bugün
- mutluluğun fark edilmemesi6
- bir insanı sevmek8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- kılıçdaroğlu tipi louserlık4
- anlamak2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması5
- yazarların imza parfümleri4
- haitinin gol atmış olması3
- ameliyat olmak8
- 25 haziran 2026 venezuela depremi3
- my number one2
- dil3
- insan3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- 2026 dünya kupası21
- dünya8
- futbol16
- düşün ki o bunu okuyor16
- m r e r e c t o2
- evde sağlık hizmeti yönetmeliği yürürlükte2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- fazla kilo2
- kolu kıllı kız4
- velvet13
- falıma bakmak isteyen var mı24
- sözlük kızlarının vücutları15
- pakistan3
- günaydın2
- egay sucukcu8
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- hindistan3
- kuzenin içine boşalmak14
- oyuncu2
- yılmaz güney12
- gülüm diyen kız10
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- guyana4
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- fas6
- nevşehir üzümü2
- azerbaycan2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- gocu2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- kemal kılıçdaroğlu18
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
yaklaşık 4 gündür fifa 11 oynayan bana o kadar boktan gelmiştir ki kelimelere dökülemez. senelerdir fifayı da pesi de oynarım. hiçbir zaman "yea fifa bozuldu abi yeaeaea." cılardan olamadım malesef. her oynadığım fifada oynanacak bir yer, eğlenecek birşey buldum (fifa 06 ve 10 hariç, futbol tarihinin en kötü oyunları onlar). ama pes ise apayrı bir alemdi. pes 3 ten beri pes ve we oynuyorum. samimiyetimle söylemem lazım, başından bir gün boyunca kalkmadan oynadığımız pes, artık dibe vurmuş durumda.
nedenlerine gelince, o çok övülen top fiziğinin yerinde yeller esiyor. evet bakıldığında gülle gibi ama şuta en ufak basışınızda tribüne gidiyor top. anlayamadım, futbolcular "dünyayı kurtaran adam" modunda ayaklarında taşlarla mı koşuyorlar da böyle bacak kası yapmışlar?
ikinci olarak, oyunu hızlandırmaya çalışmışlar ama pek olmamış. kıyaslamak gerekirse, fifa 11 de 15 saniye içinde 10 pas yapıp karşı kaleye gelebilirsiniz, ama peste bu yok. oyunu zorlaştırdıkları da doğru, 10 dakikalık maç içinde toplam 4 şut çekebildim, mükemmel defans olduğundan falan değil, oyun çok ağır olduğundan. zorluğu da burdan geliyor, gerçekçilikten değil.
menüler, grafikler, uefa champions league ve copa libertadores lisansları çok güzel, ama lisanslı takım sayısı yine çok az. fifa 11 ise bu konuda yıllardır olduğu gibi fersah fersah ileride.
işin kısacası, pes 2009 dan sonra pes oynamayan ben, fifaya devam edeceğim. beğenen arkadaşlar tabii ki oynayabilir, ama oynadıkları futbol oyunu değil bence. farklı birşey olmuş pes 2011. inşallah seneye güzel birşeyler yaparlar da oynarız. yoksa pes dönemi kapanmış gibi duruyor benim için.
nedenlerine gelince, o çok övülen top fiziğinin yerinde yeller esiyor. evet bakıldığında gülle gibi ama şuta en ufak basışınızda tribüne gidiyor top. anlayamadım, futbolcular "dünyayı kurtaran adam" modunda ayaklarında taşlarla mı koşuyorlar da böyle bacak kası yapmışlar?
ikinci olarak, oyunu hızlandırmaya çalışmışlar ama pek olmamış. kıyaslamak gerekirse, fifa 11 de 15 saniye içinde 10 pas yapıp karşı kaleye gelebilirsiniz, ama peste bu yok. oyunu zorlaştırdıkları da doğru, 10 dakikalık maç içinde toplam 4 şut çekebildim, mükemmel defans olduğundan falan değil, oyun çok ağır olduğundan. zorluğu da burdan geliyor, gerçekçilikten değil.
menüler, grafikler, uefa champions league ve copa libertadores lisansları çok güzel, ama lisanslı takım sayısı yine çok az. fifa 11 ise bu konuda yıllardır olduğu gibi fersah fersah ileride.
işin kısacası, pes 2009 dan sonra pes oynamayan ben, fifaya devam edeceğim. beğenen arkadaşlar tabii ki oynayabilir, ama oynadıkları futbol oyunu değil bence. farklı birşey olmuş pes 2011. inşallah seneye güzel birşeyler yaparlar da oynarız. yoksa pes dönemi kapanmış gibi duruyor benim için.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar