vodafone

Kullanmadığım tek gsm operatörü. Zaten kaç tane var ki ülkede ?

Ayrıca 3G modemi beğenilmiyor ülke genelinde. iyi iş yapmayan bir gsm operatörü olması kuvvetle ihtimal.
© copyright 2005 - 2026