bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- öldükten sonra bana ne olacak5
- imamoğlu sağcıların kendini solcu diye satmasıdır2
- sözlüğün kırbacı3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- arşivlenmesi gereken resimler2
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- erkekler neden erken ölür4
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- anın görüntüsü22
- sophia osako3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- tamar tanrıyar2
- şafak çak4
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- 1 kilometrelik gökdelen2
- kadir inanır22
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- owner of a lonely heart2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- rakı sevmemek7
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kemalist dünya24
- aşure yapan sözlük kızları7
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- genç görünmeye çalışmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- true'nun çaylak olması16
- düşün ki o bunu okuyor16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- çok güzel ama manyak kadın7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- daha relax3
- mustafa kemal atatürk7
yok efendim yeni fifa siker atarmış, oyun hep kendini tekrarlıyomuş, şöyleymiş, böyleymiş. bütün sözlere bu sefer kanarak dört yakın arkadaşımıda alıp ps cafe'nin yolunu tuttum büyük bir merakla. çıkan sonuçlar fifacıların oyundan anlamadığını gözler önüne serecek cinsten.
- pes 2011'in tek kötü yanı kadroların adam gibi yenilenmemesi ve her zaman olduğu gibi alman ligi olmaması bu kabulümdür. lakin bunlar daha sonrada patchler eşliğinde düzeltilecek sorunlar.
-gelelim oynanabilirliğe. arkadaş pes'in güzel yanı her zaman olduğu gibi günümüz futbolu ne ise oyuna bunu enjekte etmesidir. 2011'de de gördüğümüz gibi öyle çalım manyağı falan yapılmak bi yana güzel güzel paslar yapıp gölü bulabilrisiniz. ayrıca fifa'dan kaptıkları pas kuvveti ayarlanabilriği önce bu ne la? tepkisi verdirsede daha sonraları özellikle eski serileri oynadığınızda kıymeti bilenecek cinsten.
-şut mevzusu önce ohaaa tepkileriyle karşılandı. ama pes'teki şutsa fifadaki pastır arkadaş. pes'te şut atmanın bi keyfi var hala top zınk diye gidebiliyo. e fifada mübarek slow motion şut izliyoruz. röveşata ile attığın golde bile zevk vermiyo. pes bu konuda her türlü fifa'ya sağlam tur bindirmişdir.
-ayrıca şu defans hataları oyuna gerçekçilik katmıştır. 2009'da defansın arkasına yüksek toplar attığında defans hata yapıyodu 2010'da bunu kaldırıp seyir zevkini azalttılardı. bunu tekrar kazandırmış bizlerin gönlünü fethetmiştir.
-mesut özil yoktur. o konuda ağır konuşurum yeminlen. canımı sıktı sıkmadı değil.
-öyle ya da böyle pes sker beyler her zaman ki gibi fifa 2001'de bıraktığım gibi.
- pes 2011'in tek kötü yanı kadroların adam gibi yenilenmemesi ve her zaman olduğu gibi alman ligi olmaması bu kabulümdür. lakin bunlar daha sonrada patchler eşliğinde düzeltilecek sorunlar.
-gelelim oynanabilirliğe. arkadaş pes'in güzel yanı her zaman olduğu gibi günümüz futbolu ne ise oyuna bunu enjekte etmesidir. 2011'de de gördüğümüz gibi öyle çalım manyağı falan yapılmak bi yana güzel güzel paslar yapıp gölü bulabilrisiniz. ayrıca fifa'dan kaptıkları pas kuvveti ayarlanabilriği önce bu ne la? tepkisi verdirsede daha sonraları özellikle eski serileri oynadığınızda kıymeti bilenecek cinsten.
-şut mevzusu önce ohaaa tepkileriyle karşılandı. ama pes'teki şutsa fifadaki pastır arkadaş. pes'te şut atmanın bi keyfi var hala top zınk diye gidebiliyo. e fifada mübarek slow motion şut izliyoruz. röveşata ile attığın golde bile zevk vermiyo. pes bu konuda her türlü fifa'ya sağlam tur bindirmişdir.
-ayrıca şu defans hataları oyuna gerçekçilik katmıştır. 2009'da defansın arkasına yüksek toplar attığında defans hata yapıyodu 2010'da bunu kaldırıp seyir zevkini azalttılardı. bunu tekrar kazandırmış bizlerin gönlünü fethetmiştir.
-mesut özil yoktur. o konuda ağır konuşurum yeminlen. canımı sıktı sıkmadı değil.
-öyle ya da böyle pes sker beyler her zaman ki gibi fifa 2001'de bıraktığım gibi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar