ile <3
hayırlı uludağ'ım doğum günüm şerefine bugün bana mail göndermiş.
Sözlük duygularımı kabarttınız aşko :*
Selam ve dua ile <3
Bu adamın orta yaşlarını hatırlıyorum bi civcivi mi ördeği mi ne vardı. Free yaşar, mizacıyla güldürürdü.
(bkz: profesyonel kamikaze pilotu)
(bkz: profesyonel kamikaze pilotu)
7 sene oldu adını yaşatalı. Bir elin parmağını geçmeyen anıları yâd edeli tam 7 sene.
ilk önce mahalleler vardı aramızda sonra şehirler şimdi ise kıtalar.
Mümkün olabilecek şeyleri imkansızlığa sürüklemek en büyük başarımız oldu, kutlu olsun.
7 sene önce bir söz verdim "unutmadım, unutmayacağım" diye. Benimle birlikte sen de sözünde durmuşsun, unutamıyorsun.
Dönüp bakıyorum da, birbirimize engeller koymaktan başka bir işe yarayamamışız, yazık etmişiz.
Şimdi ise beraber mutlu olmak yerine pişmanlıklarımızı anlatıyoruz birbirimize. Bu zaman niye böyle geçti diye dizlerimizi dövüyoruz.
Her şeye rağmen, Birgün karşılıklı oturup bizi bize anlatır mıyız?
Hiç umut yokken bile kıtaları aşmayı göze alır mıyız?
Senden çıkardığım tek ders geç kalmak oldu. Ertelediğim ne varsa hepsi büyük pişmanlıklar olarak çaldı kapımı.
Ama şunu farkettim, Kaç sene geçerse geçsin benim mevsimlerim sana hep ilkbahar. . Her zaman yeni başlangıçların ilacı, rengarenk çiçeklerin coşkusu, miss kokusu, kışın kurumuşluğun telafisi. Öylesine taze, öylesine temiz...
ilk önce mahalleler vardı aramızda sonra şehirler şimdi ise kıtalar.
Mümkün olabilecek şeyleri imkansızlığa sürüklemek en büyük başarımız oldu, kutlu olsun.
7 sene önce bir söz verdim "unutmadım, unutmayacağım" diye. Benimle birlikte sen de sözünde durmuşsun, unutamıyorsun.
Dönüp bakıyorum da, birbirimize engeller koymaktan başka bir işe yarayamamışız, yazık etmişiz.
Şimdi ise beraber mutlu olmak yerine pişmanlıklarımızı anlatıyoruz birbirimize. Bu zaman niye böyle geçti diye dizlerimizi dövüyoruz.
Her şeye rağmen, Birgün karşılıklı oturup bizi bize anlatır mıyız?
Hiç umut yokken bile kıtaları aşmayı göze alır mıyız?
Senden çıkardığım tek ders geç kalmak oldu. Ertelediğim ne varsa hepsi büyük pişmanlıklar olarak çaldı kapımı.
Ama şunu farkettim, Kaç sene geçerse geçsin benim mevsimlerim sana hep ilkbahar. . Her zaman yeni başlangıçların ilacı, rengarenk çiçeklerin coşkusu, miss kokusu, kışın kurumuşluğun telafisi. Öylesine taze, öylesine temiz...
Üzüleceğim tek şey hiç anımız olmaması olur.
Bir de hiç bakamadığım yüzünü, unutacağım gerçeği. Onun dışında yokluğu pek bir şey farketmez benim için.
Bir de hiç bakamadığım yüzünü, unutacağım gerçeği. Onun dışında yokluğu pek bir şey farketmez benim için.
Balkondur.
Manzarası ne olursa olsun sandalyeni çekip eline çayını aldığında gökyüzünden bir parça görünüyorsa orası rahatladığın en güzel yer oluyor.
Manzarası ne olursa olsun sandalyeni çekip eline çayını aldığında gökyüzünden bir parça görünüyorsa orası rahatladığın en güzel yer oluyor.
görsel
Yeryüzünün altını, güneydoğu Anadolu.
Yeryüzünün altını, güneydoğu Anadolu.
Bırak bunun benim adıma ne olduğunu düşünmeyi, Tek şeyin, hiçbir şey olduğunu farkederken ekrandan boş bakışlarımı çekemedim bile.
silav xwişkên min. çavên te maç dikim.
görsel
Gözünü hafifçe yukarı çekerek daha iri görünmesini sağlayan badem göz,
Yanaklarını incelttiği bişektomi,
Yüze keskinlik vererek çene ucu dolgusu yaptırdığı jawline fille,
Düşük göz kapağını kaldırttığı Blefaroplasti,
Kaşlarını kaldırttığı Brow lifting olmadan bir hiç olan dünyaca ünlü seksi manken.
Bu arada Lip lifting, masseter gibi basit operasyonlara hiç girmiyorum bile.
Gözünü hafifçe yukarı çekerek daha iri görünmesini sağlayan badem göz,
Yanaklarını incelttiği bişektomi,
Yüze keskinlik vererek çene ucu dolgusu yaptırdığı jawline fille,
Düşük göz kapağını kaldırttığı Blefaroplasti,
Kaşlarını kaldırttığı Brow lifting olmadan bir hiç olan dünyaca ünlü seksi manken.
Bu arada Lip lifting, masseter gibi basit operasyonlara hiç girmiyorum bile.
(img:#2038119)
flormar fc72 chill out her sözlük kızında olması gereken bir oje. diğer nude renkleri es geçmemek lazım. fc serisi flormarın çıkardığı en mükemmel şey.
daha çok kışın tercih edilen seri benim yazımın da vazgeçilmezi olacak.
flormar fc72 chill out her sözlük kızında olması gereken bir oje. diğer nude renkleri es geçmemek lazım. fc serisi flormarın çıkardığı en mükemmel şey.
daha çok kışın tercih edilen seri benim yazımın da vazgeçilmezi olacak.
Genelde nefret kusmak için frame e gelen başlık.
Bir açıklık getirelim öyleyse.
Sanılanın aksine birbirine bağlı aile yapısı ve sıcakkanlı, içten, sempatik tavırlarıyla medeniyete ışık tutmuş, hoşgörü kavramını dünyaya tanıtmış millettir.
Fazla nüfuslu aileler, geniş akraba çevresi ile aşiret kavramını günümüze kadar taşımış; töredir, davadır, zoraki evliliklerdir bilmem ne kavramlarını terketmişlerdir.
Nefret edilecek hırsızlar, tacizciler, tecavüzcüler, katiller varken sürekli Kürtleri söz konusu edenler aynı çatı altında yaşadığı insanına ırkçı muamelesi yaparak bir kez daha mide bulandırmıştır.
görsel
Bir açıklık getirelim öyleyse.
Sanılanın aksine birbirine bağlı aile yapısı ve sıcakkanlı, içten, sempatik tavırlarıyla medeniyete ışık tutmuş, hoşgörü kavramını dünyaya tanıtmış millettir.
Fazla nüfuslu aileler, geniş akraba çevresi ile aşiret kavramını günümüze kadar taşımış; töredir, davadır, zoraki evliliklerdir bilmem ne kavramlarını terketmişlerdir.
Nefret edilecek hırsızlar, tacizciler, tecavüzcüler, katiller varken sürekli Kürtleri söz konusu edenler aynı çatı altında yaşadığı insanına ırkçı muamelesi yaparak bir kez daha mide bulandırmıştır.
görsel
Bekâret dediğiniz bu ilah
Ne gözle görülebilir bir nitelik
Ne de tabi başka bir harici duyguya
Ne bir yeri var ne de bir yurdu
Ne çıkar topraktan ne de kutsal bir kalıptan
Ne de girebilir bir şekle
Varlığı olmayan bir şey için övünme
hiç olmayan şeyler asla yitirilmez.
Christopher marlowe
Lanetli, gizlenmiş, uğrunda insan ölen, varlığından haberdar olunmadan kayboluşundan etkilenen bu varlığa önem yüklemek insanlığın insanlığa yaptığı en büyük kötülük bence. insan olabilmenin başlangıç noktası olan bu denli önemli bir organın aynı zamanda bir insanın sonu olabilmesi ne kadar üzücü.
halbuki önemli olabilmesi kıymet verilmesi anlamına gelmiyor mu?
Gelen 3-4 damla kan mı bizi ömür boyu ahlaklı ve namuslu yapar birilerinin gözünde? Gelmediyse cezası ölüm veya hapis midir, bedeni çürütmek midir?
Bırakın bu simgeleri bir ömre mal etmeyi, asıl önemli olan insan kalabilmeyi bilmektir.
görsel
Ne gözle görülebilir bir nitelik
Ne de tabi başka bir harici duyguya
Ne bir yeri var ne de bir yurdu
Ne çıkar topraktan ne de kutsal bir kalıptan
Ne de girebilir bir şekle
Varlığı olmayan bir şey için övünme
hiç olmayan şeyler asla yitirilmez.
Christopher marlowe
Lanetli, gizlenmiş, uğrunda insan ölen, varlığından haberdar olunmadan kayboluşundan etkilenen bu varlığa önem yüklemek insanlığın insanlığa yaptığı en büyük kötülük bence. insan olabilmenin başlangıç noktası olan bu denli önemli bir organın aynı zamanda bir insanın sonu olabilmesi ne kadar üzücü.
halbuki önemli olabilmesi kıymet verilmesi anlamına gelmiyor mu?
Gelen 3-4 damla kan mı bizi ömür boyu ahlaklı ve namuslu yapar birilerinin gözünde? Gelmediyse cezası ölüm veya hapis midir, bedeni çürütmek midir?
Bırakın bu simgeleri bir ömre mal etmeyi, asıl önemli olan insan kalabilmeyi bilmektir.
görsel
Sait Faik'in de dediği gibi;
Bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup, olan biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek.
Bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup, olan biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek.
"kıtlık zamanı insanları açlık değil, alışmış oldukları tokluk öldürür."
işte tam da böyle bizdeki. şuursuzca hareket etmek ve sadece kendini düşünmek.
yazık bu devletin sağlık çalışanına, polisine, jandarmasına. hizmet ettikleri insanlara bak.
işte tam da böyle bizdeki. şuursuzca hareket etmek ve sadece kendini düşünmek.
yazık bu devletin sağlık çalışanına, polisine, jandarmasına. hizmet ettikleri insanlara bak.
Şu dünyadaki her şeyin insandan daha üstün olduğunu öğretti.
Tecavüz ettiğiniz, dövdüğünüz, kestiğiniz, yaktığınız hayvanlar bile insandan daha özgür şimdi, daha üstün, daha serbest.
Bazen zevk olsun diye bazen yerine üç beş beton yığmak için katledilen (!) ağaçların sağladığı oksijene nasıl muhtaçmışız değil mi? Bırak onu, gölgesinde oturmaya bile hasretiz şuan.
Peki ya şimdi,
Yolduğunuz çiçeklerin, çimenlerin içinde dolaşmak ne de güzel olmaz mıydı?
Kirletmekten hiçbir zaman vazgeçmediğiniz o deniz kenarında bir yürüyüş tüm dertleri silmez miydi?
Ama yook, Kafayı bozduğumuz uğruna ne rantlara girdiğimiz savaş malzemelerinin faydası paha biçilemez, 3 liralık maske de neymiş!
Hele sağlık alanında kullanılan tıbbi malzemeler... ne gerek var canım üretmeye. istersek ithal ederiz bizde tükense de onlarda tükenmez!
Bize bir şey olmaz diye göğsümüzü geriyorduk, milyon küçük boyutta hayali bir virüsün oyuncağı olduk.
Zenginin malıyla çenemizi yorarken asıl önemli olanın sağlık olduğunu unuttuk.
Para, mal, mülk yerine Akıl - Beden sağlığı umarım tarihe ders olur.
Umarım bencilce yaşamanın bize çıkardığı fatura ve değil Türkiye tüm dünyanın bir daha eskisi gibi olmayacağı gerçeği hepimize ders olur.
Tecavüz ettiğiniz, dövdüğünüz, kestiğiniz, yaktığınız hayvanlar bile insandan daha özgür şimdi, daha üstün, daha serbest.
Bazen zevk olsun diye bazen yerine üç beş beton yığmak için katledilen (!) ağaçların sağladığı oksijene nasıl muhtaçmışız değil mi? Bırak onu, gölgesinde oturmaya bile hasretiz şuan.
Peki ya şimdi,
Yolduğunuz çiçeklerin, çimenlerin içinde dolaşmak ne de güzel olmaz mıydı?
Kirletmekten hiçbir zaman vazgeçmediğiniz o deniz kenarında bir yürüyüş tüm dertleri silmez miydi?
Ama yook, Kafayı bozduğumuz uğruna ne rantlara girdiğimiz savaş malzemelerinin faydası paha biçilemez, 3 liralık maske de neymiş!
Hele sağlık alanında kullanılan tıbbi malzemeler... ne gerek var canım üretmeye. istersek ithal ederiz bizde tükense de onlarda tükenmez!
Bize bir şey olmaz diye göğsümüzü geriyorduk, milyon küçük boyutta hayali bir virüsün oyuncağı olduk.
Zenginin malıyla çenemizi yorarken asıl önemli olanın sağlık olduğunu unuttuk.
Para, mal, mülk yerine Akıl - Beden sağlığı umarım tarihe ders olur.
Umarım bencilce yaşamanın bize çıkardığı fatura ve değil Türkiye tüm dünyanın bir daha eskisi gibi olmayacağı gerçeği hepimize ders olur.
Şu sıkıntılı günlerde moral olsun diye ayıcık delisi kendime hediyemdir.
(img:#1995570)
(img:#1995570)
Sizinle olan her şeye teşekkür edin.
görsel
görsel
Kağıdı sarıp sigara içiyor gibi yaptığımda annem plastik çorba kepçesiyle dövmüştü shshs.
"Biliyor musun Linda, hiç kimse vazgeçilmez değildir.
Ve hiç kimse, kendini vazgeçilmez sanan biri kadar aptal değildir.
Şüphesiz şu hayatta verdiğim en doğru karar, kendini vazgeçilmez sanan bir aptaldan uzaklaşmak oldu.
Hoşça kal."
Ve hiç kimse, kendini vazgeçilmez sanan biri kadar aptal değildir.
Şüphesiz şu hayatta verdiğim en doğru karar, kendini vazgeçilmez sanan bir aptaldan uzaklaşmak oldu.
Hoşça kal."