bugün
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- amerikan yahudileri3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- yazarların imza parfümleri12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- erkekler neden az yaşar8
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- lise4
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- devlet gücü6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türkiye7
- sude isimli kızlar2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- 2026 dünya kupası23
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- oyuncu koltugu4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- ona bir cümle bırak2
- ibadet4
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- düşün ki o bunu okuyor16
- akp seçmeni2
- anlamak3
- my number one3
- falıma bakmak isteyen var mı24
entry'ler (77)
bu arkadaşın sakin olmam lazım albümü belki de bu memlekette yapılan en iyi anadolu rock albümüdür, hatta tektir. kendisi modern aşık veysel ezgilerini şarkılarına aktarmıştır. anadolu rock'u ermeni kökenli biri olarak bizim anadolunun bağrından çıktığını iddia edenlerden çok daha iyi yapması da ayrıca takdire şayandır.
memati abdülhey'i vururken gözünde sadakatin izlerini taşıyordu. tereddüt bile etmedi en iyi arkadaşlarından birini patronu için vururken. iyi oyuncu şu gürkan uygun.
bu ramiz dayı bildiğin kötü biri. hiç öyle özenilip, sevilecek biri değil. adam intikamı uğruna hem tefo'yu istemediği şekilde kullanıyor hem de henüz bir çocuk olan masum eren'i öldürtüp planının parçası yapabiliyor. bıyığından utan dayı!
bu arada o meliha teyze var ya, o görüyor o. bildiğin metin şentürk'ün dişisi ya la bu.
bu arada o meliha teyze var ya, o görüyor o. bildiğin metin şentürk'ün dişisi ya la bu.
güzeller güzeli şebnem'e ağzına her laf alışında sanki büyük bir kabahat işlemiş gibi bakan ezel'i kınamak gerek aslında. bırakın arkadaş konuşsun kızcağız, o konuşsun biz öyle seyredelim onu. hatta şebnem için yeni bir kanal kurulsun, o salak salak konuşsun, biz seyredelim.
ezel'in son bölümünde kaşlarını boyamış galiba. önceden daha iyiydi ama böyle de güzel. seviyoruz kendisini.
yazılarından, şarkılarından haberdar değilim ancak ilik gibi hatun olduğunu da inkar edemem.
gündelik hayatındaki bütün gıcık tavırlarına, salaş hallerine rağmen filmlerde fevkalbeşer bir güzellik abidesine dönüşen gözleri çok güzel hatun. son filmi 7 kocali hürmüz'ü gözleri ve göğüsleriyle resmen domine etmiş. meftun olmamak elde değil. velakin cem özer işte, ahh cem özer ah işte...
tam da bugünlerde okunması faydalı olacak kitaplardan. resmi ideoloji'ye bir de paradigmanın iflası'ndan bakmalı ve ''istemezuk''cuların neden istemediğinin sebeplerini kavramalı. dersim hadisesini yapanlar bugün halen dersim'i savunuyorlarsa bunun nedenini en iyi şekilde izah eden eserlerden.
türkiye'de sol denilince ufuk uras en sağlam ve mantıklı adamlardan biridir. savunduğu ideolojiyi çoğu kişiden iyi bilir. iş bu sebeple sahte solcular ufuk uras ve sözlerinden rahatsız olur. olacaklardır da. sahtekar solculara tavsiyem; sol'u iyi öğrensinler sonra gelip ufuk uras'a çen çen ötsünler. komik duruma düşmesinler.
kendisi ''vahim'' kelimesini kullanmasını çok seviyor. her şeyi vahim şeklinde nitelemekle maruf olmuş biridir gözümde. ''vahim bir durum'', ''çok vahim gelişmeler yaşanıyor'' sık sık başvurduğu kalıpları. arada bir sürpriz silahını da çıkarmıyor değil: ''vehamet''. ''olayın vehametini hayretle izliyoruz''. merak ediyorum kendisine vahim gelmeyen bir şey var mıdır acep recep?
bu akşam avrupa yakasında volkanın çığırdığı güzel türküdür. şanlıurfa yöresine aittir.
urfalıyam dağlıyam
bahçeliyem bağlıyam
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
ben yarimden ayrıldım
ciğerimden dağlıyam
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
urfa'nın bedenleri
çevirin gidenleri
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
vurun vurun öldürün
yari terk edenleri
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
urfalıyam dağlıyam
bahçeliyem bağlıyam
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
ben yarimden ayrıldım
ciğerimden dağlıyam
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
urfa'nın bedenleri
çevirin gidenleri
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
vurun vurun öldürün
yari terk edenleri
ağam da şimdi gelir
paşam da şimdi gelir
güzel de şimdi gelir vay
bayram tatili süresince günde 4-5 saatten her akşam ses tv'de ekrana çıkıyor. evlerimizi neşelendiriyor. adamın elindekiler doğru mu yanlış mı bilmem ama her şeye belgesi var be arkadaş. kıçına don alsa ekranlara çıkıp ''bakınız bu 42 beden, lütfen gerçekleri saptırmayalım'' deyip onu bile belgeleyecek. sayesinde babamla da güzel muhabbet ediyoruz bu günlerde.
-*baba aç da ses tv'yi melih'i dinleyelim biraz.
-*oğlum daha çok erken. zaten melih şimdi güm güm atıyodur. programın bitmesine de 4 saat var daha.
-*ne güzel baba, neşeleniriz işte.
-*oğlum, melih en fazla 1 saat çekilir. fazlasına dayanamayız*.
-*baba aç da ses tv'yi melih'i dinleyelim biraz.
-*oğlum daha çok erken. zaten melih şimdi güm güm atıyodur. programın bitmesine de 4 saat var daha.
-*ne güzel baba, neşeleniriz işte.
-*oğlum, melih en fazla 1 saat çekilir. fazlasına dayanamayız*.
''arkadaşlar, kumar hele mapusta olunca tekmil belaların anasıdır. kralda olsan farketmez. insanı insana kırdırır. kumar fukaranın bir dilim ekmeğini elinden almaktır. kumar şeytan değirmenidir. göz nurunun savurmasıdır. ekmeği terden bekleriz. çalışmakta yiğidin harmanıdır.''
''kumar da kazanan yoktur, sadece kumarı oynatan kazanır, sadece kumarı oynatan...''
''kumar da kazanan yoktur, sadece kumarı oynatan kazanır, sadece kumarı oynatan...''
zamanında necati ateş'in futbol sahalarında galatasaray formasıyla fırtınalar kopartırken kendisinin yeteneğinden bahseden rıdvan dilmen'in bana göre safi geyik olsun diye söylediği söz. nereye çekersen çek gelir.
zamanında türkiye'nin kaka'sı* olan necatinin bugün ise gittiği real sociedad takımında antrenörü tarafından ''ben alex'i istiyordum ama necati'de iyi'' şeklinde karşılanması ise tamamen necati'ye karşı yapılan büyük bir ayıptır.
göremediler necatim sendeki potansiyeli, sadece rıdvan abim gördü. kıymetin bilinmedi.
zamanında türkiye'nin kaka'sı* olan necatinin bugün ise gittiği real sociedad takımında antrenörü tarafından ''ben alex'i istiyordum ama necati'de iyi'' şeklinde karşılanması ise tamamen necati'ye karşı yapılan büyük bir ayıptır.
göremediler necatim sendeki potansiyeli, sadece rıdvan abim gördü. kıymetin bilinmedi.
muro'nun yardımcısı çeto'nun muro yüzünden süper bi kıvırmasını izledik bu bölüm.
-*sen 40 yıl yanlış düşünüyosun baş memati. işte bu yüzden alemdar polat lider, sense....
-*neymişim lan ben?
-*baş memati'ye ne olduğunu söyle çetin.
-*lider vekili...
-*sen 40 yıl yanlış düşünüyosun baş memati. işte bu yüzden alemdar polat lider, sense....
-*neymişim lan ben?
-*baş memati'ye ne olduğunu söyle çetin.
-*lider vekili...
muhtemelen çocukluk yıllarında yaşanan, insanda garip bir heyecan uyandıran maç. o güne kadar stadyumda maç izlemeyi belki defalarca kurgulamışsınızdır. televizyonda gördüklerinizden* ötürü bir tarafta sosisli sandviç satan adamlar, herkes neşeli, rahatça maç izlenecek, yenilip içilecek, gol olunca hiç tanınmadık adamlarla sarmaş dolaş olup en sonunda rahatça eve gelinecek zanneder insan ancak kazın ayağı hiç öyle değildir.
şahsımın stadyumda izlediği ilk maç 2001 yılında ankara'da gençbirliği ile fenerbahçe arasındaki maçtır. stadyumla ilgili bütün hayallerimi yıkan maçtır ayrıca. bir kere stadyuma 4-5 saat önceden girmişimdir tıklım tıkış. saatler geçtikçe bünye acıkmış fakat ortada sosisli sandviç satıcıları bulunamamıştır*, arada dolaşan simitçilere rastlanır sadece. açlıktan simitçileri izlerken atılan gollerden birini de kaçırmışımdır. son umudum tanımadığım insanlarla golden sonra sarmaş dolaş olmakta kalmıştır ancak fenerbahçemin sık sık tuttuğu gençbirliği bahtsızlığı gene tutmuştur ve 3-1 yenilmişizdir. maçın bitmesine yakın zamanlarda sıkışmış, tuvalete gitmeye çalışmışımdır ancak içeri girmeye çalışırken polislerden darp yeme durumuna da düşmüşümdür.
her türlü hayalimin yıkılmasına neden olsa da, stadyumda izlenen maçın tadı çok farklıdır ve ilk gittiğiniz maçı hiç unutamazsınız**. yeri ayrıdır.
şahsımın stadyumda izlediği ilk maç 2001 yılında ankara'da gençbirliği ile fenerbahçe arasındaki maçtır. stadyumla ilgili bütün hayallerimi yıkan maçtır ayrıca. bir kere stadyuma 4-5 saat önceden girmişimdir tıklım tıkış. saatler geçtikçe bünye acıkmış fakat ortada sosisli sandviç satıcıları bulunamamıştır*, arada dolaşan simitçilere rastlanır sadece. açlıktan simitçileri izlerken atılan gollerden birini de kaçırmışımdır. son umudum tanımadığım insanlarla golden sonra sarmaş dolaş olmakta kalmıştır ancak fenerbahçemin sık sık tuttuğu gençbirliği bahtsızlığı gene tutmuştur ve 3-1 yenilmişizdir. maçın bitmesine yakın zamanlarda sıkışmış, tuvalete gitmeye çalışmışımdır ancak içeri girmeye çalışırken polislerden darp yeme durumuna da düşmüşümdür.
her türlü hayalimin yıkılmasına neden olsa da, stadyumda izlenen maçın tadı çok farklıdır ve ilk gittiğiniz maçı hiç unutamazsınız**. yeri ayrıdır.
müslümanlar için ruhun sılası. hele de böyle hac vaktinde en çok olmak istenilen yer. hiç görülmemiş olmasına rağmen özlenen yer.
kurbanlıkların satışının yapıldığı mekanlar. her türlü kurbanlık hayvanın keçisinden koyununa, ineğinden öküzüne ve hatta yöresel olarak* kimisinde deve bile bulmanızın mümkün olduğu yerler.
şimdiki gibi kış aylarında kurban pazarlarında hayvanların kendi dışkılarıyla ısıttığı çadırlara girdiğiniz zaman dışarı asla adım atmak istemezsiniz, kaloriferden beter ısıtır hayvan dışkıları efendim*. fakat pazardan eve döndüğünüzde acı gerçekle karşılaşırsınız. üstünüze sinen kokunan ötürü bütün elbiselerinizi ve hatta kendinizi 3 gün boyunca suya yatırmanız gerekir. böyle de nalet bişeydir hayvan kokusu.
bir de her sene bu pazarlar kurulduklarında televizyon kanalları gidip kurban pazarlıklarına katılırlar. fiyata razı olmayan esnafa el kol hareketleriyle müşterinin fiyatına ikna ederler. garibim kurban satıcıları bu televizyoncular yüzünden o günkü satışlarından hep zarar ederler.
şimdiki gibi kış aylarında kurban pazarlarında hayvanların kendi dışkılarıyla ısıttığı çadırlara girdiğiniz zaman dışarı asla adım atmak istemezsiniz, kaloriferden beter ısıtır hayvan dışkıları efendim*. fakat pazardan eve döndüğünüzde acı gerçekle karşılaşırsınız. üstünüze sinen kokunan ötürü bütün elbiselerinizi ve hatta kendinizi 3 gün boyunca suya yatırmanız gerekir. böyle de nalet bişeydir hayvan kokusu.
bir de her sene bu pazarlar kurulduklarında televizyon kanalları gidip kurban pazarlıklarına katılırlar. fiyata razı olmayan esnafa el kol hareketleriyle müşterinin fiyatına ikna ederler. garibim kurban satıcıları bu televizyoncular yüzünden o günkü satışlarından hep zarar ederler.