bugün

pro evolution soccer 2011

gol sevinçlerinde düzeltme olmayacak gibi duruyor demosundan. fifa daki gibi manuel gol sevinçleri olaydı güzel olurdu. hala süper muz ortayla gol attırılan forvet gidip defanstaki adamla sevincini paylaşıyorsa diyecek bir şey yok.
© copyright 2005 - 2026