bugün

pro evolution soccer 2011

nasıl olur da bir efsaneyi bu denli geriye götürebilirler? sadece ve sadece lisansları tamamlasalar ve kadroları güncelleselerdi de eski tadında kalsaydı. içine ettiniz güzelim oyunun. yıllarca pes fifa'ya basar diyen ben'i bile utandırdınız.
© copyright 2005 - 2026