bugün
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım5
- true'nun çaylak olması14
- kadir inanır14
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- velvet28
- anın görüntüsü17
- kendi kendine gülmek2
- 27 haziran 20262
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- erleg han ile revani yemek3
- 26 haziran 20266
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- özlü sözler5
- yazarların iyi olduğu konular9
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kemalist dünya19
- seri gizli artı oy veren melek7
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- fransa3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- the saturdays2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bulla dava açmak3
- izmir de cami var mı2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- egay bey birader2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da5
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ktç abinin çaylak olması5
- bana dönmek istiyormuşsun2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
entry'ler (261)
holaa?? cidden özlenmedim mi .s.s
hayırlı uludağ'ım doğum günüm şerefine bugün bana mail göndermiş.
Sözlük duygularımı kabarttınız aşko :*
Selam ve dua ile <3
hayırlı uludağ'ım doğum günüm şerefine bugün bana mail göndermiş.
Sözlük duygularımı kabarttınız aşko :*
Selam ve dua ile <3
Bu adamın orta yaşlarını hatırlıyorum bi civcivi mi ördeği mi ne vardı. Free yaşar, mizacıyla güldürürdü.
(bkz: profesyonel kamikaze pilotu)
(bkz: profesyonel kamikaze pilotu)
7 sene oldu adını yaşatalı. Bir elin parmağını geçmeyen anıları yâd edeli tam 7 sene.
ilk önce mahalleler vardı aramızda sonra şehirler şimdi ise kıtalar.
Mümkün olabilecek şeyleri imkansızlığa sürüklemek en büyük başarımız oldu, kutlu olsun.
7 sene önce bir söz verdim "unutmadım, unutmayacağım" diye. Benimle birlikte sen de sözünde durmuşsun, unutamıyorsun.
Dönüp bakıyorum da, birbirimize engeller koymaktan başka bir işe yarayamamışız, yazık etmişiz.
Şimdi ise beraber mutlu olmak yerine pişmanlıklarımızı anlatıyoruz birbirimize. Bu zaman niye böyle geçti diye dizlerimizi dövüyoruz.
Her şeye rağmen, Birgün karşılıklı oturup bizi bize anlatır mıyız?
Hiç umut yokken bile kıtaları aşmayı göze alır mıyız?
Senden çıkardığım tek ders geç kalmak oldu. Ertelediğim ne varsa hepsi büyük pişmanlıklar olarak çaldı kapımı.
Ama şunu farkettim, Kaç sene geçerse geçsin benim mevsimlerim sana hep ilkbahar. . Her zaman yeni başlangıçların ilacı, rengarenk çiçeklerin coşkusu, miss kokusu, kışın kurumuşluğun telafisi. Öylesine taze, öylesine temiz...
ilk önce mahalleler vardı aramızda sonra şehirler şimdi ise kıtalar.
Mümkün olabilecek şeyleri imkansızlığa sürüklemek en büyük başarımız oldu, kutlu olsun.
7 sene önce bir söz verdim "unutmadım, unutmayacağım" diye. Benimle birlikte sen de sözünde durmuşsun, unutamıyorsun.
Dönüp bakıyorum da, birbirimize engeller koymaktan başka bir işe yarayamamışız, yazık etmişiz.
Şimdi ise beraber mutlu olmak yerine pişmanlıklarımızı anlatıyoruz birbirimize. Bu zaman niye böyle geçti diye dizlerimizi dövüyoruz.
Her şeye rağmen, Birgün karşılıklı oturup bizi bize anlatır mıyız?
Hiç umut yokken bile kıtaları aşmayı göze alır mıyız?
Senden çıkardığım tek ders geç kalmak oldu. Ertelediğim ne varsa hepsi büyük pişmanlıklar olarak çaldı kapımı.
Ama şunu farkettim, Kaç sene geçerse geçsin benim mevsimlerim sana hep ilkbahar. . Her zaman yeni başlangıçların ilacı, rengarenk çiçeklerin coşkusu, miss kokusu, kışın kurumuşluğun telafisi. Öylesine taze, öylesine temiz...
Üzüleceğim tek şey hiç anımız olmaması olur.
Bir de hiç bakamadığım yüzünü, unutacağım gerçeği. Onun dışında yokluğu pek bir şey farketmez benim için.
Bir de hiç bakamadığım yüzünü, unutacağım gerçeği. Onun dışında yokluğu pek bir şey farketmez benim için.
Balkondur.
Manzarası ne olursa olsun sandalyeni çekip eline çayını aldığında gökyüzünden bir parça görünüyorsa orası rahatladığın en güzel yer oluyor.
Manzarası ne olursa olsun sandalyeni çekip eline çayını aldığında gökyüzünden bir parça görünüyorsa orası rahatladığın en güzel yer oluyor.
görsel
Yeryüzünün altını, güneydoğu Anadolu.
Yeryüzünün altını, güneydoğu Anadolu.
Bırak bunun benim adıma ne olduğunu düşünmeyi, Tek şeyin, hiçbir şey olduğunu farkederken ekrandan boş bakışlarımı çekemedim bile.
silav xwişkên min. çavên te maç dikim.
görsel
Gözünü hafifçe yukarı çekerek daha iri görünmesini sağlayan badem göz,
Yanaklarını incelttiği bişektomi,
Yüze keskinlik vererek çene ucu dolgusu yaptırdığı jawline fille,
Düşük göz kapağını kaldırttığı Blefaroplasti,
Kaşlarını kaldırttığı Brow lifting olmadan bir hiç olan dünyaca ünlü seksi manken.
Bu arada Lip lifting, masseter gibi basit operasyonlara hiç girmiyorum bile.
Gözünü hafifçe yukarı çekerek daha iri görünmesini sağlayan badem göz,
Yanaklarını incelttiği bişektomi,
Yüze keskinlik vererek çene ucu dolgusu yaptırdığı jawline fille,
Düşük göz kapağını kaldırttığı Blefaroplasti,
Kaşlarını kaldırttığı Brow lifting olmadan bir hiç olan dünyaca ünlü seksi manken.
Bu arada Lip lifting, masseter gibi basit operasyonlara hiç girmiyorum bile.
(img:#2038119)
flormar fc72 chill out her sözlük kızında olması gereken bir oje. diğer nude renkleri es geçmemek lazım. fc serisi flormarın çıkardığı en mükemmel şey.
daha çok kışın tercih edilen seri benim yazımın da vazgeçilmezi olacak.
flormar fc72 chill out her sözlük kızında olması gereken bir oje. diğer nude renkleri es geçmemek lazım. fc serisi flormarın çıkardığı en mükemmel şey.
daha çok kışın tercih edilen seri benim yazımın da vazgeçilmezi olacak.
Genelde nefret kusmak için frame e gelen başlık.
Bir açıklık getirelim öyleyse.
Sanılanın aksine birbirine bağlı aile yapısı ve sıcakkanlı, içten, sempatik tavırlarıyla medeniyete ışık tutmuş, hoşgörü kavramını dünyaya tanıtmış millettir.
Fazla nüfuslu aileler, geniş akraba çevresi ile aşiret kavramını günümüze kadar taşımış; töredir, davadır, zoraki evliliklerdir bilmem ne kavramlarını terketmişlerdir.
Nefret edilecek hırsızlar, tacizciler, tecavüzcüler, katiller varken sürekli Kürtleri söz konusu edenler aynı çatı altında yaşadığı insanına ırkçı muamelesi yaparak bir kez daha mide bulandırmıştır.
görsel
Bir açıklık getirelim öyleyse.
Sanılanın aksine birbirine bağlı aile yapısı ve sıcakkanlı, içten, sempatik tavırlarıyla medeniyete ışık tutmuş, hoşgörü kavramını dünyaya tanıtmış millettir.
Fazla nüfuslu aileler, geniş akraba çevresi ile aşiret kavramını günümüze kadar taşımış; töredir, davadır, zoraki evliliklerdir bilmem ne kavramlarını terketmişlerdir.
Nefret edilecek hırsızlar, tacizciler, tecavüzcüler, katiller varken sürekli Kürtleri söz konusu edenler aynı çatı altında yaşadığı insanına ırkçı muamelesi yaparak bir kez daha mide bulandırmıştır.
görsel
Bekâret dediğiniz bu ilah
Ne gözle görülebilir bir nitelik
Ne de tabi başka bir harici duyguya
Ne bir yeri var ne de bir yurdu
Ne çıkar topraktan ne de kutsal bir kalıptan
Ne de girebilir bir şekle
Varlığı olmayan bir şey için övünme
hiç olmayan şeyler asla yitirilmez.
Christopher marlowe
Lanetli, gizlenmiş, uğrunda insan ölen, varlığından haberdar olunmadan kayboluşundan etkilenen bu varlığa önem yüklemek insanlığın insanlığa yaptığı en büyük kötülük bence. insan olabilmenin başlangıç noktası olan bu denli önemli bir organın aynı zamanda bir insanın sonu olabilmesi ne kadar üzücü.
halbuki önemli olabilmesi kıymet verilmesi anlamına gelmiyor mu?
Gelen 3-4 damla kan mı bizi ömür boyu ahlaklı ve namuslu yapar birilerinin gözünde? Gelmediyse cezası ölüm veya hapis midir, bedeni çürütmek midir?
Bırakın bu simgeleri bir ömre mal etmeyi, asıl önemli olan insan kalabilmeyi bilmektir.
görsel
Ne gözle görülebilir bir nitelik
Ne de tabi başka bir harici duyguya
Ne bir yeri var ne de bir yurdu
Ne çıkar topraktan ne de kutsal bir kalıptan
Ne de girebilir bir şekle
Varlığı olmayan bir şey için övünme
hiç olmayan şeyler asla yitirilmez.
Christopher marlowe
Lanetli, gizlenmiş, uğrunda insan ölen, varlığından haberdar olunmadan kayboluşundan etkilenen bu varlığa önem yüklemek insanlığın insanlığa yaptığı en büyük kötülük bence. insan olabilmenin başlangıç noktası olan bu denli önemli bir organın aynı zamanda bir insanın sonu olabilmesi ne kadar üzücü.
halbuki önemli olabilmesi kıymet verilmesi anlamına gelmiyor mu?
Gelen 3-4 damla kan mı bizi ömür boyu ahlaklı ve namuslu yapar birilerinin gözünde? Gelmediyse cezası ölüm veya hapis midir, bedeni çürütmek midir?
Bırakın bu simgeleri bir ömre mal etmeyi, asıl önemli olan insan kalabilmeyi bilmektir.
görsel
Sait Faik'in de dediği gibi;
Bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup, olan biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek.
Bir deniz kıyısında sabaha kadar oturup, olan biteni gözden geçirdikten sonra kafasında her şeyi aşmış bir insan olarak kalkıp gitmek.
"kıtlık zamanı insanları açlık değil, alışmış oldukları tokluk öldürür."
işte tam da böyle bizdeki. şuursuzca hareket etmek ve sadece kendini düşünmek.
yazık bu devletin sağlık çalışanına, polisine, jandarmasına. hizmet ettikleri insanlara bak.
işte tam da böyle bizdeki. şuursuzca hareket etmek ve sadece kendini düşünmek.
yazık bu devletin sağlık çalışanına, polisine, jandarmasına. hizmet ettikleri insanlara bak.
Şu dünyadaki her şeyin insandan daha üstün olduğunu öğretti.
Tecavüz ettiğiniz, dövdüğünüz, kestiğiniz, yaktığınız hayvanlar bile insandan daha özgür şimdi, daha üstün, daha serbest.
Bazen zevk olsun diye bazen yerine üç beş beton yığmak için katledilen (!) ağaçların sağladığı oksijene nasıl muhtaçmışız değil mi? Bırak onu, gölgesinde oturmaya bile hasretiz şuan.
Peki ya şimdi,
Yolduğunuz çiçeklerin, çimenlerin içinde dolaşmak ne de güzel olmaz mıydı?
Kirletmekten hiçbir zaman vazgeçmediğiniz o deniz kenarında bir yürüyüş tüm dertleri silmez miydi?
Ama yook, Kafayı bozduğumuz uğruna ne rantlara girdiğimiz savaş malzemelerinin faydası paha biçilemez, 3 liralık maske de neymiş!
Hele sağlık alanında kullanılan tıbbi malzemeler... ne gerek var canım üretmeye. istersek ithal ederiz bizde tükense de onlarda tükenmez!
Bize bir şey olmaz diye göğsümüzü geriyorduk, milyon küçük boyutta hayali bir virüsün oyuncağı olduk.
Zenginin malıyla çenemizi yorarken asıl önemli olanın sağlık olduğunu unuttuk.
Para, mal, mülk yerine Akıl - Beden sağlığı umarım tarihe ders olur.
Umarım bencilce yaşamanın bize çıkardığı fatura ve değil Türkiye tüm dünyanın bir daha eskisi gibi olmayacağı gerçeği hepimize ders olur.
Tecavüz ettiğiniz, dövdüğünüz, kestiğiniz, yaktığınız hayvanlar bile insandan daha özgür şimdi, daha üstün, daha serbest.
Bazen zevk olsun diye bazen yerine üç beş beton yığmak için katledilen (!) ağaçların sağladığı oksijene nasıl muhtaçmışız değil mi? Bırak onu, gölgesinde oturmaya bile hasretiz şuan.
Peki ya şimdi,
Yolduğunuz çiçeklerin, çimenlerin içinde dolaşmak ne de güzel olmaz mıydı?
Kirletmekten hiçbir zaman vazgeçmediğiniz o deniz kenarında bir yürüyüş tüm dertleri silmez miydi?
Ama yook, Kafayı bozduğumuz uğruna ne rantlara girdiğimiz savaş malzemelerinin faydası paha biçilemez, 3 liralık maske de neymiş!
Hele sağlık alanında kullanılan tıbbi malzemeler... ne gerek var canım üretmeye. istersek ithal ederiz bizde tükense de onlarda tükenmez!
Bize bir şey olmaz diye göğsümüzü geriyorduk, milyon küçük boyutta hayali bir virüsün oyuncağı olduk.
Zenginin malıyla çenemizi yorarken asıl önemli olanın sağlık olduğunu unuttuk.
Para, mal, mülk yerine Akıl - Beden sağlığı umarım tarihe ders olur.
Umarım bencilce yaşamanın bize çıkardığı fatura ve değil Türkiye tüm dünyanın bir daha eskisi gibi olmayacağı gerçeği hepimize ders olur.
Şu sıkıntılı günlerde moral olsun diye ayıcık delisi kendime hediyemdir.
(img:#1995570)
(img:#1995570)
Sizinle olan her şeye teşekkür edin.
görsel
görsel
Kağıdı sarıp sigara içiyor gibi yaptığımda annem plastik çorba kepçesiyle dövmüştü shshs.
"Biliyor musun Linda, hiç kimse vazgeçilmez değildir.
Ve hiç kimse, kendini vazgeçilmez sanan biri kadar aptal değildir.
Şüphesiz şu hayatta verdiğim en doğru karar, kendini vazgeçilmez sanan bir aptaldan uzaklaşmak oldu.
Hoşça kal."
Ve hiç kimse, kendini vazgeçilmez sanan biri kadar aptal değildir.
Şüphesiz şu hayatta verdiğim en doğru karar, kendini vazgeçilmez sanan bir aptaldan uzaklaşmak oldu.
Hoşça kal."