bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- esra'yı aç esra'yı3
- 65 şut çekip gol atamamak5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar3
- 48 takım içinde 47 nci olmak5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- makarna süzmek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği11
- yürüyüş partisi3
- bugün de meme atan olmaması13
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- futbol9
- şemsiyenin ters dönmesi3
- lucas luthor2
- kaçak çay2
- beyaz otomobil satın almak10
- oyuncu2
- gocu abi2
- yazma diyince yazmayan erkek4
- paris te son tango6
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı3
- anın görüntüsü15
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- amazon com tr2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- gocu bey meh meh bey birader4
- bir bardak birayla saatlerce ağlamak2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- misafir ağırlamak2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- 2026 dünya kupası16
- ibrahim hacıosmanoğlu5
entry'ler (77)
bu arkadaşın sakin olmam lazım albümü belki de bu memlekette yapılan en iyi anadolu rock albümüdür, hatta tektir. kendisi modern aşık veysel ezgilerini şarkılarına aktarmıştır. anadolu rock'u ermeni kökenli biri olarak bizim anadolunun bağrından çıktığını iddia edenlerden çok daha iyi yapması da ayrıca takdire şayandır.
memati abdülhey'i vururken gözünde sadakatin izlerini taşıyordu. tereddüt bile etmedi en iyi arkadaşlarından birini patronu için vururken. iyi oyuncu şu gürkan uygun.
bu ramiz dayı bildiğin kötü biri. hiç öyle özenilip, sevilecek biri değil. adam intikamı uğruna hem tefo'yu istemediği şekilde kullanıyor hem de henüz bir çocuk olan masum eren'i öldürtüp planının parçası yapabiliyor. bıyığından utan dayı!
bu arada o meliha teyze var ya, o görüyor o. bildiğin metin şentürk'ün dişisi ya la bu.
bu arada o meliha teyze var ya, o görüyor o. bildiğin metin şentürk'ün dişisi ya la bu.
güzeller güzeli şebnem'e ağzına her laf alışında sanki büyük bir kabahat işlemiş gibi bakan ezel'i kınamak gerek aslında. bırakın arkadaş konuşsun kızcağız, o konuşsun biz öyle seyredelim onu. hatta şebnem için yeni bir kanal kurulsun, o salak salak konuşsun, biz seyredelim.
ezel'in son bölümünde kaşlarını boyamış galiba. önceden daha iyiydi ama böyle de güzel. seviyoruz kendisini.
yazılarından, şarkılarından haberdar değilim ancak ilik gibi hatun olduğunu da inkar edemem.
gündelik hayatındaki bütün gıcık tavırlarına, salaş hallerine rağmen filmlerde fevkalbeşer bir güzellik abidesine dönüşen gözleri çok güzel hatun. son filmi 7 kocali hürmüz'ü gözleri ve göğüsleriyle resmen domine etmiş. meftun olmamak elde değil. velakin cem özer işte, ahh cem özer ah işte...
tam da bugünlerde okunması faydalı olacak kitaplardan. resmi ideoloji'ye bir de paradigmanın iflası'ndan bakmalı ve ''istemezuk''cuların neden istemediğinin sebeplerini kavramalı. dersim hadisesini yapanlar bugün halen dersim'i savunuyorlarsa bunun nedenini en iyi şekilde izah eden eserlerden.
türkiye'de sol denilince ufuk uras en sağlam ve mantıklı adamlardan biridir. savunduğu ideolojiyi çoğu kişiden iyi bilir. iş bu sebeple sahte solcular ufuk uras ve sözlerinden rahatsız olur. olacaklardır da. sahtekar solculara tavsiyem; sol'u iyi öğrensinler sonra gelip ufuk uras'a çen çen ötsünler. komik duruma düşmesinler.
kendisi ''vahim'' kelimesini kullanmasını çok seviyor. her şeyi vahim şeklinde nitelemekle maruf olmuş biridir gözümde. ''vahim bir durum'', ''çok vahim gelişmeler yaşanıyor'' sık sık başvurduğu kalıpları. arada bir sürpriz silahını da çıkarmıyor değil: ''vehamet''. ''olayın vehametini hayretle izliyoruz''. merak ediyorum kendisine vahim gelmeyen bir şey var mıdır acep recep?
bu akşam avrupa yakasında volkanın çığırdığı güzel türküdür. şanlıurfa yöresine aittir.
urfalıyam dağlıyam
bahçeliyem bağlıyam
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
ben yarimden ayrıldım
ciğerimden dağlıyam
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
urfa'nın bedenleri
çevirin gidenleri
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
vurun vurun öldürün
yari terk edenleri
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
urfalıyam dağlıyam
bahçeliyem bağlıyam
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
ben yarimden ayrıldım
ciğerimden dağlıyam
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
urfa'nın bedenleri
çevirin gidenleri
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
vurun vurun öldürün
yari terk edenleri
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
bayram tatili süresince günde 4-5 saatten her akşam ses tv'de ekrana çıkıyor. evlerimizi neşelendiriyor. adamın elindekiler doğru mu yanlış mı bilmem ama her şeye belgesi var be arkadaş. kıçına don alsa ekranlara çıkıp ''bakınız bu 42 beden, lütfen gerçekleri saptırmayalım'' deyip onu bile belgeleyecek. sayesinde babamla da güzel muhabbet ediyoruz bu günlerde.
-*baba aç da ses tv'yi melih'i dinleyelim biraz.
-*oğlum daha çok erken. zaten melih şimdi güm güm atıyodur. programın bitmesine de 4 saat var daha.
-*ne güzel baba, neşeleniriz işte.
-*oğlum, melih en fazla 1 saat çekilir. fazlasına dayanamayız*.
-*baba aç da ses tv'yi melih'i dinleyelim biraz.
-*oğlum daha çok erken. zaten melih şimdi güm güm atıyodur. programın bitmesine de 4 saat var daha.
-*ne güzel baba, neşeleniriz işte.
-*oğlum, melih en fazla 1 saat çekilir. fazlasına dayanamayız*.
''arkadaşlar, kumar hele mapusta olunca tekmil belaların anasıdır. kralda olsan farketmez. insanı insana kırdırır. kumar fukaranın bir dilim ekmeğini elinden almaktır. kumar şeytan değirmenidir. göz nurunun savurmasıdır. ekmeği terden bekleriz. çalışmakta yiğidin harmanıdır.''
''kumar da kazanan yoktur, sadece kumarı oynatan kazanır, sadece kumarı oynatan...''
''kumar da kazanan yoktur, sadece kumarı oynatan kazanır, sadece kumarı oynatan...''
zamanında necati ateş'in futbol sahalarında galatasaray formasıyla fırtınalar kopartırken kendisinin yeteneğinden bahseden rıdvan dilmen'in bana göre safi geyik olsun diye söylediği söz. nereye çekersen çek gelir.
zamanında türkiye'nin kaka'sı* olan necatinin bugün ise gittiği real sociedad takımında antrenörü tarafından ''ben alex'i istiyordum ama necati'de iyi'' şeklinde karşılanması ise tamamen necati'ye karşı yapılan büyük bir ayıptır.
göremediler necatim sendeki potansiyeli, sadece rıdvan abim gördü. kıymetin bilinmedi.
zamanında türkiye'nin kaka'sı* olan necatinin bugün ise gittiği real sociedad takımında antrenörü tarafından ''ben alex'i istiyordum ama necati'de iyi'' şeklinde karşılanması ise tamamen necati'ye karşı yapılan büyük bir ayıptır.
göremediler necatim sendeki potansiyeli, sadece rıdvan abim gördü. kıymetin bilinmedi.
muro'nun yardımcısı çeto'nun muro yüzünden süper bi kıvırmasını izledik bu bölüm.
-*sen 40 yıl yanlış düşünüyosun baş memati. işte bu yüzden alemdar polat lider, sense....
-*neymişim lan ben?
-*baş memati'ye ne olduğunu söyle çetin.
-*lider vekili...
-*sen 40 yıl yanlış düşünüyosun baş memati. işte bu yüzden alemdar polat lider, sense....
-*neymişim lan ben?
-*baş memati'ye ne olduğunu söyle çetin.
-*lider vekili...
muhtemelen çocukluk yıllarında yaşanan, insanda garip bir heyecan uyandıran maç. o güne kadar stadyumda maç izlemeyi belki defalarca kurgulamışsınızdır. televizyonda gördüklerinizden* ötürü bir tarafta sosisli sandviç satan adamlar, herkes neşeli, rahatça maç izlenecek, yenilip içilecek, gol olunca hiç tanınmadık adamlarla sarmaş dolaş olup en sonunda rahatça eve gelinecek zanneder insan ancak kazın ayağı hiç öyle değildir.
şahsımın stadyumda izlediği ilk maç 2001 yılında ankara'da gençbirliği ile fenerbahçe arasındaki maçtır. stadyumla ilgili bütün hayallerimi yıkan maçtır ayrıca. bir kere stadyuma 4-5 saat önceden girmişimdir tıklım tıkış. saatler geçtikçe bünye acıkmış fakat ortada sosisli sandviç satıcıları bulunamamıştır*, arada dolaşan simitçilere rastlanır sadece. açlıktan simitçileri izlerken atılan gollerden birini de kaçırmışımdır. son umudum tanımadığım insanlarla golden sonra sarmaş dolaş olmakta kalmıştır ancak fenerbahçemin sık sık tuttuğu gençbirliği bahtsızlığı gene tutmuştur ve 3-1 yenilmişizdir. maçın bitmesine yakın zamanlarda sıkışmış, tuvalete gitmeye çalışmışımdır ancak içeri girmeye çalışırken polislerden darp yeme durumuna da düşmüşümdür.
her türlü hayalimin yıkılmasına neden olsa da, stadyumda izlenen maçın tadı çok farklıdır ve ilk gittiğiniz maçı hiç unutamazsınız**. yeri ayrıdır.
şahsımın stadyumda izlediği ilk maç 2001 yılında ankara'da gençbirliği ile fenerbahçe arasındaki maçtır. stadyumla ilgili bütün hayallerimi yıkan maçtır ayrıca. bir kere stadyuma 4-5 saat önceden girmişimdir tıklım tıkış. saatler geçtikçe bünye acıkmış fakat ortada sosisli sandviç satıcıları bulunamamıştır*, arada dolaşan simitçilere rastlanır sadece. açlıktan simitçileri izlerken atılan gollerden birini de kaçırmışımdır. son umudum tanımadığım insanlarla golden sonra sarmaş dolaş olmakta kalmıştır ancak fenerbahçemin sık sık tuttuğu gençbirliği bahtsızlığı gene tutmuştur ve 3-1 yenilmişizdir. maçın bitmesine yakın zamanlarda sıkışmış, tuvalete gitmeye çalışmışımdır ancak içeri girmeye çalışırken polislerden darp yeme durumuna da düşmüşümdür.
her türlü hayalimin yıkılmasına neden olsa da, stadyumda izlenen maçın tadı çok farklıdır ve ilk gittiğiniz maçı hiç unutamazsınız**. yeri ayrıdır.
müslümanlar için ruhun sılası. hele de böyle hac vaktinde en çok olmak istenilen yer. hiç görülmemiş olmasına rağmen özlenen yer.
kurbanlıkların satışının yapıldığı mekanlar. her türlü kurbanlık hayvanın keçisinden koyununa, ineğinden öküzüne ve hatta yöresel olarak* kimisinde deve bile bulmanızın mümkün olduğu yerler.
şimdiki gibi kış aylarında kurban pazarlarında hayvanların kendi dışkılarıyla ısıttığı çadırlara girdiğiniz zaman dışarı asla adım atmak istemezsiniz, kaloriferden beter ısıtır hayvan dışkıları efendim*. fakat pazardan eve döndüğünüzde acı gerçekle karşılaşırsınız. üstünüze sinen kokunan ötürü bütün elbiselerinizi ve hatta kendinizi 3 gün boyunca suya yatırmanız gerekir. böyle de nalet bişeydir hayvan kokusu.
bir de her sene bu pazarlar kurulduklarında televizyon kanalları gidip kurban pazarlıklarına katılırlar. fiyata razı olmayan esnafa el kol hareketleriyle müşterinin fiyatına ikna ederler. garibim kurban satıcıları bu televizyoncular yüzünden o günkü satışlarından hep zarar ederler.
şimdiki gibi kış aylarında kurban pazarlarında hayvanların kendi dışkılarıyla ısıttığı çadırlara girdiğiniz zaman dışarı asla adım atmak istemezsiniz, kaloriferden beter ısıtır hayvan dışkıları efendim*. fakat pazardan eve döndüğünüzde acı gerçekle karşılaşırsınız. üstünüze sinen kokunan ötürü bütün elbiselerinizi ve hatta kendinizi 3 gün boyunca suya yatırmanız gerekir. böyle de nalet bişeydir hayvan kokusu.
bir de her sene bu pazarlar kurulduklarında televizyon kanalları gidip kurban pazarlıklarına katılırlar. fiyata razı olmayan esnafa el kol hareketleriyle müşterinin fiyatına ikna ederler. garibim kurban satıcıları bu televizyoncular yüzünden o günkü satışlarından hep zarar ederler.